Ga naar inhoud

Xotilloverdose : 17 november 2014 : Dr. Verdonck : Wellness kliniek


Aanbevolen berichten

Mijn naam is Melissa en ik ben 20 jaar.

Omdat ik in November ingepland sta voor mijn bv bij dr. Verdonck ben ik nu erg zenuwachtig aan het worden!

Mijn lengte is 1.72 en ik weeg 57 kg. Ik heb op dit moment B75. Tijdens mijn consult is mij aangeraden om 330cc soft one te nemen onder de spier. Ik ben alleen een beetje bang dat ik dit iets te klein ga vinden. Ik ben benieuwd of er hier nog meer dames zijn met hetzelfde probleem :P

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en tips kunnen geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Melissa,

Ja, ik vind het een lastige vraag, want ieder heeft zijn eigen wensen, eigen smaak...

Het is ook lastig te zeggen waar je dan op uit gaat komen? In principe lees ik overal terug 150cc is ongeveer 1 cupmaat.

Bij de PC besprak ik mijn wens een C of D cup...Ik had foto's mee gebracht (ik denk ook wel C en D cup foto's want daar had ik op gegoogled)

Ik had een 70a en heb 330cc in elke borst gekregen (dual plane) en ik kwam uit op een 70D en toen zelfs 70E. Ik merkte dat deze BH's me nu ook wat strakker begonnen te zitten en heb gisteren een nieuwe BH gekocht en kom zelfs uit op 70F...

Dus als je 150cc per cupmaat erbij zou krijgen, zou ik van een A-cup op een C of D-cup uitkomen, maar dat is niet het geval...

Maar goed, ik ben super blij met het resultaat en ik had ze eigenlijk echt niet kleiner gewild....

Dus als je van groter houdt...ga zeker voor groter...dat las ik steeds toen ik hier net op het forum kwam en nu kan ik bevestigen dat het voor mij ook geldt!!!

Succes met je zoektocht naar je "perfecte" cupmaat :62:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is goed om te horen!

Ik vind het alleen moeilijk om uit te gaan van 150 cc is 1 maat omdat ik hier na een beetje rondlezen hele verschillende verhalen zie. Er is toch ook nog redelijk wat verschil tussen welke implantaten je kiest?

Ik heb net ook te horen gekregen dat bij achter de spier inprincipe 50cc verdwijnt.. En dan zit ik er toch meer over na te denken om 375-400 cc te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Na de 330 van de monobloc komt de 380 en dan de 425 (als ik me niet vergis)

Het verhaal over 150cc is 1 cupmaat gaat idd niet altijd op. Dat verschilt per merk prothesen. Bij Eurosilicone is dit wel vaak zo, al ligt het dan ook weer aan het profile... Het gaat namelijk idd om de projectie en de breedte van de prothese, en je voorsituatie, of het voor of achter de spier komt, hoe goed je pc de spier los maakt, hoe strak je spier is, hoe strak je huid is...

Simpel is het dus in ieder geval niet ;)

Als de pc zegt dat 330 maximaal is, dan heeft dat vaak te maken met de breedte van je borst en de breedte van de prothese. Als je de prothese te breed neemt, ga je randen voelen (en soms zien) Dus dat altijd even goed bespreken met je pc :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je reactie BB!

Dr Verdonck had mij 330 cc aangeraden omdat dit mooi binnen de randen van mijn borsten viel.

Ik had keuze uit 4 verschillende grootte prothesen. Ik heb de op een na grootste (330cc). Ik weet alleen niet precies hoeveel cc de grootste prothese was. Dr Verdonck raadde mij deze ook af omdat hij bang was dat ik dan striae zou krijgen. Alleen ben ik nu toch een beetje bang dat ik ze misschien te klein ga vinden. De pc heeft er natuurlijk veel meer ervaring mee en ik vertrouw ook op zijn mening maar ik wil er uiteindelijk zelf ook tevreden mee zijn.. Zou er veel verschil zitten tussen 330cc en 380cc kwa breedte? En zijn er hier ook dames die Monobloc softone 330cc of 380 cc hebben :D?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh er zijn genoeg meiden die dat hebben hier op het forum.

Tik rechtsboven in de zoekbalk maar eens Verdonck in, dan zul je zien dat het gros 330, 380 en 425 heeft. Hij werkt gewoon graag met dat aantal cc haha...

