Ga naar inhoud

Boebje : augustus 2014


Aanbevolen berichten

:71: Hoi lieve vrouwen,

Superfijn, jullie reacties. Heel blij mee. Ik zie het soms echt niet meer zitten. En andere ervaringen, het herkennen helpt enorm goed!

Nu speelt ook weer een litteken onder de borst op. Rood litteken, jeukerige pijn. Maakt me wel wat zorgen. Lekker zo'n bh-band erop..:-(

De borsthuid en tepels zakken ook. Net alsof de huid over de implantaten zakt en een hangborst-idee geeft. Ik hoop dat de implantaten nog zakken waardoor de tepel weer hoger komt te zitten. Is dit zo? Hoe is dat bij jullie gegaan die vormveranderingen?

Ik hoop morgen weer antwoorden te krijgen. Ik zal ze hier wel plaatsen. Dan hebben anderen er misschien ook nog wat aan. :116: Liefs van Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

:65::65::65::65: ......

Anyways... heb je toevallig de fila bh? daar had ik hetzelfde mee in ieder geval..

je bh moet zeker je borsten niet omhoog douwen dat is echt niet goed.. en ook niet te strak zitten ;)

Die fila bh heb ik ook die doet echt pijn ja.. Blijft dat zo of kan ik die na 2 of 3 weken wel aan ? Ben nu 9dagen po..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wattenschijfjes tussen de rand vd bh gedaan. Lekker zacht hoor. Ik was ook maar de hele dag aan hetplukken aan dat ding.

En ik heb dat ook het gevoel dat de borst overhangt.komt vaak voor bij dual plane en oudere huid. Missch blijft het, ik ben er ook bang voor, dan zou ik de volgende x groter moeten of voor de spier. Ik vond dat trouwens wel lekkerder zitten voor zover ik dat nu kan beoordelen.

Heb je een foto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nonky,

Nog niet zo in de mood voor foto's. Ik moet misschien eerst wat blijer worden ermee. Maar inderdaad, ik ben ook wel bang voor het eindresultaat als ik nu al iets overhang heb. De p.c. heeft er al naar gekeken en zelfs zij weten niet hoe dit zich gaat ontwikkelen. Ik had wel op een duidelijker antwoord gehoopt. En natuurlijk het antwoord dat het minder gaat hangen i.p.v. meer.

Ik heb zelf het idee dat die sport-bh's, die platdrukkers en strakzitters die we dag en nacht moeten dragen het figuur ook niet echt mooier maken nu. Ook niet als je je bh al uit hebt.

We hopen maar op het beste! Hartelijke groet van Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey boeb, ik snap het hoor, die van mij zijn ook niet mooi en ik ontwijk ze liever. Ik heb wel een xtra controle afspraak gemaakt en een so bij nio. Ik vind het ook zo lelijk wil alleen een foto van de mooie delen laten zien maar nu..? Nee, trek ik niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nog even,

De plastisch chirurg vertelde dat het steengevoel voorkomt uit het feit dat er natuurlijk wat in is gestopt in combinatie met littekenweefsel. Bij dual plane wordt er nogal wat losgehaald en opnieuw vastgezet. Ook natuurlijk met de combi van een lift rondom tepel.

Wat ik alleen niet goed snap is dat dit bij de ene vrouw nauwelijks klachten veroorzaakt en bij anderen dus wekenlang een naar gevoel geeft van druk en spanning in de borst.

Ik ben morgen vier weken p.o. maar mijn borsten doen nog pijn en voelen heel strak en zwaar intern. Terwijl ze er niet zo heel zwaar uitzien. Ik kan bijna geen bh verdragen en zonder lopen voelt ook helemaal niet goed. Het is nog steeds behelpen en genieten kan ik echt niet. Blijkbaar ben ik toch geen uitzondering volgens de plastisch chirurg maar het valt me vies tegen, het herstel. Echt wel jammer. Ik hoop dat ik wat klachtenlozer wordt binnenkort en weer een beetje van het leven kan genieten.

Lieve groet van Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh @boebje niet leuk :( ik steek zelf compressen tussen het litteken en mijn bh omdat de huid daar toch nog wel gevoelig is. wat jammer te lezen dat je niet echt kan genieten van je bv :( misschien heeft het allemaal wat meer tijd nodig, komt heus wel goed, vertrouw op je pc

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel, Aardbei'ke, Sweetcherry en Nonky,

Ik ga er straks ook weer wat watten tussen doen. Voelt toch beter. Maar bovenin voel ik ook veel druk. Volgens mij heb ik gewoon een rot-bh. :56: Ik krijg van de week een betere. Hier zitten allemaal randjes in en de druk is gewoon te hoog op de borst. (Van Voe). Zoals ik hier lees zijn niet alle ziekenhuis-bh's een succes.. Bij mij dus ook niet. :wacko:

Een litteken doet bij mij ook nog pijn. De pc zei dat dat kwam dat het draadje wat kan irriteren wat er nog deels zit.

