Ga naar inhoud

als je zou vast zitten op een eiland en je mocht tien dingen bij je hebben...wat zou jij dan kiezen?


Barb wire

Aanbevolen berichten

Vergeet jullie pc niet met genoeg voorraad siliconen.... ;)

Als jullie daar hele dagen topless gaan rondlopen, hangen ze zo op je navel of knieen ;) Een operatie zo nu en dan is dan wel handig...

Zonder die operatie:

- Heb je dat muskietennet niet meer nodig: je kunt met je tieten muggen doodmeppen

- Heb je geen dak meer nodig voor boven je huis, je hangflappen bieden genoeg beschutting tegen de regen

- Heb je geen watertank meer nodig: Je kunt uit je eigen borsten drinken, als je zorgt dat je eerst een baby krijgt. (lijkt me simpel zat met die toyboy.. al wordt het lastig met die vibrator)

- Heb je geen wapen meer nodig: twee keer flink meppen ermee en het beest/mens/alien is in ieder geval bewusteloos. Vuurtje opstoken en eten maar...

Nou, en dat scheelt dan weer in totaal, want kun je weer net iets andere spullen weer meenemen, omdat je plaats over hebt! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Vergeet jullie pc niet met genoeg voorraad siliconen.... ;)

Als jullie daar hele dagen topless gaan rondlopen, hangen ze zo op je navel of knieen ;) Een operatie zo nu en dan is dan wel handig...

Zonder die operatie:

- Heb je dat muskietennet niet meer nodig: je kunt met je tieten muggen doodmeppen

- Heb je geen dak meer nodig voor boven je huis, je hangflappen bieden genoeg beschutting tegen de regen

- Heb je geen watertank meer nodig: Je kunt uit je eigen borsten drinken, als je zorgt dat je eerst een baby krijgt. (lijkt me simpel zat met die toyboy.. al wordt het lastig met die vibrator)

- Heb je geen wapen meer nodig: twee keer flink meppen ermee en het beest/mens/alien is in ieder geval bewusteloos. Vuurtje opstoken en eten maar...

Nou, en dat scheelt dan weer in totaal, want kun je weer net iets andere spullen weer meenemen, omdat je plaats over hebt! :35:

NEEEEEE....whahahahahaha....dees kan nimeer!!!

BB hoe kom je er toch op joh...echt waar,you're killing me!!!

Hangflappen...whaaaahaaaa...:-)

You rock babe....hell yeah!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet jullie pc niet met genoeg voorraad siliconen.... ;)

Als jullie daar hele dagen topless gaan rondlopen, hangen ze zo op je navel of knieen ;) Een operatie zo nu en dan is dan wel handig...

Zonder die operatie:

- Heb je dat muskietennet niet meer nodig: je kunt met je tieten muggen doodmeppen

- Heb je geen dak meer nodig voor boven je huis, je hangflappen bieden genoeg beschutting tegen de regen

- Heb je geen watertank meer nodig: Je kunt uit je eigen borsten drinken, als je zorgt dat je eerst een baby krijgt. (lijkt me simpel zat met die toyboy.. al wordt het lastig met die vibrator)

- Heb je geen wapen meer nodig: twee keer flink meppen ermee en het beest/mens/alien is in ieder geval bewusteloos. Vuurtje opstoken en eten maar...

Nou, en dat scheelt dan weer in totaal, want kun je weer net iets andere spullen weer meenemen, omdat je plaats over hebt! :35:

:45::45::45::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. kwestie van een groot visualisatievermogen :106:

Je zult het maar hebben hoor.. Je ziet namelijk alles voor je.. Niet altijd het prettigste zicht.... :97:

Je bent niet alleen bb...en wat je zegt! Niet altijd even fijn......Maar toch makkelijk om het te hebben he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel BB...ik ben blij met jouw groot visualisatie vermogen...echt!!!

Hahahaha...:-)

Ooow ik moet echt dringend die code's van die smileys gaan checken!!

Wrom? moet je die ook meenemen naar dat onbewoond eiland ? :45::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha wat ben je toch een heerlijk gek mens!!!

Nee,sinds men laptop dood is en ik dus op men tablet op het forum kom heb ik geen smileys meer....en vind men posts veel te naakt zonder smileys!!!

