Ga naar inhoud

Te groot?


Aanbevolen berichten

Ik sprak gister een bekende en die had 450cc en die waren groot uitgevallen en ze was daar niet zo blij mee. Ze heeft ze nu een jaar. En ze leken ook best groot. Ze kwam van een a cup.

Ik twijfel tussen 375 en 420 cc. Ik sta voor 420 ingepland

Ik ben 1,80 en slank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom van een lege C en vind ze met 520cc niet overdreven groot geworden nu. In de kleding die ik altijd droeg (wat wijder) zie je nauwelijks verschil met voorheen (omdat ik toen altijd push-ups droeg en nu nog met die uberstrakke kliniekbh zit). Er had niet meer ingegaan in 1 keer, maar dat vind ik wel een klein beetje jammer.

Het ligt er aan wat je wil bereiken. Ik zal denk ik op een E of F cup uitkomen, maar het oogt als een D of DD, en ik ben 1.82m en weeg 65kg dus groot ogen doet het niet. Het oogt gewoon normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede vraag!! Ik wordt op 13 okt geopereerd en krijg 425cc. Blijf het zo lastig vinden. Wil ook niet dat ze te groot zijn. Al denk ik dat ik alles al groot zal vinden aangezien ik nu vrij plat ben. Ik vertrouw maar op mn pc. Maar blijft moeilijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik net uit de narcose kwam dacht ik owww nooo dit is zo groot.. maar niet nadenkende dat er enorm veel zwelling en vocht in zit.

Nu bijna 4 weken later ben ik zoo blij dat die 590 cc paste.. het is bij mij in kleding ook weinig verschil omdat ik altijd van die maximizer push up bh's droeg.

Had ze zeker niet kleiner willen hebben..

Ik had ook keus tussen 500 535 en 590..grootste dus geworden

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik ben nu 5 zgn PO en vind ze enorm... Maar vooral door de breedte, vind dat ik opeens veel dikker lijk. Ik ben ook wel slank.

Vooralsnog ga ik ervan uit dat t straks naar mijn zin is, maar dat ik ze te leun zal gaan vinden kan ik me echt niet voorstellen!

Kom van n lege 70c

Leun is klein...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vraag stel ik me ook nu ik er nog over aan het dromen ben :)

Maar om eerlijk te zijn denk ik dat ik meer spijt zou hebben van te kleine dan van te grote borsten.

Als ze te klein zouden uitvallen zou ik het echt zonde vinden, om na er zolang van te dromen nog geen grote borsten (zoals waar ik op hoopte) te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom van een lege C en vind ze met 520cc niet overdreven groot geworden nu. In de kleding die ik altijd droeg (wat wijder) zie je nauwelijks verschil met voorheen (omdat ik toen altijd push-ups droeg en nu nog met die uberstrakke kliniekbh zit). Er had niet meer ingegaan in 1 keer, maar dat vind ik wel een klein beetje jammer.

Het ligt er aan wat je wil bereiken. Ik zal denk ik op een E of F cup uitkomen, maar het oogt als een D of DD, en ik ben 1.82m en weeg 65kg dus groot ogen doet het niet. Het oogt gewoon normaal.

Het liefst zou ik ook op goeie D uitkomen.

Heb je foto's van je boobies? Wanneer ben je geopereerd?

Goede vraag!! Ik wordt op 13 okt geopereerd en krijg 425cc. Blijf het zo lastig vinden. Wil ook niet dat ze te groot zijn. Al denk ik dat ik alles al groot zal vinden aangezien ik nu vrij plat ben. Ik vertrouw maar op mn pc. Maar blijft moeilijk!

Ga je voor rond of anatomisch?

En had jouw arts jou dit geadviseerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij in die twee en een half jaar dat ik hier rondloop, heb ik 1 keer gezien dat een meid haar borsten te groot vond...

Het komt dus, hier op het forum tenminste, niet zo heel vaak voor ;)

xx

Dat dacht ik al

Denk idd ook beter te groot als ze klein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga in november ook geopereerd worden en ik vraag me dit ook continue af. Ik wil ze niet te groot, maar ook niet te klein. Gewoon mooi in verhouding. De eerste keer tijdens het passen hebben we 280cc afgesproken. Ik ben 1.58 en weeg 51 kg en heb een 75B of 80A van mezelf. Zou ik dan uitkomen op een volle C, wat ik graag wil?

