Barb wire Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Lijkt me een leuke afleiding om tussen de stress en de zenuwen door te weten te komen welke dingen de meesten onder ons het aller belangrijkst vinden...Mijn lijstje zou zijn...-Mijn gezinnetje...uiteraard he,zonder kan ik niet leven!!!-vliegenmepper-groot mes-tandenborstel-make up...hahaha,ja zelfs op een onbewoond eiland!!! :-) -spiegel-foto's van vrienden en familie-lucifers-kledij-haarborstelBen eens benieuwd naar jullie lijstjes!!!Liefs Barb xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Ik zou mee nemen..-Mijn poesjes -Mijn hubbie-Spoelmiddel ivm je tanden. beter dan poetsen met zout water-Tandenborstel-Pen en veel papier-Een lege fles-Foto's van mijn familie en goeie vrienden-Muskietennet-Kledij-Lucifers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barb wire Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 Ja muskietennet...goeie!!!Veel beter dan een vliegenmepper!!Ik zou nogal over ontwikkelde armspieren krijgen van dat meppen!!!haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Ja muskietennet...goeie!!!Veel beter dan een vliegenmepper!!Ik zou nogal over ontwikkelde armspieren krijgen van dat meppen!!!hahaWhahaha jaaaa...en als je hem kapot sla heb je niks meer!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
caro66 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Mijn gezin Zonnebril en leesbril , kan niet zonder, ook op een eiland je weet maar nooit met een leesbril ;-) Vuurstenen , gaan lang mee om vuur mee te maken . Muskietennet , rot beesten ... BH ! Slippers Matrassen Kant en klaar tuinhuisje , heb je toch wat beschutting . Een bootje En een watertank , gevuld voor enkele jaren ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barb wire Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 Ow ja een watertank..ja als er enkel zout water zou zijn had je wel een probleem...good thinking!!!:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
caro66 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Ow ja een watertank..ja als er enkel zout water zou zijn had je wel een probleem...good thinking!!!:-)Ja er is ook wel een andere manier voor water , maar dat is een heel verhaal . Ik kijk regelmatig naar Discovery , hoe te overleven in de jungle ... wahh handig hoor . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barb wire Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 Ja,ik ook...hou van die channels...ook alles over dieren....love it...als er weer eens niets op die beeldekeskast is Zap ik naar die zenders...altijd prijs!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
caro66 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Heerlijke zenders vooral TLC ! Enne.... de beeldekeskast die houden we er in .. Love it ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barb wire Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 Heerlijke zenders vooral TLC ! Enne.... de beeldekeskast die houden we er in .. Love it ! Kijk je ook soms naar syfy....daar komt geregeld ghost hunters...en ghost lab...die vind ik ook altijd zo lachen!!! Hahaha ja ...de beeldekeskast!!!goeie he...xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
caro66 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Kijk je ook soms naar syfy....daar komt geregeld ghost hunters...en ghost lab...die vind ik ook altijd zo lachen!!! Hahaha ja ...de beeldekeskast!!!goeie he...xxx Ja, ghost hunters en ghost lab ! die neem ik altijd op ga ik echt niet alleen kijken , bbrrrrr Nee die kijk ik de volgende dag met hubbie .als die er weer is . wahhh... bangerd poeperd hoor ben ik .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barb wire Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 Zalig he zon programma's....wij kijken die ook altijd tezamen hier....das zoiets waarvoor we met het hele gezin FF voor gaan zitten...leuk toch!!!Doen we lekker de rolluik omlaag,kaarsen aan,fleece dekens over ons heen en natjes en droogjes op tafel...genieten!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
caro66 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Zalig he zon programma's....wij kijken die ook altijd tezamen hier....das zoiets waarvoor we met het hele gezin FF voor gaan zitten...leuk toch!!!Doen we lekker de rolluik omlaag,kaarsen aan,fleece dekens over ons heen en natjes en droogjes op tafel...genieten!!!Ja dat bedoel ik ook nou ,.. maar ik ga het niet alleen kijken , man voor werk weg , dochter logeren ... nee brrrr Link to comment Share on other sites More sharing options...
