Ga naar inhoud

kathy_m : 15 januari 2015 : Dr Rogge : AZ-St-Jan : Brugge


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben Kathy, 22jaar jong, 1m62 groot, weeg ongeveer 55kg en heb na lang wikken en wegen besloten een borstvergroting te laten doen.

Dit voornamelijk omdat ik in een slechte periode heel wat vermagerd ben en helaas op m'n boobies! (van een grote B kleine C naar een grote A) :(

Nu heb ik al heel wat gelezen op deze site en wat is dat handig, zo ben ik wel wat kritischer over wat die chirurgen allemaal zeggen.

Vorige week heb ik m'n eerste consultatie gehad met Dr.Maetens in Oostende in haar privépraktijk, maar de operaties doet ze in het Serruys ziekenhuis. Een hele aangename dokter maar ik heb de indruk dat ze toch graag wat kleinere 'naturelle' borsten aanraad.

Ik ben niet opzoek naar monsterboobies maar als ik het dan toch laat doen wil ik wel een mooie décollete met een bolling :D iets in de aard van een grote C / kleine D...

Ik heb momenteel dus ongeveer een grote A ( draag altijd gevulde bh's +- B80/ C75) weet m'n echte maat niet precies... en ze raad me ronde implantaten aan van 260cc achter de borstspier onderaan de borst ingebracht.

Daarom heb ik volgende week woensdag de 22e een SO met Dr.Rogge in het Az St. Jan in Brugge. Naar het schijnt ook een uitstekend plastisch chirurg en een echte McDreamy! (zie er al naar uit :P) Hij steekt ze meestal via de oksel zo heb je geen of bijna geen zichtbaar litteken. Iemand ervaring hiermee??? Dus ben ik eens benieuwd naar wat hij me zal aanraden... Ook maakt hij een 3Dmodel zodat je weet wat je te wachten staat, super spannend!

Heeft iemand van jullie wat tips ivm de cc's kiezen,voor of achter de borstspier enzo en had ook iets gelezen over medium of high profile?.. Ben benieuwd!

xx Kathy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo naamgenoot :-)

ik heb voor de borstspier,je herstel is veel sneller en het oogt ook natuurlijker vind ik,ik heb in september een borstvergroting laten doen bij dr de meyere bruno en zeer tevreden,ik heb 590cc ultra high profil omdat dat beter bij mijn postuur past.

ik ben 1M70 en weeg 54 kg.

groetjes Kathy


ow ja ik heb nu cupmaat F soms G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok @sens bedankt voor de info... Als je ze voor de borstspier plaatst voel je die dan niet zitten? Mss belachelijke vraag :P en dat is echt wel groot he! Proficiat met de operatie allesinds... Heb je veel pijn gehad ? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo,

Ik ben ook bij Dr. Rogge geweest en mijn afspraak ligt vast. Het is inderdaad een knappe man ;-).

Ik ben zelf bij drie verschillende chirurgen geweest en voelde me beter bij zijn methode. Het is microchirurgie en in de oksel, dus dan krijg je een mooie borst zonder litteken. Hij werkt via dualplane, dus best of both worlds. Ik heb heel lang zitten twijfelen, want hij wil ook voor de borstspier doen als je hem dat vraagt. Maar ik ken 2 vrouwen die ook al een borstvergroting gedaan hebben en achter de borstspier is en voelt veel natuurlijker aan. Zeker als je van een A komt. Hij werkt niet met een high profile omdat het er dan valser (nl. een bolling) uitziet, aangezien hij voorstander is voor een naturelle borst. De foto's gaan je al heel veel vertellen en het doet deugd om het resultaat te zien op je eigen lichaam! Succes met de keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder ben ik ook bij Dr Demeyere geweest, maar hij wijkt niet af van manier van operatie... Ik heb meer een bandwerkgevoel bij hem. Een half uur opereren, 2 bedjes waar ieder een uur kan rusten. Dr. Demeyere gaat er ook heel snel over, terwijl Dr. Rogge meer zijn tijd neemt en goed alle nadelen bespreekt. Een goed geïnformeerde vrouw is er 2 waard ;-)! Natuurlijk is de operatie van Dr. Demeyere veeeeel goedkoper dan die van Dr. Rogge. Dit komt omdat Dr. Rogge gebruik maakt van microchirurgie en die operatie duurt 2 uur.

Zelf heb ik ook lang zitten twijfelen over voor en achter de borstspier... Maar na veel vrouwen gesproken te hebben, toch wel de knoop doorgehakt. Ook naar later toe oogt het naturel als de prothese er ooit uitgaat (zonder er een nieuwe in te steken). Bij voor de borstspier zit je natuurlijk met heel veel plaats dat leeg komt te zitten.

Informeer je zeer goed en lees enorm veel verhalen. Dat helpt :-)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij Dr Rogge geweest, via oksel achter de spier.. super resultaat.

hij neemt echt zen tijd voor elke patient.. goeie uitleg, en je kan het resultaat idd al zien via zijn 3d.

hij is wat duurder dan de meeste, maar het resultaat is er dan ook wel

en idd he's a hottie! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo meiden!

Late post maar morgenochtend 7uur is het eindelijk zover.

Na een jaar nadenken, 3 consultaties en héél wat opzoekwerk is het eindelijk Boobie-Day! :57: .

Ik heb momenteel een kleine B (krachttraining + gewichtschommeling= byebye boobs) en ik krijg 400cc highprofile ronde siliconen implanten die dualplane geplaats worden. Ze worden ook via de oksel geplaatst dus geen zichtbaar litteken hoera! :D

Dit zou me op een flinke D brengen maar het wordt nog afwachten, enorm benieuwd!

De afgelopen weken was ik vrij rustig en niet echt zenuwachtig maar nu de laatste uurtjes beginnen te lopen voel ik het wel kriebelen.

Ik hoop maar dat alles vlot verloopt, ben nog nooit onder volledige narcose geweest :o

Ook hoop ik dat de pijn zal meevallen en ik me nog een beetje menselijk voel na de operatie!

Het enige waar ik mee zit is wat te doen met m'n haar dat is héél lang en als m'n armen niet echt mee willen na de operatie zou ik het dan in een staart steken of los laten? Mss vreemde vraag maar praktisch :P

Ik laat jullie zeker wat weten vanaf ik weer wat helder kan nadenken!

Fingers crossed en dan heb ik morgen rond dit uur eindelijk m'n dreamboobies!

Groetjes; :123:

Kathy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes vandaag!

En mijn haar liet ik toen borstelen door zo'n beetje iedereen die op visite kwam :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.