Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

't Is eigenlijk niet echt een suggestie voor het forum zelf, maar aan al degenen die een album hebben aangemaakt bij mijnalbum.nl.

Zit nl zo, heb de gewoonte om jullie albums bij mijn favoriete albums te plaatsen, maar de meesten zetten enkel als albumtitel 'mijn bv', 'bv' of 'mijn album' als titel erbij, in het beste geval nog wel met de datum erbij. Nu heb ik al een heleboel albums in m'n favorieten zitten, en op den duur weet ik niet goed meer welk album nu van wie is.

Dus mijn suggestie is, plaats aub ook je naam/nicknaam in de titel van je album. Is wel zo handig om jullie direct terug te kunnen vinden! :35:

Voor wie niet goed weet hoe dat te doen, in het vakje 'Mijn fotopagina' kun je de titel van je album aanpassen.

Liefs,

Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

OF

Wanneer je de albums opslaat in je favorieten kan je de link 'van naam veranderen' en dus zélf de nickname invullen (én het ww > zo doe ik dat) . Dan vind je ze wel snel terug .

Mss ook een suggestie :38:

Of het moet zijn dat je nog iets anders bedoeld ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey B-cupje,

En wat met de albums die al in m'n favorieten staan? Lijkt me niet dat ik daar zelf iets kan aan veranderen? Heb er eentje geopend en de naam achter de link gezet, maar zo zie ik het nog altijd niet in m'n favorieten staan en als ik terug sluit en opnieuw open is het weer weg. Weet niet of ik duidelijk genoeg uitleg wat ik bedoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoeld toch je 'favovorieten' (helemaal links op je scherm) in je windows explorer hé .

Wel : je opent je favorieten en wanneer je met de rechtermuisknop 1x op de link klikt kun je kiezen voor 'naam wijzigen' .

Wanneer je de naam ingetypt heb die je aan je link wil geven klik je op je 'enter'- toets .

Normaal is 't dan opgeslagen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, dat bedoel ik dus niet, heb die albums toegevoegd aan 'mijn favoriete albums' op mijnalbum.nl.

Als je bent ingelogd kun je klikken op 'mijn albums' en dan krijg je een bladzijde met 'mijn privé albums', 'mijn favoriete albums', 'mijn openbare albums', 'mijn fotopagina', enz. Als ik dan met de muis over mijn favoriete albums ga kan ik zien van wie ze zijn, als ze tenminste hun naam erbij hebben gezet, anders is 't gewoon 'bv', of 'mijn bv' met eventueel nog een datum erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja Admin,

dat snap ik maar dan kan iedereen ze toch bekijken? en dát vind ik persoonlijk want minder.

@ Eefje,ik snap je hoor,dat had ik ook. heb er op een gegeven moment maar een deel verwijderd omdat ik niet meer wist wie wat was...

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey admin,

Ja net wat Patries zegt, iedereen kan er zo maar op. Heb toch ook liever dat er een ww nodig is, zo kun je toch controleren wie je foto's te zien krijgt. Sorry hoor! :blush:

@Patries,

ja nu weet ik nog wel wie wie is, maar als er nog meer bijkomen, trouwens, ook bij jou staat je naam er niet bij, weet het nog wel door je datum, en als ik het album open weet ik ook wel weer wie het is, maar zou toch wel handiger zijn mocht iedereen z'n naam/nicknaam in z'n albumtitel vermelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb je niet de optie voor een paswoord maar wel de optie enkel voor vriendinnen.

Als jij de persoon op het forum niet toevoegd aan je vriendenlijst kunnen ze ook de fotos niet bezien hoor.

Tenzij je kiest voor "public" dan kan iedereen ze bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.