sens Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Ik zou meenemen,Mijn ventje heeeeel belangerijk !!!Eten en drinkenWarme kledingMijn mooiste bikini..alhoewel die heb je eigenlijk niet nodig he teminste niet als het op een onbewoond eiland is :-)Goed humeur :-)shampoo enz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barb wire Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 Neuh!!!op een onbewoond eiland zou ik top less rond lopen hoor...tenminste,als ik men boobies al zou hebben he...:-) Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chanel12 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Haha wat leuk! Mn vriendHuisdieren Bikini Shampoo HaarolieBorstel Make-up tja.. haha Kleding Anti allergie pillen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sylleke Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Ja, ghost hunters en ghost lab ! die neem ik altijd op ga ik echt niet alleen kijken , bbrrrrr Nee die kijk ik de volgende dag met hubbie .als die er weer is . wahhh... bangerd poeperd hoor ben ik .. Love ghosthunters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda1973 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Ik ga naar een onbewoond eiland en ik neem mee; Mijn hondje Genoeg eten en drinken (ook alcohol) Muskietennet Vibrator Genoeg batterijen Shampoo Crème spoeling Tandpasta Tandenborstel Hondenbrokken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chanel12 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Hahaha geweldig vibrator!Een vrouw kan niet zonder dat ding Neuh!!!op een onbewoond eiland zou ik top less rond lopen hoor...tenminste,als ik men boobies al zou hebben he...:-) XxxOohh yeah me 2!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barb wire Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 Nu bedenk ik me...wat als je daar voor de rest van je leven zou vast zitten...wat ben je dan he met al die dingen zoals shampoo,make up en stuff...dat geraakt toch op na een tijdje...en daar heb je geen delhaize waar je FF alles kan gaan halen...Hmmm...back tot basics dan...Gezinnetje zoiezoGroot mes ookSylleke haar muskietennet De vuurstenen van caro De watertank die caro zei ookDat bootje komt ook wel van pasVeel dekens en lakensLuchtballon materiaal om het dak van ons zelfgemaakte huisje waterdicht te makenGrote bussen dettol om wondjes te ontsmettenOw en een generator die op zonne energie werkt om voor sommige dingen toch elektriciteit te kunnen voorzien...Maar haha dat klinkt al niet meer back tot basis heWe zijn veel te verwendVolgens mij houden de meeste onder ons,waar onder ikke het geen week uit op zon eilandOf,het moest een eiland zijn zoals in the blue lagoon natuurlijk he...Hahaha... Link to comment Share on other sites More sharing options...
caro66 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Ik lig in een deuk Barb die ineens bedenkt als je voor je leven daar zou zitten ... Ja dan wordt het even anders en moeilijk te bedenken om dan 10 dingen mee te nemen . Maar oké opnieuw : Mijn gezin ouders en zus mijn vuurstenen ! ja, ja , multifunctioneel bootje met vishengels Muskietennet van Sylleke , super populair ! iets waar ik mijzelf mee kan bewapenen , denk aan , Danger animals kapmes Zonnebril draadloos internet , kan het borstenforum niet missen Ik las dat Linny73 haar vibrator en batterijen mee wil nemen ... Tja als je dan toch naar de blue lagoon gaat , een lekkere toy boy ? raakt nooit op en gaat ieder geval langer mee dan batterijen Nou en verder lekker genieten daar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barb wire Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 Jaaaa vishengels...Oh ja draadloos internet!!!hoe kon ik dat vergeten hahaha...Weetje ik neem jou ook gewoon mee caro,jij zit vol goeie ideeën!!!En dan elke avond beach party....yeeaaah!!!Waar is da feestje......hier is da feestje!!!!Hahaha...:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
caro66 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Is goed ik ga mee ! Daar is het feestje ! :101: Yeeaahhhh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barb wire Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 Is goed ik ga mee ! Daar is het feestje ! :101: Yeeaahhhh Allright!!! Komt goed...en dan nog de nodige cocktails...want hier drink 'ik ni maar op een eiland mogen we ons laten gaan he!!! :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chanel12 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Oeh ja als het voor eeuwig is dan geen make up enz en bikini hoef ik ook niet hahaha. Hmmm dan eerder vuurstenen en dat soort dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.