Ga naar inhoud

Milla, even voorstellen :)


Milla

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

1e consultatie is achter de rug, ik had zoveel zenuwen niet normaal!

Dr Missotten is heel lief & vriendelijk en gaf eigenlijk al tijdens haar super volledige uitleg op al mijn vragen antwoord.

Voelde mij echt op mijn gemak bij haar.

Het enige minpuntje is dat ik vrees dat ze helemaal niet groot gaan worden.

Doordat ik bijna geen borstweefsel van mezelf heb en mijn borsten vrij leeg zijn onder de tepels zou ik toch best anatomische nemen. Dit zou ervoor zorgen dat die leegte opgevuld wordt en mijn tepels niet te laag op mijn borsten lijken te staan.

Klinkt allemaal heel aannemelijk maar ik had toch gehoopt dat mijn borsten iets beter waren om met te starten :P

Ze zou ze dual plane zetten en mag helemaal niet groot gaan want anders zou de prothese met mijn figuur (weer dat weinig borstweefsel :( ) veel te zichtbaar worden bovenaan.

Ik heb de pasmodellen aangehad, maar ben de cc vergeten. Het waren anatomische van Natrelle, pasmaat 6. Ik denk dat het een 280cc ofzo was maar twijfel of het toch niet nog minder was. Groter hebben we niet gepast omdat de prothese dan te hoog zou komen.

Voor een 2e consult ga ik langs haar prive praktijk, dan gaat ze me de prothesen aanpassen in dat computerprogramma (ben de naam vergeten).

Ben er een half uur binnen geweest maar er kwam zoveel informatie op me af dat ik de helft al niet meer weet :)

De operatie zou in mei doorgaan, ze opereert voornamelijk op dinsdag dus hoop op 12 mei.

Tweede jeugd: ik lees net in je onderschrift dat je van een A naar E bent geweest met 330cc? Dan mispak ik me mss met de angst dat ze niet groot gaan worden met zo weinig cc? Met dat pasmodel leek dat echt niet zo groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Milla,

Het is goed dat je meerdere PC's spreekt voordat je een keuze maakt. Het zou zonde zijn als je straks spijt krijgt van je keuze, terwijl een andere PC misschien wel groter aanraadt bij je!

Ik heb inderdaad qua cupmaat een "meevallertje" als ik het zo noemen mag. Ik vind het op het oog niet echt een E-cup hoor, maar met 330cc zijn ze aardig gegroeid, zal ik maar zeggen ;-)

Bij iedereen valt het misschien anders uit. En als je wat meer tenger bent, vallen ze misschien ook wat groter uit....

Ik ben benieuwd wat dr. van Look straks zal gaan zeggen! Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.