Ik zal de breedtes eens hier opschrijven en het verschil in projectie, dan kun je het zelf beoordelen:

330: 11,5 cm breed met een projectie van 5,0 cm

380: 12,0 cm breed met een projectie van 5,2 cm

425: 12,5 cm breed met een projectie van 5,4 cm

Je ziet dus dat ze voornamelijk breder worden. In verhouding zelfs veel breder dan dat ze stijgen in projectie. Je hebt er dus niet zo heel veel aan om groter te gaan, want op het oog zul je tussen de 330 en de 380 alleen de breedte gaan zien :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nou, ik ben er klaar voor om mijn verslag te typen.. nja ongeveer dan.

17 November 2014 was mijn grootte dag. Ik moest mij om 08:30 melden in de Wellness Kliniek. Omdat wij (mijn mamsie en ik) nog een behoorlijk eind moesten rijden besloten we om 05:45 te vertrekken. Nou, daar gingen we dan.. Op weg naar Genk!

Na 120 keer verkeerd te zijn gereden kwamen we uiteindelijk toch gelukkig aan bij de kliniek. We gingen in de wachtruimte zitten en toen sloeg de angst al lichtelijk toe. Oh en de honger. Die was ook verschrikkelijk. Na 3 kwartier iedereen daar te hebben geïrriteerd met mijn geknor en gezeur van "Ik heb hongerrrrr" werd ik geroepen om mijn laatste betaling te doen. Ik zou om 09:30 geopereerd worden maar het zou een beetje gaan uitlopen zei de mevrouw aan de balie. Eeeennnnnn weer terug naar de wachtkamer. Na ongeveer een kwartiertje werd ik opgehaald door een mevrouw die me vervolgens meenam naar de zaal waar ik me even kon gaan omkleden en de vragenlijst kon invullen. Ik had gevraagd of ik Dokter Verdonck nog even kon spreken voor de operatie en ze zei dat dat kon en hij hier heen zou komen. Geen strak plan aangezien ik graag meer cc's wilde en mijn moeder in m'n nek stond te hijgen. Ze vond 330cc al te veel laat staan mijn wens van 380cc. Vervolgens kwam niet dokter Verdonck maar een andere verpleegster van de OK mij ophalen. Eenmaal in de OK moest ik op de tafel gaan liggen met mijn armen gespreid (ARMEN HE). Aan de ene kant werd mijn bloeddruk gemeten en aan de andere kant kwam het infuus. Als ik ook maar een hekel aan iets heb zijn het naalden die in aders enzo moeten. Hoor je ook lekker op de achtergrond je eigen hartslag. Gelukkig kwam daarna Dokter Verdonck binnengelopen.

"Heb je goed geslapen vrouwke?"

"NEE EN JIJ?"

"Ja ik heb heerlijk geslapen!"

"Nou gelukkig maar voor jou is het op dit moment belangrijker dan voor mij." :103:

Ik had op mijn vragenlijst ingevuld dat ik graag wat meer cc's wilde. Hij vond het goed en zei 350cc. Maarja omdat ik zo'n zeur ben en ik me had ingesteld op die 380cc is het toch 380 geworden.

Daarna kwam er een derde dokter bij die vervolgens een kapje over mijn mond deed en vanaf toen werd ik helemaal zen.

Toen ik bij kwam was ik aan het huilen. Geen idee waarom maar de tranen bleven maar komen. Ik was al ingebonden en al en vraag me echt af hoe ze dit in godsnaam hadden gedaan toen ik k.o. lag.

En toen. De ergste kou ooit. Ik kon gewoon niet warm worden..

Na mijn emotional breakdown werd ik teruggebracht naar de zaal waar mijn moeder op me zat te wachten.

Van het ene bed moest ik het andere bed opklimmen. Ging prima dacht ik zo.

Was het na 5 min wel weer beu. Ik wilde mn cola opdrinken en wilde naar huis. Maar helaas ik zat nog aan het infuus.. Drupje voor drupje. De narcose begon uit te werken en toen begon het drukkende gevoel. Toen een verpleegster kwam checken en vroeg of alles goed ging zei ik dat ik pijn had. Ze ging paracetamol voor me halen en ik had al helemaal uitgedacht: paracetamol innemen cola verder opdrinken en gaaaaaaan. Maar helaas het ging aan mijn infuus :102: Nou.. zat ik daar nog steeds. Toen die ook ein-de-lijk op was mocht ik gaan plassen en mijn spullen pakken en naar huis. Eenmaal bij de lift aangekomen werd ik duizelig. Dit zag de verpleegkundige ennnnnn ik kon weer terug naar mijn bed. Liggen en zij gooide mijn benen in de lucht. Vervolgens zo een tijdje gelegen en toen het beter ging mocht ik eindelijk gaan.

