Ga naar inhoud

Nio


Gast m.e.w

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey, maar zie nu dat je bij Goerdin bent geweest. Is dat dezelfde Goerdin uit den haag? Hij was gyneacoloog maar deed borstvergrotingen. Zijn kliniek werd toen gesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames...super dat jullie reageren! Sorrie voor me late reactie ik dacht je krijg in je hotmail bericht wanneer iemand reageert ik kreeg maar niks dus ik dacht hmzzz niemand herkent zich toch wel.

Vandaag bij Dr.nio geweest hij is van mening dat me prothese toe hoog geplaatst is en dat daarom nu me tepels te laag hangen (zeer fijn) me gevoel had gelijk. Ik gaf aan dat me huidige PC aangaf dat als ik meer cc wil ik op den duur hobbels en knobbels zou krijgen toen moest hij lachen niks vanwaar.

Ik mocht nog even passen en we zijn uit gekomen op 600cc dus 300 erbij en high projectie...hij legde nog even me huidige prothese neer en wat geplaatst gaat worden jeminee wat een verschil...

Maar Ooh wat ben ik blij.

Donderdag 30 okt. In slaz word mijn dag indien nog iemand geholpen wordt laat het weten ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx dames ....ben benieuwd naar wat het resultaat zal zijn.

Hebben jullie nog tips voor sportbh? Hij gaf een bepaald merk van de V&D hij gaf daarbij ook aan dat het belangrijkste is dat de bh een achtersluiting heeft met niet teveel poespas.

Iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh mij lijkt het juist fijner een bh met voorsluiting te hebben hoor. kan je hem makkelijker open en dicht doen.

Ik ga morgen bij hem langs op visite, ik hoop dat hij wel koffie hebt hoor..en dan zal ik eens zien wat hij tegen mij zal zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook bij Nio geweest. Superman!!!! Haha. Ook bij mij via tepel ingebracht achter spier. Litteken nog niet gezien, want moet nog terug voor 1e controle. Spannend dus.

Bij eerste consult geeft hij meteen al datum door wanneer je geopereerd kan worden. Aardige prettige arts. En komt echt met oplossingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sylleke spannend morgen. Haha ja idd zorg maar dat hij lekker koffie heeft klaar staan en natuurlijk wel iets lekkers erbij he. Haha. Succes morgen

hahahaha thnX.

Gaat goed komen. Ik heb er zin in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen!! Ik ben alleen begin dit jaar op consult geweest bij Nio en was eigenlijk meteen verkocht... In mei heb ik mijn nieuwe Boobs dual plane gekregen en zeer blij met het resultaat so far...

Nio is een topper! Liefs van een Nio fan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:D ThnXxx

We gaan het morgen zien, maar, ik ben al heel positief hoor! Dus ik weet dat dit helemaal goed gaat komen.

Ik weet dan ook zeker dat het meer gaat worden dan 240cc poeh poeh.... :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

:127: dit staat voor Dr.Nio.

Er gaan in oktober 6 dames voor een BV

Cherryboob 2 oktober

Sylleke 3 oktober

M&M 9 oktober

Bobbelein 21 oktober

Nooboobies 23 oktober

Moana 31 oktober

Nonky 7 oktober SO

Nog meer dames in oktober ? voeg je even toe

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.