Ga naar inhoud

vragen


Juudje

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Judith. Ik overweeg borstvergroting. Ik hoop hier enkele ervaringen te kunnen lezen en foto's te kunnen zien van 310cc borsten. Omdat deze hoeveelheid cc mij geadviseerd is. Ik kom uit Amsterdam, heb geen kinderen en ben 32 jaar. Groetjes Judith

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo meiden, Ik ben 1.69mt en weeg 54. Geen zandloper figuur.

Ik heb gemiddeld tot weinig borstklierweefsel en weinig borstvetweefsel. Ik heb 3 totaal verschillende consulten gehad. In Alkmaar mca bij Dr Kanhaj, bij Dr koopman in Bergman kliniek en de laatste was bij Dr van Onselen in Huis ter heide. De laatste heeft mijn voorkeur. Ik heb behamaat 70 B. Of grote A. Ik weet niet precies. En zei ik wil D. Achteraf spijt van, vind een grote C goed genoeg. Maar de arts zei dat ik niet zo bescheiden moet zijn en dat ik 310cc goed kan hebben. Waarschijnlijk heeft hij de ervaring dat vrouwen later toch groter willen en nog een keer onder mes gaan.? Ik ben alleen bang dat dit niet bij mijn figuur gaat passen. Wie heeft er ervaring soortgelijk postuur en hebben reeds borstvergroting ondergaan met hoeveel cc anatomisch dual plane? En natuurlijk ook benieuwd naar de tevredenheid van de uiteindelijke keuze voor de grootte? Ik ben erg benieuwd! En graag zou ik ook voor en na foto's willen zien bij soortgelijk postuur..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.68 en weeg 58 kilo, kan je dus wel goed vergelijken denk ik! Ik neem aan dat je ook gepast hebt? Heb je toen ook het idee gehad dat het te groot was?

Ik krijg 400cc en kom van een 75A af. Ben ook heel benieuwd hoe het eruit gaat zien, maar met het passen leek dit zeker niet te groot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.69 en weeg ongeveer 58 kg. Ben dus iets groter en zwaarder dan jij bent!

Ik heb 8 weken geleden 335 cc gehad in de Velthuiskliniek. Voor het oog is het een C cup, maar ik heb maat 75D/70E van bh's.

Ben heel blij met het aantal cc's. Ik vind ze goed bij mijn lichaam passen en niet te groot, maar ook niet te klein!

Succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Je kunt hier heel veel ervaringen lezen ;)

Bij wie ben je op consult geweest? en ga je nog meer consulten plannen?

Heb je vragen dan horen we het graag.

Heel veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden, ben Judith en ben 35 jaar. Ik heb nog geen kinderwens. Toch overweeg ik wel al borstvergroting. Ik heb al 3 consulten gehad en alledrie totaal verschillend waardoor ik er nog niet uit ben waarheen bij welke PC. Ik ben slank/ mager van postuur. 1.70mt en 54 kilo.

Ik zal daarom dit forum gebruiken om uiteindelijk uit een goede keus te komen, best lastig om uit zoveel klinieken en PC een keuze te maken. En bedankt voor het delen van jullie ervaringen. Groetjes!

Oja bij accz had ik het advies gekregen 315 cc dual plane anatomisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag wil ik weten van dames die reeds borstvergroting hebben gehad hoe je nieuwe borsten eruit zien na borstvoeding. En wat is het effect van de anticonceptie pil op nieuwe borsten? Krijg je er dan weer een cup bij? In beide gevallen wordt de huid toch weer opnieuw opgerekt?

Alvast vriendelijk bedankt voor reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel meiden voor jullie reactie!

Ik heb inderdaad gepast, maar 315 cc was advies.

Toch als dual plane.. Dan gaat deze plaatsing cc vreten en deze vraag zal ik meenemen in tweede consult.!

Succes Bosbes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anatomisch heeft alleen zin voor de spier. Achter de spier wordt het model sowieso anatomisch. (Dus laat je niet onnodig op kosten jagen...). Ook kan anatomisch voor problemen zorgen m.b.t. draaien van de protese. Een rond implantaat draait ook maar dat geeft geen problemen, natuurlijk. Dus iets om te overwegen...

Verder...een fijne goede kliniek verdiept zich in jou en NIET in zichzelf. Een goede kliniek neemt de tijd voor jou, wie ben jij, wat wil je, wat heb je nodig...

