Ga naar inhoud

Heeft iemand ervaring met Drs E.C.A Verschuur (Bergman)


Larinha1

Aanbevolen berichten

Ik dacht ook eerst dat anatomische natuurlijker was, maar is idd niet zo. Ik ben nu ook aan het denken over ronde. Want wil natuurlijk wel natuurlijk maar ook wel bolling, wat dus ook met anatomische bereikt kan worden. Het is gewoon met jou arts bespreken hoe en wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij drie chirurgen geweest die bij mij kozen voor ronde implantaten. Moest mijn borst kleiner geweest zijn en/of moest mijn borst niet zijn mooie natuurlijke vorm hebben, dan zeiden ze te opteren voor anatomisch.

Aangezien ze alledrie hetzelfde zeggen... Twijfel ik dus niet meer. Een tweede consult kan altijd helpen hoor. Ben enorm blij dat ik meerdere chirurgen gezien heb :-)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee juudje.... Anatomisch is niet perse natuurlijker.... Onzin!

Als je goed ingelezen wilt zijn, dan moet je ook goed lezen wat er geschreven wordt ;)

Xx BB

Nou de discussie is in ieder geval goed op gang gekomen!

Het is meer mijn eigen idee dat ik heb over de anatomische vorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch verbaasd me meeste voorkeur voor rond, want anatomisch oogt toch natuurlijker.

Nou de discussie is in ieder geval goed op gang gekomen!

Het is meer mijn eigen idee dat ik heb over de anatomische vorm.

Dat tweede bericht klinkt al anders ;)

Ik reageerde waarschijnlijk wat heftig omdat ik al meerdere keren dingen had proberen uit te leggen. Ik kreeg nu het gevoel dat er klakkeloos een conclusie getrokken werd.

Excuses dan voor mijn heftigere reactie. Ik wist niet dat het jouw mening was :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat idee kreeg ik al een beetje ja. Jammer.

Maar ik zal zeker ook wat meer inlezen. Morgen heb ik eindelijk een paar uur een laptop tot mijn beschikking. Dan kan ik wat prettiger lezen en gebruik maken van de zoekfunctie.

Maar als je je irriteert aan mij, ontvang ik liever een pb, dat vind ik fijner communiceren dan in zo een openbaar onderwerp.

Het was in ieder geval niet mijn bedoeling .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet dat ik me aan je irriteer hoor :)

Ik dacht dat je een conclusie trok, zo kwam het namelijk over. En na alle info die ik je ondertussen ook via pb gegeven heb, wat ik graag doe, begrijp me niet verkeerd, vond ik het een voorbarige conclusie. Het leek of ik je alle info voor niks gegeven had. Dat was waar het om ging.

Als je erbij geschreven had dat het om je mening ging, dan was het misverstand niet ontstaan.

Maar als ik me irriteer aan je, dan zal ik je een pb sturen haha. Denk niet dat dat zal gebeuren ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.