Vandaar....:-)

Hier speciaal voor jou Barb , wat smileys voor je :48::115::43::D:123::148::1bouncingboobs::01::131::71::beach:

:15::125::126::141::75::136::147::125::13::126::132::20::69: :69: :159::dash1::155::123::kez_11::152::154:

Beter zo , en niet meer zo kaal hé , voor je .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik zou mee nemen....als het voor een leven lang is...?

Pfff....da's een moeilijke hoor.

Oké:

1. Mijn gezin, mijn familie close by...én al mijn allerliefste vrienden en Jack & Russel (mijn hondjes)!!!

2. Een destilleer apparaat, zodat ik lekker zelf drankjes kan stoken met de kokosnoten en ananassen, die daar voor het oprapen liggen!!

3. Een lief klein draakje, met het vermogen om vuur te spugen (daar bedoel ik dus niet mijn eigen kids mee, maar een écht draakje!)

4. Een foto toestel op zonne-energie om alle avonturen mee vast te leggen voor het geval we toch eerder van dat eiland af komen (of voor het nageslacht wat we daar weer achterlaten)

5. Een uitgebreid global messenset + pannenset

6. Een vishengel met haakjes die levenslang mee gaan

7. Genoeg pennen en papier om alle avonturen, gedachten en gevoelens op papier te zetten

8. Ik wil, moet én zal elke dag mijn tanden poetsen, dus een tandenborstel die ook levenslang mee gaat met daarin geïntegreerd frisse muntpasta

9. Paracetamol voor de avondjes dat de eigen gedestilleerde drankjes toch te zwaar gevallen zijn...

10. Als laatste kies ik dan toch voor factor 50 om mijn kindjes goed tegen de zon te beschermen.....

Zo, klaar om te vertrekken zou ik zeggen :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik zou mee nemen....als het voor een leven lang is...?

Pfff....da's een moeilijke hoor.

Oké:

1. Mijn gezin, mijn familie close by...én al mijn allerliefste vrienden en Jack & Russel (mijn hondjes)!!!

2. Een destilleer apparaat, zodat ik lekker zelf drankjes kan stoken met de kokosnoten en ananassen, die daar voor het oprapen liggen!!

3. Een lief klein draakje, met het vermogen om voor te spugen (daar bedoel ik dus niet mijn eigen kids mee, maar een écht draakje!)

4. Een foto toestel op zonne-energie om alle avonturen mee vast te leggen voor het geval we toch eerder van dat eiland af komen (of voor het nageslacht wat we daar weer achterlaten)

5. Een uitgebreid global messenset + pannenset

6. Een vishengel met haakjes die levenslang mee gaan

7. Genoeg pennen en papier om alle avonturen, gedachten en gevoelens op papier te zetten

8. Ik wil, moet én zal elke dag mijn tanden poetsen, dus een tandenborstel die ook levenslang mee gaat met daarin geïntegreerd frisse muntpasta

9. Paracetamol voor de avondjes dat de eigen gedestilleerde drankjes toch te zwaar gevallen zijn...

10. Als laatste kies ik dan toch voor factor 50 om mijn kindjes goed tegen de zon te beschermen.....

Zo, klaar om te vertrekken zou ik zeggen :63:

Een draakje??!!hahaha...van waar halen jullie die dingen toch!!??

Jaaa die messen en pannenset...goeie!!

Staan veel nuttige dingen op jouw lijstje...goed over na gedacht!!

Vuurspuwend draakje....whahahahaha...blijf erom lachen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een draakje??!!hahaha...van waar halen jullie die dingen toch!!??

Jaaa die messen en pannenset...goeie!!

Staan veel nuttige dingen op jouw lijstje...goed over na gedacht!!

Vuurspuwend draakje....whahahahaha...blijf erom lachen!!!

Ja, ik heb bij Harry Potter gezien dat je die gewoon in een winkeltje kunt kopen!!! Erg handig. Ik vind het trouwens wel een gemiste kans dat ze dit bij Tell sell nog niet op het presenteer programma hebben staan :80:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb bij Harry Potter gezien dat je die gewoon in een winkeltje kunt kopen!!! Erg handig. Ik vind het trouwens wel een gemiste kans dat ze dit bij Tell sell nog niet op het presenteer programma hebben staan :80:

Ja joh...das een gat in de markt he...

Dat ze dat nou niet verkopen...subiet een brief op poten sturen se naar tell sell!!

Whahahaha....:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.