Ga naar inhoud

Heeft iemand ervaring met Drs E.C.A Verschuur (Bergman)


Larinha1

Aanbevolen berichten

Dames ,

Ben super blij eindelijk borstvergroting♡

Ik heb altijd gehad 75a , ben 1,60 en 55 kilo. , met zwangerschap was D perfecte

helaas me kleine heeft mij leeg gemaakt en terug naar de 75a, Nu toch borstvergroting.

Ben al bij accz a kliniek , Doctor Edwin van Onselenames zei 400cc voor mij en best vriendelijk

mensen ,maar door slecht reacties die ik vond bij internet toch gekozen om vrijdag naar

Bergman kliniek te gaan .

Iemand hier ervaring met Accz of Bergman?

Alvast Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook bij Bergman, dan in Heerenveen.

Daar werkt Dr Verschuur en heb daar goede verhalen over gehoord!

Ik ga zelf bij Daphne van Dam, puur op aanraden van anderen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik ga niet voor 245cc hoor hahaha. Dat hadden ze tegen mij gezegd dat dat het enige wat ik kon hebben bij Bergmann. Maar ik ga nu naar Nio, en kijken wat hij zal gaan zeggen. Ik denk dat ik wel meer kan hebben. Want ik heb altijd 300cc in mijn hoofd gehad. En als dat gaat lukken ben ik al superblij :-)

Anatomische werd mij ook aanbevolen, maar ik ga ook eens vragen voor ronde. Want wil zeker weten natuurlijk, maar dat kan ik ook krijgen met rond dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook gigi dat elke Bergmann wel anders is hoor. Ik ben daar terug gegaan omdat ik daar mijn oogledencorrectie had laten doen, en was er echt goed behandeld. Maar met de contacten over de bv dus helaas niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylleke heb jij geen beoordelingslijst van Bergman toegemaild gekregen?

Ik had twee weken na de intake een mail en vroegen hoe ik geadviseerd was en of ik mijn cijfers wilde geven over Bergman Heerenveen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee gigi!! totaal niks. Ik zal je vertellen he? ze had mij eindelijk een mail terug gestuurd met mijn vragen en toen had ik al gecanceld, maar ze dacht dat ik nog kwam, want ik mocht nog wel een x komen passen!!

Nah ja zeg!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik ook ... denk toch dat ik nog een keer ga voor de zekerheid , Succes !!! Laat me weten ik denk dat ik ga kijken die rond ook en even 400cc

Ja moet je altijd doen Larinha, voor je gevoel toch zeker hoor. Jij ook succes en ik laat het je weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.