Zoek net zolang totdat je dit gevoel hebt.. Dat er voor jou gezorgd wordt i.p.v. andersom.

Groet en enorm veel succes en sterkte op je weg...Neem je tijd! Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed advies Boebje, dank je..

Anatomisch is mij aanbevolen met de reden omdat ik weinig vetweefsel/ borstklierweefsel heb.. En bij ronde zouden de randen gezien worden.

Maar ad andere kant... De prothesen komen ws dual plane, dus half achter de borstspier...

Ojee.. Ik zal deze vraag s op forum gooien voor iets meer uitleg en meningen. Goeie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal…

Het duizelt mij op het moment.. Zoveel meningen, zoveel artsen, zoveel manieren..

Ik ben slank/ mager, 1.70, 54 kg en nu een slappe 70B

Heel veel lees ik als je mager bent of in ieder geval weinig borstweefsel hebt dan wordt er vaak aut gekozen voor dual plane.

Maar als ik Dr De Meyere zijn website lees (Artemedis) dan vindt hij dit een achterhaalde bewering en niet waar. Hij is voorstander van voor de spier. En als ik zo lees, de reden en de vele nadelen van dual plane dan liegen deze er niet om! Hij voert de dual plane dus liever niet uit, ook niet bij dunne mensen.

Daarom hoor ik graag van vrouwen hier met een soortgelijke ervaring als ik. Ook vrouwen die een prothese voor de spier hebben met ongeveer dezelfde maten als ik..

Wat ik veel lees is dat plaatsing voor de spier is meer natuurlijk, maar ja.. waarom zeggen dan zoveel andere, ook goede PC's dual plane bij weinig borstweefsel?

En hoe is beide plaatsingen op de langer termijn? Hoop meiden hier op het forum zijn in de twintig. Ik ben 35, en na mijn 40 wordt mijn huid slapper..

Ik ben benieuwd!

Alvast heel vriendelijk bedankt voor reacties!

Judith

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Judith,

Ik ben 58 kg en 1.67. Ik ben 34 en heb 3 x borstvoeding gegeven. Mij is dual plane en voor de spier afgeraden omdat mijn huid best wel dun is, en mijn pc bang was voor het voelen van randen en ik meer kans had op double buble. Bij een vriendin van mij die dual plane heeft en ook een dunne huid kun je duidelijk de overgang en randen van de prothese voelen. Bij mijn borsten voel ik dat absoluut niet. Dus bij mij heeft het goed uitgepakt. Maar elk stel borsten is anders. Ga anders naar 2 of meer consulten, zo krijg je een beter beeld van wat het beste is voor jou! Heel veel succes met je zoektocht. Mocht je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel meiden.

Wie is jouw PC Sasha?

En Boho, ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd :)

Ik heb de naam jouw PC eerder gehoord, fijne mevrouw moet dat zijn!

Hoe is jouw bouw postuur en borstweefsel?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 1.60 en weeg 48 kg . heb anatomisch, achter de spier. Ben voor second opinion naar dr demeyere geweest omdat ik graag groter wou. Hij zei me dat ik nog wat moest wachten totdat mijn spier wat slapper werd en.... dat het zeker altijd achter de spier moest bij mij omdat ik geen genoeg vetweefsel heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Het lijkt wel alsof ik een van de weinige vrouwen van rond 35 jaar hier op forum ben..

Zoveel mooie jonge vrouwen van midden twintig.

Ik zou bijna denken en ben benieuwd naar jullie mening is BV wel mooi als je richting de 40 jaar loopt?

Zijn de uiterlijke adviezen dan anders? Iemand tips? Ik kan me bijv voorstellen dat er mooi is als e 20 jar bent om high profiel te kiezen. Maar als je 40 nadert waar kies je dan voor.. Die zwaartekracht he? 😣 Ik wil toch dat het resultaat natuurlijk wordt..

Ik ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juudje,

Ik wordt volgende maand 50 jaar, en dat zie je natuurlijk niet aan mij :45: Maar, ik ga ook een bv laten doen. Ik heb hier 20 jaar over nagedacht en echt alles overwogen, en toch ga ik het eindelijk doen.

Ik heb geen zin om mij nog 20 jaar zo belabberd te voelen zoals ik me al die jaren hebt gevoeld.

Ik denk ook zelf persoonlijk hoe je in het leven staat. Mijn leven is druk! echt druk. Ik draai mijn hand nergens voor om, terwijl ik echt wel vrouwen ken die mijn leeftijd hebben en achter de geraniums zitten.

