Ga naar inhoud

Nio


Gast m.e.w

Aanbevolen berichten

Dames,

Morgen eindelijk afspraak bij dr. Nio ben zeer benieuwd wat zijn bevindingen zijn. Heeft er iemand ervaring met het consult bij dr. Nio en hoevaak je dan terug moet komen?

Ik ben er al uit tot hoeveel cc ik wil gaan en wat voor projectie (ik hoop dat hij dit aandurft) en wil het liefst indien hij me wil helpen morgen direct een operatiedatum prikken.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemorgen, ik ga vrijdag naar Drs.Nio in het Parkkliniek. Ook voor mij de 1x. Ik had aan de telefoon al direct gevraagd wanneer ik kon worden geopereerd, en de datums kon ze zo geven.

Als je hier Nio invult bij het kopje zoeken, zal je veel naar voren zien komen.

Nio is goed..heel goed.

Vandaar mijn 2e consult bij hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,

Ik mocht tijdens mijn 1ste consult al gelijk een datum prikken voor de operatie.

vwb nacontroles, na 11 dgn had ik mijn eerste controle en moet over 3 maanden weer. alleen zat ik met 2 andere dames en die moesten na 6 wkn weer en daarna 3 maanden. dus weet niet precies hoe het zit. Ik denk dat Nio dat zelf bepaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Zara :-)

Over de na controles? Apart idd, maar ligt misschien eraan hoe je bent geopereerd? En/of hoe het daarna met je gaat na de operatie?

Nah...als ik maar op controle mag komen dan is het goed he hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik werd 2 weken na mijn consult al geopereerd.

Heb 700cc, breedte 13,4 en projectie 7,1.

2 weken na de operatie 1e controle gehad en met 6 weken po weer.

Ben nu 5 weken en 2 dagen verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Sylleke, denk het ook.

Ik ben via de tepelhof geopereerd, en heb geen pleister meer, en wond is al goed genezen, de 2 dames zijn via borstplooi. misschien heeft het daarmee te maken? denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Sylleke, denk het ook.

Ik ben via de tepelhof geopereerd, en heb geen pleister meer, en wond is al goed genezen, de 2 dames zijn via borstplooi. misschien heeft het daarmee te maken? denk ik.

Ja daar moest ik dus ook aan denken. Maar via de tepelhof?? Brrr auw?? Of niet? En kan die prothese daar door?? Wauw!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, doet geen pijn, tepel zelf is beetje gevoelig, maar met de dag neemt het af. vind het zelf mooi. Hij zei wel dat het een kunst was, omdat mijn tepelhof zo klein is, maar het is wel gelukt. en omdat de 700cc een beetje klein is uitgevallen bij mij, heeft ie 1000cc voorgesteld in het geval ik overweeg om toch groter te gaan en dat zal ook via de tepelhof gaan, gelukkig maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.