Ga naar inhoud

Te groot?


Aanbevolen berichten

Ik zit met hetzelfde dilemma. Ik krijg 16 oktober een borstlift en ik kan niet kleiner dan 250 cc omdat anders het liftende effect van de prothese weg is, gezien de breedte van mijn borst. Ik heb nu een slappe b/c en ik wil graag naar een D. ik ben bang dat ik straks er zwaarder door lijk. Maar goed, ik heb dus afgelopen weekend lopen klooien met boterhamzakjes met afgepaste cc aan couscous, haha. Heeft me enorm gerustgesteld. Toen kon ik het even bekijken in mn eigen bh (niet een sportbh) en met mn eigen kleren. Nu eigenlijk geen zorgen meer over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind mijn borsten in kleding helemaal ok maar wel groot! In mijn nakie of in bh vind ik ze iets te groot maar omdat ze zo mooi natuurlijk ogen ben ik er wel heel blij mee.

Als ik van te voren had geweten dat ze zo groot zouden uitvallen had ik iets kleiner genomen.

Vooral erg moeilijk om bh's te vinden in 70f of 65g :(

Ik heb 375 cc anatomisch gekregen

Gr. bobpi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zo moeilijk om t kijken hoe het wordt.

Bij iedereen pakt het anders uit, want iemand die ook 1,75 en 58 kg net als ik, kan een heel andere bouw hebben.

Ik ben heel erg smal aan de bovenkant en kan ook maar Max 375 cc, anders steken ze te ver uit bij m'n oksels, dit vindt ik zelf niet mooi.

Mijn pc gaf mij ook erg goed advies, want ook ik twijfelde.

Het verschilt ook heel erg of je anataomische of ronde neemt.

Wat van profile wil je?

Succes met t zoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 615 cc, 178 lang en 67 kilo en vind ze normaal! Had ze nog wel groter gewild eerlijk gezegd:) Dr. Koopman had het ook groter verwacht zei hij dus misschien volgend jaar wel 800 erin knallen. Met je lengte en bouw kun je het hebben zei hij :) ...Het valt meestal altijd kleiner uit dan verwacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 700 cc, en totaal geen spijt . Het was bij mij de vraag of 700 cc of 800 cc afhankelijk wat

er in zou gaan , hadden ze maar die 800 cc gedaan ... dus inderdaad het went snel ,

Succes met je keuze .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja presies 1 jaar na mijn bv werd ik zwanger..

en ja ik heb der veel last van nu, ik zit al sinds ik ze heb met heb probleem dat ze kantelen..

waarschijnelijk neem ik een her operatie als ik bevallen ben.. en heb gewacht met me 2e kindje

vooral nu ze groter zijn hebben ze nog makkelijker de ruimte om rond te zwemmen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben 1.78 en 60 kilo en heb gister 375cc gekregen rond op de spier (je kan foto's zien in galerij). Ben blij met de grootte! Groter had ik ze niet gewild omdat ik ook slank ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.