Toen we bij de auto waren en ik me helemaal had gesettled met kussentje, eten en een dekentje begon de meest verschrikkelijke reis ooit. Bij ieder hobbeltje en iedere bocht sprongen de tranen in mijn ogen. De 2 uur durende reis leek een dag te duren. Toen we vervolgens thuis waren gekomen ging het gelijk een stuk beter. 's Nachts ben ik enkele keren wakker geworden door de pijn maar na mijn ibuprofen en paracetamol ingenomen te hebben ging het beter en kon ik door slapen.

Nou ik hoop dat ik jullie hiermee niet al te bang heb gemaakt maar zo heb ik het in ieder geval ervaren haha.

Denk maar gewoon "Ah ze is gewoon een mietje!!!" :45:

Ik zal als ik me wat beter voel vertellen over de dagen erna maar ik denk dat jullie hiermee wel even zoet zijn!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het knap dat je zo snel al naar huis bent gegaan hoor :P heb zelf de hele dag in het ziekenhuis gelegen omdat ik me zo belabberd voelde.

Toch fijn dat het die 380cc zijn geworden he, hoe vind je ze? Of zit je nog helemaal ingepakt?

Hoop dat je niet al teveel pijn hebt, goed je pijnstillers nemen en lekker uitrusten. Over een weekje of wat kan het echte genieten gaan beginnen ;) X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boho ik zit nog helemaal ingebonden.. Nog 11 dagen moet het zo blijven helaas.

Ik begin nu alleen al wel heel veel jeuk te krijgen en moeite met ademen dus als dat over een paar dagen niet minder is ga ik vragen of ik mijn lipoelastic aan mag!

Het is nu dus nog heel spannend haha. Zo fijn dat ze niet meer in mijn hand passen! :45:

De pijn is nu wel te doen heb nu ipv ibuprofen, diclofenac gekregen van mijn huisarts. Dit werkt een stuk beter!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs zeg!!

Leuk verslag heb je geschreven, het ongeduld droop er wel vanaf :45:

En ja joh, wat een mietje ben jij ;) Gekkie, je bent heus niet de enige ;)

Ook ik werd huilend wakker trouwens, beide keren.. Had daar geen controle over. Was ook niet echt of ik aan het huilen was, maar meer dat er echt continu tranen over mijn wangen liepen.. Heel raar :)

Nu lekker herstellen!! (weet je moeder ondertussen dat het meer cc geworden zijn? ;) )

Ik zal je titel ff aanpassen he!! En zal proberen je naam goed te schrijven :huh:

Een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BB Dankjewel haha! Ik ben inderdaad een stuk ongeduld. Ik zag heel erg op tegen de terugreis (als ik er later aan terug denk was dit ook terrecht) en omdat ik wist dat alles aan het uitwerken was wilde ik zo snel mogelijk weg haha.

Dat huilen is misschien van alle inspanningen want toen ik op de operatietafel lag raakte ik al een beetje in paniek dus misschien gewoon de verlossing ervan ofzo haha??

Oh en over die cc's mijn moeder had voordat ik er iets aan kon doen al het operatieverslag geopend en gelijk naar de cc's gekeken.

"WAT 380CC? WAT HAD IK JE NOU GEZEGD?!?!?!

"mama is tussenmaatje!"

"Oh ok dan is het goed."

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je verhaal gelezen :) en ging Verdonck akkoord met je 380cc want hij stelde 350cc voor? Wat was zijn reactie ? Bij mij net hetzelfde 330cc past perfect binnen men borst en gade geen randen zien of voelen.. Toch wil ik ook voor 380cc gaan zou jij toestemmen? Wat zei hij bij jou? Ben best benieuwd naar je foto's! Voeg me eens toe als vriend :) kan ik eens piepen. Succes met je herstel meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@cupatje2 Hij ging akkoord met 380cc heeft alleen wel gezegd dat het zo onnatuurlijker wordt. Ik had daar niet zoveel problemen mee dus toen vond hij het prima. Tijdens mijn consult had ik gezegd dat ik het graag natuurlijk wilde hebben, daardoor kwam hij met 330cc. Na veel op het forum te hebben gelezen over dat meiden spijt hebben omdat ze toch liever wat groter wilden, heeft dit voor mij de doorslag gegeven om toch voor 380cc te gaan. Als dr Verdonck had gezegd dat dit niet mogelijk was, had ik het ook niet gewild. Hij heeft tenslotte ervaring en weet wat hij doet. Ondanks dat heeft hij wel een voorkeur voor wat kleinere maten (330/380/425). Ik denk dat zolang je binnen die categorie blijft en hij zegt dat het mogelijk is er geen probleem is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.