Ga naar inhoud

xZOETJE : 16 september 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Leuk verslag! Klinkt goed allemaal. Ik kijk erg uit naar mijn operatie op 13 okt bij Frans. Weet nu nog beter hoe de dag er ongeveer uit kan zien. Veel geluk met je herstel! Ben benieuwd naar het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel meiden! Had het net wel even zwaar met douchen, toen de sportbh uit ging en ik stond nadat ik lange tijd op de bank had gezeten.. Werd even niet zo lekker en heel erg duizelig. Maar nu gaat het weer helemaal goed.

Ja de reden waarom ik het zo uitgebreid geschreven heb, is voor de meiden die nog moeten. Ik vond het zelf ook erg prettig om te lezen wat je te verwachten staat.

Ze zijn nog erg opgezwollen zeg! Enorme joekels lijken het zo haha. Maar denk dat het over paar weken wel erg mooi zal worden!

@Cat86: Alvast heel veel succes gewenst 13 oktober. Je bent daar echt in goede handen. Ze zijn zo ontzettend aardig en stellen je echt op je gemak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja erg fijn zo uitgebreid, thanks!!

Is jouw vriend de hele tijd daar in de kliniek gebleven? Vraag me af of mn vriend in die uren de buurt moet verkennen of dat hij voor en na de operatie bij me kan blijven. Hoe deden jullie dat? (We wonen ver weg).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi verslag en ook fijn om een ervaring te lezen van iemand die net geopereerd is.

Ik ben volgende week aan de beurt en dit verslag doet me goed ....geen zoet sappig stelt niets voor verhaal en ook geen horror verhaal (ik weet bij iedereen is het anders maar toch....)

Dankjewel voor het delen van je verhaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

@cat86: Mijn vriend ging vanaf het moment dat ik naar de OK moest ergens een broodje eten. Je bent een uur onder het mes en een uur ongeveer wakker worden, dus in totaal twee uur. Ook had hij MacBook mee, je kan daar op wifi.

@boef: alvast veel succes gewenst voor volgende week. Wat voor protheses gaan erin en waar worden ze geplaatst?

@nicolecaithlynn: grappig, ik ben ongeveer dezelfde lengte en hetzelfde gewicht en heb ook hetzelfde aantal cc. Tot nu toe denk ik ook uit te komen op een D.

@Lelizz: hoe gaat het met jou? Had vanmiddag tramadol, maar die bijwerkingen zijn echt verschrikkelijk. Stond op en werd onwijs duizelig en viel bijna flauw. Daarna viel ik als een blok in slaap en toen ik wakker was, was ik misselijk en heb ik gespuugd. Ik stop ermee met die pijnstillers!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel meiden @myboobs en @caro66.

Heb gister echt een rotavond gehad! Voor het avondeten gespuugd, daarna voelde ik me veel beter dus heb ik broccoli gegeten. Half uur daarna kwam dit er helaas weer uit. Ik heb de hele avond gespuugd door die tramadol.

Glas water dat ik innam met paracetamol kwam er ook direct weer uit. Ik ben dus eigenlijk de nacht ingegaan zonder enige vorm van pijnstilling. Gelukkig valt de pijn nog wel mee en heb ik aan 1 stuk door geslapen. Toen ik wakker werd, merkte ik wel echt dat ik paracetamol nodig had.

Ik vind de pijn nog wel meevallen. Maar die pijnstillers, die zijn de boosdoeners. Tramadol laat mij zo ziek voelen, helaas! Ben er per direct mee gestopt!

Zijn er nog meer meiden die zoveel last hadden van de bijwerkingen van tramadol?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi xZoetje

Wat een heerlijk operatieverslag om te lezen.

Ik probeer mij wel een voorstelling te maken, maarja in werkelijkheid gaat het vaak anders.

Ik wens jou een fijn herstel en geniet maar lekker van je joekels xxx

ik mag maandagochtend om 7uur mij melden bij Frans :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie: Ja vandaag gaat stukken beter zonder die tramadol. Ik mag de tramadol vervangen voor ibuprofen. Voel me top! Weinig tot geen pijn en geen last van vervelende bijwerkingen :-)

@daantje72: Dank je wel. Ga ik zeker doen. Jij maandag heel veel succes, geniet nog even van de voorpret. Wat gaat het worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

er niet opletten als het geplaatst wordt,ik houd ook niet van naalden en het prikje is echt maar een prikjes-gevoel...

en we weten waarvoor we het doen dames, wie mooi wilt zijn moet beetje pijn lijden maar het prikje stelt echt niks voor...

en wat betreft de Tramadol ook hier heb ik geen bijwerkingen bij gekregen..

misschien een tip voor als je misselijk wordt ervan; drink eerst wat cola, en dan daarna de tramadol met half glaasje water, dat helpt tegen misselijkheid is mijn ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daantje, hoe is het met jou gegaan? Jij bent afgelopen maandag onder het mes gegaan toch? Blij mee? Gaat goed met de pijn?

Tramadol ben ik per direct mee gestopt. De een kan er wel goed tegen, de ander minder goed (zoals ik). Sindsdien ging het ook steeds beter. Nu bijna geen pijn meer. Vergeet elke keer mijn paracetamol te nemen omdat het dus al zo goed gaat.

Weet iemand tot hoelang je paracetamol moet slikken? Of per persoon verschillend, wanneer je geen pijn meer hebt?

Vandaag controle, ben benieuwd wat Frans ervan vindt en ben ook benieuwd naar de martelband!


Ches, succes!!! Ben benieuwd. Je zal nu zo ongeveer wel je boobs hebben :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog meer dames last van scherpe pijnscheuten de 1e ochtend toen ze wakker werden met de borstband?!

Ik lijk echt goed te voelen dat de band de protheses naar beneden en bij elkaar drukt….

Link naar reactie
Delen op andere sites

pijn heb ik eigenlijk niet alleen ontzettend last van de gespannen borsten..

Maar ik neem de tramadol om de scherpen randjes daarvan af te halen.

de zijkanten van mijn borsten zijn het gevoeligst.

gisteren wel last gehad mijn het gebied rond om mijn rechtertepel, geprobeerd om te koelen maar dat verergerde het alleen maar.

Nu heb ik daar vandaag tot nu toe weinig last van.

De bh voel ik wel te zitten moet ik zeggen, heb om t scherpe randjes daar weg te halen van die make-up remover pads eronder gedaan en dat verlicht wel moet ik zeggen.

Ik hoop dat de martelband niet zo pijnlijk is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.