Ga naar inhoud

Xotilloverdose : 17 november 2014 : Dr. Verdonck : Wellness kliniek


Aanbevolen berichten

hier juist hetzelfde gesprek, maar door het lezen hier wil ik ook liever voor 380cc gaan, maar heb bang voor complicaties hierdoor dat ze groter zoude zijn, zoals draaien, kapselvorming, randen voelen, heeft hij daar bij jou iets over gezegd? hij ging akkoord zonder enige twijfel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

@cupAtje Als je achter de spier krijgt is de kans op draaien (volgens mij??) minimaal. En ik denk dat er altijd wel kans is op kapselvorming maar dat je dat beperkt door genoeg rust te nemen tijdens je herstelperiode. En die randen.. tsjaa daar heeft hij mij tijdens het consult al voor gewaarschuwd omdat ik smal ben. Tijdens het consult heeft Dr Verdonck je 4 pas protheses laten proberen, dat was in ieder geval bij mij zo. Ik had voor de op een na grootste gekozen. Maar toen ik begon te twijfelen vertelde hij wel dat ik bij de grootste kans zou hebben op striae en dat ik de randen zou kunnen voelen/zien. Ik denk dat de grootste pas prothese iets van 425-450 cc was. Toen ik het wilde veranderen voor de operatie heeft hij alleen gezegd dat het onnatuurlijker zou worden maar niet dat de kans op complicaties groter was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sylleke haha ik zal vertellen hoe het is gegaan:

Ik had dr. Verdonck opgebeld omdat ik veel moeite had met ademhalen. Hij had vervolgens gezegd tegen mij dat ik het verband er rustig af mocht halen en een goede sportbh aan moest doen. Ik zei dit vervolgens weer tegen mijn moeder:

"Ma verband mag eraf."

"Nee"

"Wat nee?"

"2 weken zijn nog niet voorbij."

"Maar van dr. Verdonck mocht het."

"Ok... En ik moet dat zeker eraf gaan halen ofnie?"

"Nou als je zou willen helpen zou het fijn zijn."

*pakt schaar*

"MOET HET NOU ECHT LAAT HET NOG EEN WEEK ZITTEN."

"NEE"

"Ok.... ik knip het langs de achterkant los want ik wil het niet zien."

"Isgoe johh doe da maar."

*knipt het los en mama draait zich om voor 1 sec want ze was toch benieuwd*

"GROTER HADDEN ZE NIET MOETEN WEZEN."

..................

"EN DE HECHTINGEN ZIJN OOK MOOI KLEIN."

En toen liep mijn moeder weg en ik pinkte een traantje weg.

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sylleke haha ik zal vertellen hoe het is gegaan:

Ik had dr. Verdonck opgebeld omdat ik veel moeite had met ademhalen. Hij had vervolgens gezegd tegen mij dat ik het verband er rustig af mocht halen en een goede sportbh aan moest doen. Ik zei dit vervolgens weer tegen mijn moeder:

"Ma verband mag eraf."

"Nee"

"Wat nee?"

"2 weken zijn nog niet voorbij."

"Maar van dr. Verdonck mocht het."

"Ok... En ik moet dat zeker eraf gaan halen ofnie?"

"Nou als je zou willen helpen zou het fijn zijn."

*pakt schaar*

"MOET HET NOU ECHT LAAT HET NOG EEN WEEK ZITTEN."

"NEE"

"Ok.... ik knip het langs de achterkant los want ik wil het niet zien."

"Isgoe johh doe da maar."

*knipt het los en mama draait zich om voor 1 sec want ze was toch benieuwd*

"GROTER HADDEN ZE NIET MOETEN WEZEN."

..................

"EN DE HECHTINGEN ZIJN OOK MOOI KLEIN."

En toen liep mijn moeder weg en ik pinkte een traantje weg.

:45:

Lieve mama♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boho ja precies zonder haar was het me niet gelukt!

Ik heb trouwens gisteren mijn borstomtrek opgemeten en er is 4cm bijgekomen, nu verbaasd me dat eigenlijk best wel omdat ik ze veel groter vind lijken maar 4cm niet zo veel is.. Komt dit doordat het achter de spier is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boho ja precies zonder haar was het me niet gelukt!

Ik heb trouwens gisteren mijn borstomtrek opgemeten en er is 4cm bijgekomen, nu verbaasd me dat eigenlijk best wel omdat ik ze veel groter vind lijken maar 4cm niet zo veel is.. Komt dit doordat het achter de spier is?

Komt wel goed hoor, je spier moet nog lekker oprekken. De komende weken en maanden komen ze naar voren. Je moet ook geen maattabellen ofzo gebruiken daar klopt geen reet van :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@cupAtje Gaat allemaal goed nu! Ik ben nu 9 dagen po en kan niet geloven hoe ver ik al ben gekomen vergeleken met een weekje geleden. Mijn moeder is er al wat meer aangewend haha!

en @Boho ik ben blij dat je dat zegt haha stelt me enorm gerust!

