Ga naar inhoud

Milla, even voorstellen :)


Milla

Aanbevolen berichten

Hey ik kom me eerst even voorstellen.

Ik ben Milla, 26, getrouwd en mama van 2 kindjes. Ik woon in Nijlen, België

Al van na mijn 1e bevalling dacht ik erover om mijn borsten te laten vergroten maar wou wachten tot na een 2e kindje.

Voor mijn zwangerschappen had ik een kleine B, na de 1e zwangerschap waren ze al wat 'leger'. Raar uitgedrukt maar denk dat jullie wel zullen weten wat ik bedoel :)

Nu een jaar en half na mijn 2e bevalling heb ik een AA en wil ik er echt iets aan laten doen.

Denk dat ik een C of D cup wil, ben bang om achteraf ze te klein of te groot te vinden.

Om eerlijk te zijn is het meeste wat ik hier zie voorbijkomen nog chinees voor me maar hoop snel bij te leren :)

Ik bel volgende week voor een afspraak met Dr Missotten in het Imelda Ziekenhuis Bonheiden.

Ben nog niet veel recensies over haar tegengekomen maar degene die ik gelezen heb zijn positief en heb het volste vertrouwen in het ziekenhuis.

Groetjes Milla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank, ik doe mijn best om bij te leren. ;)

Op aanraden van iemand waarvan ik wist dat ze ook een borstvergroting heeft laten doen ga ik een afspraak voor een consult maken bij Dr D'hondt in Tongeren. Zal via de zoekmachine eens kijken naar ervaringen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging passen in een pashokje bij v&d :) Voorgevormde bh's aan, cup D. Cup E... En vond E toen ook niet verkeerd, terwijl ik voor een aardige D cup wilde gaan in eerste instantie...

Heb nu een 75E (ben onlangs drie kilo afgevallen dus zit nu op een 75E/70F.. van te voren op 75F/70G) en ben blij dat ze niet kleiner zijn ;)

Het went heel erg snel :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja.. vergeet helemaal het verhaal :45:

Bh's vullen met sokken of zakdoeken, strak truitje erover en dan beoordelen in de spiegel wat je ervan vindt ;)

Als je dan een E mooi vindt, dan vraag aan de pc een F hihi, want anders ga je het te klein vinden, tenzij er niet meer in past natuurlijk :)

Wij vergissen ons vaak van te voren in wat een C, wat een D en wat een E is in kleren ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja.. vergeet helemaal het verhaal :45:

Bh's vullen met sokken of zakdoeken, strak truitje erover en dan beoordelen in de spiegel wat je ervan vindt ;)

Als je dan een E mooi vindt, dan vraag aan de pc een F hihi, want anders ga je het te klein vinden, tenzij er niet meer in past natuurlijk :)

Wij vergissen ons vaak van te voren in wat een C, wat een D en wat een E is in kleren ;)

xx BB

Of je kunt ook het aantal cc's met rijst nabootsen :) Iets nauwkeuriger dan sokken, tenzij je weet hoeveel cc je sokken zijn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een goede tip best_boobie :D Ga volgende week zaterdag winkelen met mijn man (wat niet veel gebeurd ;)) dus is het moment!


Van cc's ken ik echt helemaal nog niets, net zoals dualplane enz, moet dringend opzoeken wat dat juist is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je het aantal cc van de pc weet, dan kun je idd die hoeveelheid rijst afwegen en in je bh doen. Maar om de maat te bepalen, doe je er gewoon sokken in :)

Dual plane is de soort plaatsing van de prothese. Dan wordt de prothese half achter de spier geplaatst (de borstspier) Het bovenste gedeelte van de prothese zit dan onder de spier (tot tepelhoogte) en het onderste gedeelte zit dan alleen onder je eigen borstweefsel :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor me al wat wijzer te maken ;)

Is dualplane beter dan er volledig achter? Want pc waar ik een afspraak wil maken doet volgens een vriendin de prothese achter de spier.

