Ga naar inhoud

Boebje : augustus 2014


Aanbevolen berichten

Hoi daar allen,

Naam hier Boepje. Bijna drie weken geleden geopereerd en borstlift en een borstvergroting ondergaan. Ik ben gegroeid van een verslapte A-B cup naar een D-cup? Ik heb mijn borsten laten vullen met 310 cc.

Ik ben hier beland omdat ik graag deel met boeb-genoten en met onzekerheden kamp op dit moment.

Hartelijke groet, Boepje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Dual plane 310 cc round Natrelle geplaatst drie weken geleden. Nu heb ik nog steeds pijn aan de onderranden van m'n borsten. Zowel de hechtingen als de ribranden doen pijn waardoor ik eigenlijk bijna geen bh kan verdragen. Ik draag 'm wel als ik rondloop maar lijd dan veel. Alles ziet er goed uit en geneest naar wens maar die pijn bij het dragen van een bh is echt vervelend. Ook zonder bh voelt het nog zeer onprettig.

Wie herkent dit? Gaat dit over? Heeft iemand tips?

Groetjes, Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is idd echt niet leuk. Ik herken het gevoel van twee jaar geleden... Wat wel eens wil helpen is maandverband tussen de onderrand en je huid leggen, of dikke gazen. Dan haal je de druk er wat vanaf. Voor de rest is het vooral ff bikkelen. Soms helpt het ook om dan nog paracetamol te nemen. Dan is het ergste van de pijn wat verzacht.

Helaas is een bv niet nét als tanken en klaar ;) ons lichaam heeft tijd nodig om te wennen aan de nieuwe boobs :)

Xx. BB

Of wat barbwire zegt idd... Tegelijk gepost :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:116: Hoi,

Dank, voor de goede tips! Ik denk dat ik twee kleine inlegkruisjes onderin m'n bh plak. :88::)

Ik heb net even de plastisch chirurg gesproken (in opleiding). Ze vertelde dat de hechtingen doorlopen tot de ribben en het botvlies aldaar. Vandaar dat we daar echt pijn van kunnen hebben.

Ja, misschien doe ik de bh. te strak. Omdat ik niet meer wil dat ze gaan hangen en ze te goed wil ondersteunen. Maar dat is ook geen manier. Want dan trek ik de boel teveel naar boven met pijn als gevolg. Ik heb gewoon te kleine bh.'s gekocht, denk ik. Alles doet gewoon nog pijn. Beugelbh. mag pas na 6 weken. Jammer genoeg.. Maar ja, ik zal braaf luisteren.. :80::)

Zwaai en dank van Boebje. :48::119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net even de plastisch chirurg gesproken (in opleiding). Ze vertelde dat de hechtingen doorlopen tot de ribben en het botvlies aldaar. Vandaar dat we daar echt pijn van kunnen hebben.

:65::65::65::65: ......

Anyways... heb je toevallig de fila bh? daar had ik hetzelfde mee in ieder geval..

je bh moet zeker je borsten niet omhoog douwen dat is echt niet goed.. en ook niet te strak zitten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Nies,

Nee, geen Fila. Een bh van Hunkemöller en van het ziekenhuis. Beiden hebben dikke naden onderin bij de onderband. Onbegrijpelijk eigenlijk. Die van Hunkemöller heeft een veel te smalle onderband. Dat snijdt gewoon met het gewicht wat je vandaaruit tilt. Die van het ziekenhuis heeft zelfs een balijn aan de zijkant die natuurlijk halverwege je borst uitkomt als je ligt. Au...!

Omdat ik ook een lift heb gehad verdraag je ook geen druk op de tepelzone. Vind dan maar eens een fijn bh... Zo'n stevige sporthalter is goed voor de onderzone maar een killer voor de middenzone.

Nu draag ik een bh als ik rondloop maar als ik lig moet de boel gewoon vaak los. Ik heb even geen andere keuze.

De plastisch chirurg raadde me aan toch nog pijnstillers te nemen. Hopelijk neemt de pijn snel vanzelf af! (En herstelt alles precies in die vormen die ik zo graag wil....Ook nog zoiets...).. :1big_boobs::wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boebje,

ik heb zelf nu 6 weken geleden een borstlift gehad met 405 cc ronde prothesen. Ik heb de sportbeha van Anita en die bevalt erg goed bij mij.

De pijn aan je ribben herken ik ook inderdaad. Heb me lang afgevraagd of mijn beha niet te strak zat omdat mijn ribben pijn deden, maar daar schijnt bij mij ook iets vastgezet te zijn tijdens de operatie. Nu 6 weken PO met linkerborst (rechterprothese is week geleden verwijderd) gaat het heel goed eigenlijk. De pijn in de ribben is ook helemaal weg eigenlijk. Dus nog even doorbijten helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo vrouwen,

Achteraf dacht ik; ik had liever een iets kleinere diameter gehad (ik heb nu 12 cm.) van bijvoorbeeld 11,6 cm. en een wat higher profile gewild en dan ongeveer dezelfde inhoud tussen de 310 en 340 cc.

Even een vraag aan jullie: is het zo dat als je een wat higher profile kiest dan bijvoorbeeld moderate, je borsten automatisch iets minder gaan hangen naderhand? Omdat je borsten dan wat meer naar voren gevormd zijn?