Heel vreemd maar zodra ik mijn sportbh uit heb ben ik zo blij maar als ik mijn kleren aantrek denk ik: "kan ik niet gewoon naakt rond blijven lopen?" :103::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

en @Boho ik ben blij dat je dat zegt haha stelt me enorm gerust!

Heel vreemd maar zodra ik mijn sportbh uit heb ben ik zo blij maar als ik mijn kleren aantrek denk ik: "kan ik niet gewoon naakt rond blijven lopen?" :103::45:

Je zult ook zien straks, dat dat echt ook aan de sportbh ligt :) en ze zouden eigenlijk nog moeten ploppen ;) Dus ze komen nog wat meer naar voren :) Straks met een andere mooie bh, ziet het er echt anders uit :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even een vraagje:

Afgelopen maandag zijn mijn hechtingen eruit gehaald. Nu had dokter Verdonck de wonden nog even afgeplakt met zwaluwstaartjes. Deze mogen er morgen af. Ze zijn horizontaal en verticaal geplakt maar weet niet zo goed hoe ik ze er morgen af moet halen. Moet ik ze van links naar rechts eraf trekken of van boven naar beneden? Niet dat ik straks ineens weer de wond opentrek :P

Dan wordt mijn eerste keer douchen na 2,5 week minder leuk dan ik had gedacht.. :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Zwaluwstaartjes lospulken op de verste punten van de wond af. En dan aan beide kanten, naar het litteken toe loshalen, tot aan beide kanten op het litteken ;) Dan trek je niet van het litteken af, maar trek je er alleen naartoe. Snap je wat ik bedoel?

De horizontale, zul je er waarschijnlijk eerst vanaf moeten halen, om de verticale te kunnen verwijderen.. Neem ik aan?

Maar misschien laten ze idd nat, als je onder de douche staat, of er net onderuit bent, het makkelijkst los. Kijk maar ff. Pulk eens voor je gaat douchen, en anders laat je je helpen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update:

Ik ben vandaag alweer 22 dagen po. Nooit gedacht dat ik de pijn zo makkelijk kon vergeten!

Alles gaat heel goed. Afgelopen donderdag voor het eerst weer auto gereden. Dat viel dan weer een beetje tegen :45:

Zelfde met haren wassen. Armen in de lucht gooien? Geen probleem. Maar masseren en druk uitoefenen? Probleem.. haha.

Ik had enorm veel uitslag gekregen van de wondpleisters. (mijn moeder zei nog "WEL OM BABY PLEISTERS VRAGEN HOOR.")

Ik, eigenwijs dat ik ben, niet gedaan. Ik ben tenslotte een grote meid die weet wat ze doet. (Blijkbaar niet dus haha)

Maar dat terzijde. Ik ben begonnen mijn borsten in te smeren met litteken olie en ik merk al zoveel verschil!

Uitslag is al veel minder geworden en mijn borsten worden al wat soepeler. Begin me weer vrouw te voelen in plaats van een robot.

Ik heb ook de fotos van de afgelopen 3 weken onder elkaar gezet. In het begin (voor dat ik mijn memmen had) geloofde ik niet zoveel van het veranderen van de boobies. Die fotos bewijzen het tegendeel!

Ik vind het niet zo fijn om mijn foto's in dit topic te zetten maar als je het graag wilt zien, stuur me dan even een vriendschapsverzoekje.

Voor de dames die nog moeten, zou ik zeker aanraden om dit ook te doen!

Toedelss

:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat het zo goed met je gaat!!!

Ben je nou je hele borsten aan het masseren dan? Dat moet je eigenlijk niet doen, in verband met je kapsel..... Je mag je borsten wel insmeren, maar niet inmasseren ;) Dat is een verschil. Geen idee welk van die twee jij bedoelt hihi

Is je moeder al een beetje gewend aan de maat? :45:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@cupAtje nee had al vanaf het moment dat mijn verband eraf ging geen pijn. Dit was dus na een week. Daarna had ik nog wel wat last met bijvoorbeeld rechtop komen en mijn haar kammen bijvoorbeeld. Na 2 weken was ik in principe pijn vrij. Alleen dingen zoals haren wassen en schakelen tijdens het rijden gaat nog niet zo soepel.

@BB nee doe het gewoon insmeren! Af en toe wel beetje voelen of het al wat soepeler is geworden maar niet volledige borst massages haha.

En mijn moeder, tsja.. die is volgens mij blij dat het winter is en ik 3 truien over elkaar draag. Zo wordt ze er niet mee geconfronteerd :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.