Ga naar inhoud

kmbrly : 26 september 2014 : Dr. Damen : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hallo :)

ik ben kmbrly. ik heb mijn BV gepland op 26 september.

Ik heb in juni een consult gehad bij dokter damen. ik heb de keuze uit 300cc of 330cc monobloc xp.

Het word achter de spier geplaats. Maar na het gesprek was me nog niet helemaal duidelijk wat voor cup maat het zou worden met de 300 of de 330cc.
Dokter damen had het niet graag over cupmaten. Hierdoor ben ik wat onzeker geworden en weet nog steeds niet echt hoeveel cc ik wil.

ik ben 1.62 en 51kg.

Heeft de locatie van plaatsing van het implantaat invloed op het volume?
ik zou graag willen weten wie ervaring heeft met dokter damen van wellnesskliniek in genk.

Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen. vind het erg spannend!

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben aan het twijfelen tussen 300 of 330cc.

Ik ben zelf smal en heb op dit moment een 70A. Heb diverse foto's gezien met 300cc, zijn er ook dames die smal zijn en een vergroting met 330cc hebben laten vergroten??

Bedankt alvast :66:

Groetjes kmbrly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap goed dat je twijfelt ik ben 1m67 weeg 62 en ga voor 280cc en hoop dat ik hier mee ook zal blij zijn omdat de meeste toch wel boven de 300 gaan. Het zet me nog altijd aan het twijfelen en ik ben woensdag aan de beurt! Stress !! Ik ben vanboven smal en pc zei dat dit voldoende voor mij ging zijn qua naturel over komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.65 en weeg 58 kg (atletisch gebouwd) en kwam van een 70AA af.

Ik heb Mentor HP rond 375cc gekregen dual plane en zit nu ongeveer op 70E maar zo groot lijken ze helemaal niet.

Achteraf had ik ze best wel wat groter willen hebben, maar dat ging bij mij niet helaas..

Foto's staan in mijn galerij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

300 of 330 cc maakt idd denk ik bijna geen verschil...wat adviseerde je pc je? Ik zou dan voor de grootste gaan want het went best snel en bijna iedereen had wel wat groter gewild, minder kans dat je spijt krijgt en veel geld uitgeeft aan een wissel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel ook. Ik heb nu een a. Ik ben 1.80 en weeg 72 kilo. Ik krijg nu 375 cc dual plane anatomisch. Mijn pc zei dat ik wel tot 450 kon gaan dat het nog natuurlijk leek. Ik wou niet te groot maar ook niet klein.. En dr verdwijnen nog wel wat cc's uiteindelijk begreep ik.. Lastig dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.