kliertje11 Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Hoi, Ik vroeg me af of er meer dames zijn die twijfelen over de te krijgen cup maat Ik ga voor een bvk, Ik ben 178 cm lang (of zeg je groot, ) weeg ong. 86kg en m'n cup maat is nu 85F. Ik wil de bvk vooral omdat ik veel last heb van nek en schouders en zweten/smetten tussen en onder m'n borsten Mijn pc stelt voor een grote C/kleine D Nu ben ik zo bang dat ik mn borsten dan mss té klein ga vinden en ik ze niet als "van mij" ga ervaren Ik ben bang dat ik er dan spijt van ga krijgen... De twijfel is daardoor erg groot en eigenlijk wil ik van die twijfel af Herkenen jullie dit en hebben jullie misschien advies, tips voor mij en hoe hebben jullie dit ervaren liefs @nnemarie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pommecaramelle Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Hoi Kliertje , Dan zou ik gaan voor een D . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vienna1981 Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Ik zou een verkleining krijgen naar een c maar ben na twijfels toch voor een d (met prothesen) gegaan en heb er geen moment spijt van gehad Link to comment Share on other sites More sharing options...
kliertje11 Posted September 23, 2014 Author Share Posted September 23, 2014 goed te lezen dat je geen spijt hebt....en ook tevreden bent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coconuts Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Hey Kliertje (of @nnemarie), Ik heb hetzelfde probleem als jij. Momenteel loop ik rond met een 85/90H en ik heb er totaal geen idee van naar welke cup ik precies wil. Ik heb volgende week maandag mn eerste verkennend gesprek met een PC. Met 1m70 en +- 80kg (nog volop aan het vermageren na mn zwangerschap - jammer genoeg doen mn borsten niet mee aan de vermagerkuur) dacht ik aan een D, omdat je dan tenminste toch nog mooie lingerie kan vinden. Ik zal het volgende week wel horen zeker? :-)Groetjes, Coconuts Link to comment Share on other sites More sharing options...
menl Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Ik zou zeer zeker voor een D gaan.. Ook ivm bh's kopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vienna1981 Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Ik heb precies dezelfde twijfels gehad en heb ook een verkleining gehad met prothesen om het steviger te maken. Ik heb een D gevraagd en ben achteraf heel blij met mijn keuze! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kliertje11 Posted November 24, 2014 Author Share Posted November 24, 2014 Hoi,Ik ben vandaag bij mijn pc geweest en de operatie datum staat gepland voor 22 december......(jippie!!)Nu moet ik een goede BH hebben voor ná mijn borstverkleining (van F naar D)Ik heb alleen geen idee welke BH's goed zijn en welke de beste.....Ik kreeg van mijn pc een folder mee van de firma emdaplast en zij adviseerde mij daar BH te bestellen (ong. 80 euro)Nou vind ik prijs niet echt belangrijk maar de kwaliteit van BH wel,nu is mijn vraag dus, wat raden jullie mij aan nav jullie eigen ervaring....alvast bedankt @nnemarie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kliertje11 Posted November 24, 2014 Author Share Posted November 24, 2014 Ik ben vandaag bij mn pc geweest en ik heb in overleg met haar gekozen voor een D, de pc vond dit ook de beste maat voor mij, gezien mijn lengte en bouw.22 december staat de ok gepland...... spannend.....en coconut.... wat is er uit jou gesprek met de pc gekomen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boho Posted November 24, 2014 Share Posted November 24, 2014 Lipoelastic PI Extra New te bestellen op online-care.eu voor rond de 25 euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted November 24, 2014 Share Posted November 24, 2014 Oh heel goed dat je t nog even hebt doorgesproken met je pc,nu weet hij ook precies wat jou wensen zijn,en worden ze niet al te klein,dat zou ook zonde zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kliertje11 Posted November 25, 2014 Author Share Posted November 25, 2014 ja he, vond ik ook ben nu bezig om een goede bh te vinden voor ná de ok..... ook een hele uitdaging ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 Ik kon via de behandelende kliniek een BH nemen .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
catherinaa Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 Ik had er een die ik van voor kon openen en waarvan ik ook de bandjes kon stellen van Filla. Die vond ik persoonlijk heel fijn, net als een bh kon ik gewoon de bandjes stellen en de bh openen van de voorkant dat is wel echt een pre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vienna1981 Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 Ik had eerst een Fila maar die vond ik echt niet fijn zitten na een tijd lang dragen. Toen heb ik de Lipo elastic extra New en de Care fix anna besteld en die zijn allebei erg fijn. De lipo geeft meer steun en in de anna worden ze wat minder platgedrukt. Ik ben nu 13 weken po en ik gebruik ze nu nog geregeld (de lipo met sporten en de anna met slapen). Link to comment Share on other sites More sharing options...
sharxo Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Ik twijfel ook heel erg over de maat.. Heb nu 70G en ben 1.72, verder een normaal slank postuur. Ben ook zo bang dat ze uiteindelijk dan nog groter uitvallen en ik alsnog niet tevreden ben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.