Ik zal de zoekmachine hier nog eens gaan gebruiken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

sja.. de meningen en werkwijzen zijn verdeeld.. De een zegt dat dual plane gelijk is aan volledig achter de spier, de ander zgt dat de spier maar tot aan de tepel loopt en nog een ander zegt dat de prothese als het ware tussen de spier geplaast wordt.. Dat de spier op 2/3 opengemaakt wordt en de prothese daar tussen geschoven wordt..

Ik heb er eigenlijk geen precies idee van... Heb zelf voor de spier, dus heb me er niet zo heel erg in verdiept destijds :)

Zoekbalk is een handig ding ;) Hij pakt alleen geen zoektermen van drie letters of minder :)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank, ik doe mijn best om bij te leren. ;)

Op aanraden van iemand waarvan ik wist dat ze ook een borstvergroting heeft laten doen ga ik een afspraak voor een consult maken bij Dr D'hondt in Tongeren. Zal via de zoekmachine eens kijken naar ervaringen :)

hoi milla

Ik wil je absoluut niet onnodig alarmeren of ongerust maken maar ik heb redlijk veel reviews gelezen over dr D'hondt maar kom tog best veel vervelende verhalen tegen. Ik heb zelf geen persoonlijke ervaringen met dr D;hondt maar dit was de reden dat ik tog verder ben gaan zoeken.

Veel succes met jou zoektocht.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Milla,

Ja, het is een hele zoektocht...van beslissen tot...naar zoeken naar je favoriete cupmaat....Ik wilde ook voor een C of D gaan, want als je een A hebt, lijkt dat al een hele grote verandering.

Ik heb foto's meegenomen naar mijn PC (= plastisch chirurg) en op basis daarvan en op basis van het meten van je lichaam/je borsten, kun je samen tot een goed advies komen. Natuurlijk moet het voor je lichaam haalbaar zijn, want hoe groter je wilt (buiten het haalbare), hoe meer kans op complicaties.

Maar goed, ik kom nu uit op een 70E en gisteren zelfs een BH 70F gekocht....dus ik had niet verwacht hierop uit te komen...Maar goed, ik had ze niet graag kleiner gehad....

Bij mij zijn ze ook dual plane gezet (= gedeeltelijk achter de borstspier) omdat ik te weinig borstklierweefsel had. Dit geeft een natuurlijker resultaat, maar het is PO (post operatief) vaak wel pijnlijker en het herstel duurt ook langer, omdat de aanhechting van de borstspier een stukje wordt doorgesneden, om de prothese er onder te plaatsen. Dus je hebt een tijdje last van krachtverlies, maar volgens onderzoeken kun je na 3 maanden weer op je oude "niveau" zijn (fysiek).

Dus veel succes met je zoektocht en je keuzes verder...En vooral veel voorpret toegewenst!!!

Groetjes :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties, dan ga ik zeker eens even verder zoeken achter dokter D'hondt en best toch maar op consultatie gaan bij de pc die ik eerst in gedachten had, ook al heb ik daar nog bijna niets over gevonden.

Tweede jeugd, Is het niet raar om met foto's bij je pc aan te komen? :) Maar mss idd beter zo dan dat hij niet 100% weet wat je wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha mn man denkt echt dat ik gek geworden ben telkens hij ff op de computer komt.

Voor de rest maakt het hem trouwens niet veel uit dat ik het laat doen of niet.

Hij vindt het wel veel geld maar als ik dit me echt gelukkiger maakt moet ik het doen.

Hij wil wel niet dat ik littekens onder mn borsten ga hebben, dan heeft hij liever dat ik het zo laat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm... het zou via de tepelhof kunnen, bij sommige pc's.. maar die littekens onder de borsten.. die gaan echt heel erg vervagen hoor. Die zie je na een jaar bijna niet meer...

Ik plaats binnenkort nog wel eens foto's van 2 jaar po. Zowel van mijn borsten als van mijn littekens. Dan kunnen (mijn vriendinnetjes) het met eigen ogen zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.