Dat zou trouwens zijn met protheses voor de spier. Inmiddels ben ik eruit dat ik Monobloc Hydrogels wil en die moeten dual plane, dus de PC zegt dat we dan iets meer CC's moeten nemen, bijvoorbeeld 300. Ik ga nog een keer passen. Iemand nog DE perfecte tip wat ik het beste kan dragen tijdens het passen? En wat voor soort BH? Hoe weet ik nou wat het mooist is bij mijn lichaam in verhouding, ik vond die pastieten ook zo puntig, geen gezicht eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ches; ik krijg ronde, dual plane. Ik begon met 375cc passen en dat vond ik wel mooi. Alleen had ik hier al vaak het advies voorbij zien komen om groter te nemen. Vooral met dual plane. Arts zei ik wel meer kon hebben dan 375cc zonder dat het er erg onatuurlijk uit zou zien. Arts zei dat ik de 460cc ook kon hebben. Maar dat vond ik te groot. Dus besloten voor de 425 te gaan maar hij heeft dan ook 400cc besteld mocht ik me toch bedenken of hij tijdens de operatie toch de 400 cc beter vind passen.

@Suus: ik had een zwart strak hempje aan. Dat was achteraf niet zo handig want daardoor zag je het toch wat minder goed. Mn vriend had ook foto's gemaakt en daarop zie je het ook slecht. Maar gelukkig hadden ze ook een pas shirt liggen, een strak (grijs) shirtje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 2 weken p.o. en heb foto's geplaatst ja. Naakt denk ik steeds weer; damn (groot, in a good way). Maar dat komt meer door de omvang. In kleding zoals ik al zei valt 't zo goed als weg (tijd voor een strakkere garderobe :) ) Nogmaals; wat wil je zelf? Ik wilde zo groot mogelijk en dit was mijn max. Weet nu al dat als ik moet wisselen door complicaties over (hopelijk) 10 tot 15 jaar ik voor minimaal 700cc wil gaan. Maar ik heb best brede schouders, dus het valt gewoon niet zo op.

Als je op een goede D uit wil komen is 420 denk ik zo gek nog niet. Ze zeggen dat 150cc een cupmaat is (give or take), dus dan zou je daar idd op uitkomen zo'n beetje. En ik weet niet of je voor dual plane gaat maar dan schijnen er ook nog wat cc's 'weg' te vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik vind de mijne wel te groot..

Ik heb nu 500cc maar had liever 400 gedaan achteraf..

Nu ben ik zwanger en zijn ze nog groter geworden..

Ik ben pas 4 maanden zwanger dus kan nog wel wat groter worden..

Nu moet ik wel zeggen net voor mijn zwangerschap trainde ik 5 tot 6 x in de week en werden me borsten wel wat kleiner weer dus was ik toen wel tevreden..

Nu wil ik na mijn zwangerschap keihard ertegen aan gaan en hopen dat ik ze weer in die maat kan krijgen.. Maar toch had ik liever 400 cc gehad

Liefs Valerie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@chess ik heb 425cc en vind ze zeker niet te groot, zoals vele hier zeggen, het went zo snel!! dat is ook echt zo! ik zou zeker ook voor die 420cc gaan

Ik heb ook besloten om voor de 420 te gaan!! Hoe gaat het met jou nu?

Ik ben nu 2 weken p.o. en heb foto's geplaatst ja. Naakt denk ik steeds weer; damn (groot, in a good way). Maar dat komt meer door de omvang. In kleding zoals ik al zei valt 't zo goed als weg (tijd voor een strakkere garderobe :) ) Nogmaals; wat wil je zelf? Ik wilde zo groot mogelijk en dit was mijn max. Weet nu al dat als ik moet wisselen door complicaties over (hopelijk) 10 tot 15 jaar ik voor minimaal 700cc wil gaan. Maar ik heb best brede schouders, dus het valt gewoon niet zo op.

Als je op een goede D uit wil komen is 420 denk ik zo gek nog niet. Ze zeggen dat 150cc een cupmaat is (give or take), dus dan zou je daar idd op uitkomen zo'n beetje. En ik weet niet of je voor dual plane gaat maar dan schijnen er ook nog wat cc's 'weg' te vallen.

Hoeveel cc heb je? Ik ga dual plane, anatomisch

Wanneer ben je geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik vind de mijne wel te groot..

Ik heb nu 500cc maar had liever 400 gedaan achteraf..

Nu ben ik zwanger en zijn ze nog groter geworden..

Ik ben pas 4 maanden zwanger dus kan nog wel wat groter worden..

Nu moet ik wel zeggen net voor mijn zwangerschap trainde ik 5 tot 6 x in de week en werden me borsten wel wat kleiner weer dus was ik toen wel tevreden..

Nu wil ik na mijn zwangerschap keihard ertegen aan gaan en hopen dat ik ze weer in die maat kan krijgen.. Maar toch had ik liever 400 cc gehad

Liefs Valerie

Dan was je net zwanger na je vergroting?

Dus dan is het voor jou echt nog even een verassing hoe ze gaan worden. Heb je dr ook last van nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.