Ga naar inhoud

Piercings en operatie


bloempje70

Aanbevolen berichten

ik had mn navelpiercing uitgedaan.

Maar mn tragus had ik geen zin in want die gaat niet makkelijk in.

Die hebben ze afgeplakt.Dat mocht gewoon.

S'middags deed ik mn navelpiercing weer in! zat ie dicht.. terwijl ik die al 4 jaar heb.

Ik doorgedrukt toen kwam ie er wel door.

Daarna wel een onsteking gehad:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, is wel jammer, ga gewoon mijn plastiek staafje er terug insteken in mn tong... en mag je intieme piercing erin houden?

Maar hoe zit het met micro dermal? dat kun je er niet zomaar uithalen?

X

Ik had mijn navelpiercing en microdermal gewoon in mogen houden, heb het van te voren wel gevraagd en het is afgeplakt maar was geen probleem verder.

Zo'n microdermal had ie nog nooit gezien haha. :blush:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn navel en wenkbrauw piercing gewoon erin mogen houden...,38.gif ook een knopje boven in mij oor (in het kraakbeen).

Had alleen tongpiercing eruit moeten doen.46.gif Had ook geen plastic staafje of zo gebruikt,zo snel groeit die ook weer niet dicht bij mij dan hihitongue.gif (heb die al rond 4 jaar) ,had die een keer ook 3 dagen eruit gehad,omdat mijn gehemelte door de broodkorstje gekrast was 83.gif en dat deed best wel pijn18.gif als de piercing eroverheen deed wrijven...Maar die is niet dicht gegroeid...38.gif had wel een beetje door moeten duwen,maar het ging wel goed in.rolleyes.gif

Groetjes.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik vraag me af of je je tepelpiercings wel in wil houden na je operatie.

Mijn ervaring is dat mijn tepels zooooo gevoelig waren dat ze zelfs pijn deden door gewoon het aan hebben van mijn sportBH.

Mij lijkt het dan niet dat je het prettig vind om dan ook nog het gevoelige te hebben van de tepelpiercing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ben al verschillende keren onder het mes geweest in het ziekenhuis. En daar moest ik zelfs melden dat ik een tattoo heb. Ze zeiden dat er metaaldeeltjes in zitten en dat ze daar dan rekening mee moeten houden. Mijn navel piercing moest ik er ook steeds weer uithalen. Je moet meestal helemaal "kaal" zijn.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.