Misschien kan je huisarts even kijken, Sweetcherry. Vocht lijkt me iets om in de gaten te houden.

Dankjewel, voor jullie fijne reacties. :116: Liefs van Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken je klachten ook wel. Ik kan sinds een week of 5 PO zeggen dat ze wat meer "eigen" voelen en niet meer zoals of er iets "aan mijn lijf" zit....

Het is in ieder geval goed als je het door je PC laat controleren. Even kijken of het allemaal "volgens schema" herstelt!!

Zelf denk ik ook wel dat als je wat gevoeliger bent (ik noem het sensitiever) dat je ook meer bewust bent van alles wat je voelt in je lichaam: warmte, koude, pijntjes, haren die kriebelen, een zandkorrel onder je voet in je schoen etc etc.

Ik denk dat het dan langer tijd nodig heeft om te wennen aan je "nieuwe" borsten....

Ben nu ruim 6 weken PO en ik voel ze ook nog erg zitten, maar kan er wel van genieten...kijk maar eens regelmatig naar je "voorland" en vergelijk en vraag je af of je daar terug heen wilt?!

Accepteer dat dit er bij hoort en je niet de enige bent met dit gevoel en dit herstel....en probeer te genieten...draag een leuk truitje en maak dan eens een foto...Vindt je dat mooi...probeer het dan later eens zonder. Kijk of je het kunt gaan accepteren en waarderen. De pijn en het vervelende, zware gevoel zal beinvloedt worden door hoe jij naar jezelf kijkt en over je borsten denkt...Ik denk dat als je er blij mee bent, de pijn ook zal verminderen!!

Veel beterschap!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi TJ :2:

O ja, daar ben ik het wel mee eens, hoor! Is wel een spijker op z'n kop. Maar ik heb ook echt last. Ik zie wel in dat ik dingen heftiger voel dan de meeste anderen. Ben ook nog niet tevreden met het resultaat van toch weer wat hangende boobies. Nu al... En dan die druk en pijn. Niet zo makkelijk.

Het zal wel beter worden als ik weer een beugelbh-tje aan kan doen, pijnloos ben en er wat ruimte komt voor acceptatie en vreugde.

En ik probeer maar zo nuchter te zijn om te denken; als het na een tijdje toch niet mooi wordt en teveel neerwaarts hangt dan moet het gewoon over. Maar hoe het eruit gaat zien uiteindelijk is nu nog te vroeg om te concluderen.. Ik hoop dat alles zich nog wat opricht, de bovenborst wat indaalt naar beneden waardoor de tepel weer wat hoger komt op de borst.

Tijd, geduld... Dank, voor je fijne reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boebje,

Laat de PC met je mee kijken naar de plek van de pijn/de last en de "hangende" boobies in jouw visie. Ik hoop dat die last snel wat verminderd en je weer "gewoon" kunt bewegen en gewone kleding/bh's kunt dragen en je weer een beetje "gewoon" kunt voelen ;-)

Take care!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad je aan om een littekenpleister te halen bij de apotheek... was bij mij ongeveer 23 euro voor een reepje van 13cm op 2cm hoog denk ik... heb ik in 2 geknipt en zo past dit net langs elke kant onder de bordt op het litteken... al na 1 dag merkte ik een groot verschil op en écht waar, het is supermooi aan het genezen! En zo voorkom je ook dat je beha er vlak op schuurt... iets duurder dan watjes maar wel met een extra mooi effect erna ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

graag gedaan! ik heb spijt dat ik zo'n pleister niet had voor na mijn rugoperaties... had mijn litteken daar er nog beter uit gezien wrs... maar dus zeker doen! Die moet je trouwens per dag een uurtje uitdoen en afwassen en daarna er terug opplakken... (geloof me, ik vond het eerst ook een vreemde uitleg, maar het werkt echt!) en je kan er normaal gezien 6 tot 8 weken mee doen hebben ze mij gezegd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi vrouwen,

Je leest hier veel over 'indalen'. Maar wat daalt er eigenlijk in? Het implantaat? De borst? Beide?

Het gaat hier over dual-plane.

Wat kan ik nog verwachten na ruim vijf weken p.o.? Het lijkt alsof mijn borsthuid lager zit dan de prothese bij één borst en over de prothese heenhangt. Ik voel aan de onderrand de prothese slappe huid en boven de tepel stevigheid van het implantaat. Daar is het ook rond en het staat wat bol. De tepel hangt dus te laag t.o.v. de borstvorm. (Foto volgt nog maar niet vandaag).

Dankjewel alvast voor jullie reacties!

Hartelijke groet, Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.