Ga naar inhoud

Borstvergroting via oksel


Aanbevolen berichten

Hallo!!

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een Gastric Bypass operatie ondergaan en ben daardoor 50kg vermagerd. Een maatje 38 behoort nu wel tot de mogelijkheden maar er is ook een keerzijde van de medaille... huidoverschot en vermageren op plaatsen waar je het niet meteen wilt :6:

Op 11 december laat ik een buikwandcorrectie doen en heb al mijn eerste consult achter de rug voor een borstvergroting. Voor de operatie had ik een C-cup waarvan nu nog met moeite een kleine A is overgebleven. Ongetwijfeld zijn er nog dames op dit forum met een gelijkaardige situatie. De chirurg stelde in mijn geval 2 technieken voor: operatie in de borstplooi of via de oksel.

Zijn er hier nog dames die de techniek via de oksel hebben gedaan? Zoja, hoe is dit jullie bevallen? In mijn geval zou ook met ronde implantaten (achter de spier) gewerkt worden omdat ik bovenaan ook niks meer van volume heb.

Alvast bedankt!

Groetjes :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Volgens mij heeft pearl hier op het forum via deze methode. Meer zou ik eigenlijk niet weten te noemen. Zij heeft toen wel heel veel berichten en foto's geplaatst hier, maar is nu niet meer zoveel online.

Heb je via de zoekbalk niet iets kunnen vinden hier op het forum?

Andere weet ik eigenlijk ook niet te noemen. Wordt volgens mij veel minder gedaan via die methode, dus probeer dan iig een arts te vinden die dit vaker zo doet. Dan heeft hij of zij er routine in.

Succes!

Liefs Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marieke!

Alvast bedankt voor uw reactie. Zou ik deze dame niet via mail ofzo kunnen bereiken? Ik ben pas van vandaag nieuw op dit forum dus ik moet het allemaal nog wat uitpluizen :7:

Ik laat deze operatie uitvoeren door dr Rogge, hij heeft heel wat routine in deze soort ingreep.

Nogmaals bedankt!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb mijn eerst bv via de oksel gehad: leek me gewoon prettiger om geen litteken aan de borst zelf te hebben.

Heb het herstel hiervan als goed ervaren, weinig pijn en druk wat je anders wel op het litteken onder de borst kan hebben.

Nadeel was wel het scheren en deo :)

Mijn volgende bv was via de borstplooi: grote protheses via de oksel zijn iets moeilijker :)

Ik heb hier al gelezen dat deze methode ondertussen beetje achterhaald is: via de borstplooi heeft de arts meer plaats en beter zicht om alles goed te plaatsen: en dit lijkt me logisch ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een arts die ervaring heeft met plaatsen via de tepelhof doet ook grotere protheses via de tepel. Als ik weer voor een wissel ga, wilt Nio 1000cc via de tepelhof instoppen, heeft ie al toegezegd. Ik heb nu 700cc via de tepelhof. Ik weet dat ze in Amerika ook grotere protheses via de tepelhof doen.

@YBD07 Heeft je PC dan niet via de tepelhof voorgesteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Veel plastische chirurgen zeggen dat de oksel de verouderde methode is. Maar die van Dr. Rogge is de vernieuwde. Hij is de enige in België die zo'n operaties uitvoert (via de oksel d.m.v. microchirurgie). Aangenaam om te weten dat je geen litteken aan je borst hebt. Heerlijk voor je partner als je naakt bent ;-)!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel plastische chirurgen zeggen dat de oksel de verouderde methode is. Maar die van Dr. Rogge is de vernieuwde. Hij is de enige in België die zo'n operaties uitvoert (via de oksel d.m.v. microchirurgie). Aangenaam om te weten dat je geen litteken aan je borst hebt. Heerlijk voor je partner als je naakt bent ;-)!!

Onder de borstplooi heeft je partner ook geen last van hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

hooi meis,

Hoever ben je nu in je boobie avontuur?

Voor hoeveel het nog waard is haha: ik heb mijn inplantaten via mn oksel achter mn spier gekregen, ronde.

de eerste paar weken was het ff vervelend met scheren en deo, maar nu heb ik praktisch ontzichtbare littekens!

er zijn nog maar weinig chirurgen die hier voorkeur aangeven omdat ze minder ruimte hebben om het inpantaat te plaatsen, groot voordeel van via de oksel is dat de kans op overmatig kapsel kleiner is dan via de borstplooi of tepel.

tenminste dat is wat ik van mijn chirurg te horen kreeg, ik kreeg zelf de keuze en heb toen gekozen voor via de oksel, vooral omdat je de littekens dan eigenlijk niet ziet!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

mij werd verteld dat via de oksel meer kans zou geven op ontstekingen ivm dat daar vaak meer bacteriën zitten dan bij de borst plooi.. en dat eigenlijk deze methode bij de kliniek waar ik geweest ben bijna nooit meer uitgevoerd word..

mag ik vragen waarom je via de oksel wil laten plaatsen?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.