Ga naar inhoud

HELP ! monobloc hydrogel


tess27

Aanbevolen berichten

Misschien een stomme vraag en had ik het al lang ergens kunnen lezen, maar wat is het voordeel van hydrogel vulling als de envelop van silicone is en de siliconen implantaten niet kunnen lekken?

Hoe dan ook stop je silicone in je lichaam. Heeft dit dan te maken met evt zweten van "normale" protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De inhoud van silliconen gaat zweten , dus stukjes silliconen gaan zweven.

Hydrogel is een water/suiker oplossing , wat verenigbaar is met het lichaam en dus word afgebroken in tegenstelling tot silliconen.

Het gaat dus meer om de inhoud en niet om de envelop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De inhoud van silliconen gaat zweten , dus stukjes silliconen gaan zweven.

Hydrogel is een water/suiker oplossing , wat verenigbaar is met het lichaam en dus word afgebroken in tegenstelling tot silliconen.

Het gaat dus meer om de inhoud en niet om de envelop.

Ohja duidelijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De plastisch chirurg waar ik het door laat doen, was ook niet super enthousiast hoor. Hij plaatst ze wel, op verzoek, en hij heeft bevestigd dat ze heel zacht zijn (wel meer kans op rimpeling, vandaar dat hij ze uitsluitend dual plane plaatst) maar hij liet wel doorschemeren dat hij ze niet beter vond dan siliconen ofzo. Maar ook niet slechter. Ik weet echter zelf wel zeker dat ik deze wil, en hij kan mooie borsten maken, dus vandaar dat ik het wel door hem laat doen. Heb er alle vertrouwen in! Als een PC er echt niet achter staat en jij wil het zelf wel, zou ik een andere zoeken idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.