No way! dat mij dat gaat gebeuren! Ik hou teveel van het leven om dit te gaan doen.

En idd je ziet steeds meer jongere meisjes dit doen. Of ik het verstandig vind? Dat laat ik in het midden, Ieder haar keuze natuurlijk.

En voor mij? Ik had het ook eerder moeten doen, en geen 20 jaar moeten wachten. maar, nu was het er tijd voor en eerder niet denk ik.

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik ben dertig, maar voor mij speelt die zwaartekracht geen rol (lijf van een 18jarige mwahaha) Kan me voorstellen wanneer je ouder wordt je huid minder gewicht kan houden? Maar dat verschilt per persoon denk ik. Kan alleen een pc bepalen en jij zelf, wat jij graag zou willen. Ik zie mij de rest van mijn leven wel met deze borsten rondlopen hoor. Ligt maar net aan wat voor persoon je bent.

Hoi Juudje,

Ik wordt volgende maand 50 jaar, en dat zie je natuurlijk niet aan mij :45: Maar, ik ga ook een bv laten doen. Ik heb hier 20 jaar over nagedacht en echt alles overwogen, en toch ga ik het eindelijk doen.

Ik heb geen zin om mij nog 20 jaar zo belabberd te voelen zoals ik me al die jaren hebt gevoeld.

Ik denk ook zelf persoonlijk hoe je in het leven staat. Mijn leven is druk! echt druk. Ik draai mijn hand nergens voor om, terwijl ik echt wel vrouwen ken die mijn leeftijd hebben en achter de geraniums zitten.

No way! dat mij dat gaat gebeuren! Ik hou teveel van het leven om dit te gaan doen.

En idd je ziet steeds meer jongere meisjes dit doen. Of ik het verstandig vind? Dat laat ik in het midden, Ieder haar keuze natuurlijk.

En voor mij? Ik had het ook eerder moeten doen, en geen 20 jaar moeten wachten. maar, nu was het er tijd voor en eerder niet denk ik.

Liefs mij

Time has nothing on us!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dertig, maar voor mij speelt die zwaartekracht geen rol (lijf van een 18jarige mwahaha) Kan me voorstellen wanneer je ouder wordt je huid minder gewicht kan houden? Maar dat verschilt per persoon denk ik. Kan alleen een pc bepalen en jij zelf, wat jij graag zou willen. Ik zie mij de rest van mijn leven wel met deze borsten rondlopen hoor. Ligt maar net aan wat voor persoon je bent.

Time has nothing on us!!!

Indeed girl!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is allemaal een kwestie van smaak.

Persoonlijk vind ik grote ronde meloenen bij niemand mooi staan ;-) geheel leeftijdsonafhankelijk. Maarrrrr als diegene die ze heeft erbij straalt van geluk, wie ben ik dan om erover te oordelen!

Dus ik denk dat je altijd moet doen waar je je zelf goed bij voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juudje,

Ik heb vorig jaar een bv gehad op mn 43ste. Ik ben er nog steeds super tevreden over..

Wel zou ik iedereen aanraden om het eerder te doen. Niet omdat ze gaan hangen ofzo maar omdat ik er anders 20 jaar langer van kon genieten.

Liefs Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

.@nicky 328, ik ben verbaasd dat De Meyere jou zei dat bij weinig vetweefsel op de borst altijd dual plane moet. Dit haal ik van zijn website: Artemedis.com

Tot voor enkele jaren was bij gebrek aan eigen borstweefsel de enige mogelijke oplossing de plaatsing van de prothese achter de spier.

De Mc Ghan style 510 prothese bracht hierin verandering. Deze prothese is gevuld met een soepele gel aan de basis ( de rugkant ) en een vastere gel onder de punt. De bovenrand is dun in tegenstelling tot de klassieke druppelvormige prothesen en de achterzijde is wat uitgehold zodat die beter contact maakt met de borstkast.

Deze prothese kan nog vóór de spier worden geplaatst, zelfs als er weinig eigen borstweefsel aanwezig is. Wanneer men kiest voor dergelijke prothesen wordt de maat bepaald door het opmeten van de hoogte en breedte van de borst en van de dikte van het aanwezige borstweefsel. Het resultaat oogt heel natuurlijk maar vrouwen die van een bolle bovenpool houden vinden de bovenpool van de borst wellicht wat te vlak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.