Dan weet ik dat voor een volgende keer. Want dan wil ik dat graag. :55:

Lees graag jullie mening en ervaring. Dank alvast!

Nu lekker slapen... :100:

Groetjes van Boebje. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg eind deze maand anatomische, high profile, protheses hoe breed precies weet ik niet maar mijn borst is 16 cm.

En ik heb mijn pc heel duidelijk gemaakt dat ik geen hang meer wil en dat ik mezelf afvroeg of ik geen lift erbij nodig had.

Ze gaf aan door de hoeveelheid cc's en de high profile dat ik geen hang meer zou hebben.....

Dus hier vertrouw ik dan ook op!! Eind sept en in de weken erna zal ik het zeker weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, Boef. Inderdaad het antwoord wat ik zocht. En ook wel dacht.

Jammer, dat het bij mij niet is geplaatst. Ik heb het nog wel aangegeven aan de pc. Toch raadde ze medium profile (misschien plus) aan. En daar vertrouw je dan ook op als patient. Nu zie ik dat daar in mijn borsten gewoon ruimte voor was. De diameter is nu vrij groot en die had net iets minder gekund. Dat wat er dan over was aan cc had dus naar voren gekund in plaats van naar de breedte.

Ik heb wel een lift gehad om de tepel en dus geen dwarslijnen naar beneden.

Ik hoop zo dat ik er toch gelukkig mee wordt, voorlopig. Ik vermoed dat m'n borsten misschien meer gaan hangen de komende tijd. Ik weet eigenlijk niet goed wat er met de vorm gaat gebeuren de komende weken/maanden. Worden ze nog groter? Op wat voor een manier zakken ze? Allemaal vragen die ik nu nog niet weet...

Als het te erg gaat hangen wil ik ze vervangen met high profile. Ik ga vrijdag naar de pc om te zeggen dat ik niet 100 % tevreden ben. Hopelijk kunnen ze nog iets voor me doen om de vorm wat te verbeteren de komende tijd.

Ja, die hangers hebben we wel gehad, toch? Daar doen we het ook voor. En daar betalen we ook voor!

Ik hoop dat jij een heel succesvolle vergroting tegemoet gaat. Tip nog; laat de operatie uitvoeren door één chirurg. Ook het hechten. (Dit zie je bij mij dat het niet één iemand is geweest). Bij mij hebben ze het met z'n tweeën gedaan en niet afgestemd met mij van tevoren. Ik zou door een bepaalde chirurg worden geopereerd. Nu blijkt toch dat een pc in opleiding ook een deel van de operatie heeft gedaan. Ik vind dat niet kunnen tegen deze hoge prijzen en zonder dat ik het wist of toestemming heb gegeven.

Ben een beetje van slag van alles. Veel leed en nog niet helemaal tevreden.

Duidelijk zeggen, hoor, wat je wil, hoe van vorm enz.. Dat voorkomt misverstanden. Want kleine misverstanden nu hebben straks grote gevolgen.

Sterkte met voorbereiden! Groetjes, Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vrouwen,

Ruim drie weken geleden dual plane 310 cc round.

Ik heb nog steeds een heel naar gevoel in mijn borsten. Alsof er een paar stenen zijn ingebouwd terwijl de borsten zelf niet meer zo megahard zijn. Ik voel het constant, die zwaarte en druk. Als ik lig, loop, bh aan (au) bh uit (even los), nergens en nooit heb ik niet dat nare gevoel. Ik word er wanhopig van. Ik kan niets leuks doen, geniet niet maar ben eigenlijk deze periode aan het overleven.

Gaat dit nog over?

Herkent iemand dit?

Groet van Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boebje,

Ik ben momenteel 4 weken PO en twee dagen. Ik had de eerste week wel alles wat je benoemd, maar daarna niet meer.

Bij twijfel eigenlijk altijd contact opnemen met je PC of je consulent. Lijkt me heel vervelend om dat te voelen zoals je beschrijft.

Zou dus bellen en vragen voor een extra nacontrole. Hopelijk gaan die klachten snel weg!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BBeauty,

Is bij jou ook dual plane geplaatst?

Ik heb wel begrepen dat het herstel verschillend is bij voor of onder de spier.

Dank voor je reactie! Morgen ga ik naar de pc. Dus dan hoor ik misschien meer. Maar ik vind jullie ervaringen hier minstens zo belangrijk.

Groetjes, Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoebje,

Dat gevoel had ik ook wel hoor de eerste drie weken. Vooral met kou erop voelde het heel vervelend, echt als twee stenen. Maar ineens werd het steeds minder en worden ze zachter en zachter. Ik ben morgen 7 weken po en ze voelen nu echt eigen aan. Kan op m'n buik liggen en op m'n zij, zelfs met m'n arm onder m'n borst op m'n zij. Ik ben me er niet constant meer van bewust 2 inplantaten te voelen. 3 weken is nog hardstikke vers, komt vast goed meis! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die van mij zijn dual plane geplaatst!! Oh wat fijn dat je morgen naar de PC gaat. Alles aangeven hoor! hopelijk een prettiger herstel:D Succes en hoor graag wat de PC heeft gezegd. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.