Ga naar inhoud

kmbrly : 26 september 2014 : Dr. Damen : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Heel erg bedankt voor de reacties!

Ik had twee keuzen: 280cc voor een natuurlijke borsten en 330cc was dan wel gezien dat ik iets aan mijn borsten had gedaan. Ik heb vervolgens de catalogus opgezocht en zag dat er een tussen maat was: dat was de 300cc. Een vriendin van mij met het zelfde figuur heeft 295cc. Het staat haar goed en zijn mooi en natuurlijk. Maar ik wilde ze toch wat groter. Tussen 295 en 300cc is heel weinig. Ik had graag een volle c/d gewild.

Maar de 280cc wil ik helemaal niet. Heb gehoord dat mijn pc altijd het advies neemt om de kleinere maten te pakken en vervolgens hebben de dames spijt ervan dat ze die keuzen hebben gemaakt.

Ik zie dat er verschillende vrouwen de 330cc hebben en mooi uitziet. En ook met 300cc. Maar je ziet inderdaad weinig verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb de mogelijkheid. Ik wilde morgen voor een afspraak bellen. Maar vind het passen van de protheses niet veel duidelijkheid geven omdat ze anders zijn de de implantaten die geplaats worden.

Ik vond de 330cc wel heel mooi.

Jij twijfelt ook nog nog tussen de cc. Ik denk met je lengte en gewicht dat je wel meer dan 375cc kan pakken en zal het nog natuurlijk uitzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, dat zei de pc ook. Ik kan tot 450 nog een natuurlijk effect hebben... Maar was bang voor te groot.. Maar ben nu bang voor te klein hihi. Ik word zo terug gebeld... Ff nog een keer op consult.

Ik zou als ik jou was ook nog ff een keer gaan..misschien dat het je keuze makkelijker maakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

300 of 330 maakt eigenlijk niet veel verschil. Het aantal cc is niet zo belangrijk. Wat veel belangrijker is, is de diameter en de projectie.

Volgens de pc zou het wel de diameter kunnen passen maar wel iets meer zichbaar zijn aan de zijkanten. Maar maakt het dan minder mooi?

Ik heb nu 70A. Ik ben smal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou helemaal niet twijfelen,gewoon de 330 CC ,je wilt toch niet voor niets een bv? nee maar je ziet die 30CC eigenlijk niet hoor,das geen verschil!

Of iig niet veel.

Zou persoonlijk zelf voor iets meer gaan ,mocht dat lukken haha.

Ja dat vind ik ook, wil niet een bv waar je maar weinig verschil mee ziet. Bedankt voor je advies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kmbrly,

Ik ben 1.70 en 55 kg. Ik heb dual plane gehad, 280 CC.

Je kan bij mijn foto's kijken. Moet je me denk ik eerst even toevoegen.

Ik ben er tot nu toe blij mee. Ben nu 18 dagen PO.

Groetjes, Roxy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Volgens mij twijfelen heel veel meiden over de aantal cc's. Maar ik hoor al vaker bij twijfel altijd kiezen voor groter. Zodra de prothese zit oogt hij altijd kleiner dan dat je hem in je BH hebt gepast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist de tip gekregen dat de plaatsing van de prothese invloed heeft op de cc. Dual plane zou, dus achter de spier, zou cc's vreten... Dus dan zou je zeggen dat in dit geval iets meer cc nemen dan je paste..?

Is dit trouwens ook zo? Misschien zijn er andere meningen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent niet de enige met deze twijfels. Ik twijfel ook tussen 350 of 375 cc, rond, dual plane. 1.68m en 58 kg.

Maar inderdaad wat vele meiden hier al zeggen.. Verschil van cc zal niet zoveel zichtbaar zijn uiteindelijk. Toch valt me op dat het zo erg verschilt per persoon in welke cupmaat het valt. Ik wil graag uitkomen op een kleine D, maar lees dat het aantal cc's waar ik voor ga bij vele uitkomt op een cup E!

Je bent bang dat je zometeen toch liever groter had gewild, maar je bent ook bang dat ze zometeen te groot zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw ben niet de ener , dames was vandaag bij bergman en als goed is 23 september zal ik bv doen ... maar weet ook niet zeker over de cc..

ik ben 1.60 en 55 kilo dokter zei omdat ik klein bent beter 375 cc anatomische prothesen pff denk toch dat ik opnieuw een afspraak ga maken wat denk jullie ???

Succes Dames en alvast bedankt !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vrijdag 26 september was het zo ver. Om 8.15 uur aangekomen bij de Wellness kliniek in Genk. Een uurtje later geopereerd door Dr. Damen.. De verzorging en verpleging was heel goed en vriendelijk. Nu 2 dagen p.o. dus. Veel pijn vooral links. Het verband zit heel erg strak maar dat moet zegt men. Ik ben nu aant kijken naar een goede sport BH en zag hier enkele keren dat vrouwen heel tevreden waren over de Lipoelastic Pi Extra New. Ik heb dit opgezocht maar zag dat deze bh goed was voor de 1e twee weken na de operatie. Of dragen jullie hem de gehele 6 weken? Wie is er nog geopereerd in de Wellness kliniek in Genk.? Ik ben heel tevreden tot nu toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boebies! Een goed herstel gewenst.

Ik draag de lipoe extra new nu nog steeds 4 weken po. Is gewoon een verkoop praatje schat ik. Ik heb er 1, wassen en drogen op de verwarming en is zo weer droog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het verband er nog op en dat moet voorlopig nog. Het is dus lastig opmeten om bh te bestellen. Hoe lang duurt het eerdat je de bh krijgt toegestuurd en als ik er 2 verschillende maten bestel krijg je dan geld terug/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.