Ga naar inhoud

Lolita : 2 april 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Lolita

Aanbevolen berichten

Hey Lolita,

Heeeel veeel succes voor morgen!!! Hopelijk kun je nog een beetje slapen vannacht. Zie al uit naar je verslagje als je voldoende bent hersteld!

Liefs,

Eefje,:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb je ze natuurlijk al dus bij deze, PROFICIAT!!!Hoop dat je niet te veel pijn hebt, doe lekker rustig aan, laat je verwennen en als je er aan toe bent lees ik graag je verslagje.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lolita

Congratulations !!!!

I hope you are not in too much pain, take it easy. Looking forward to hearing all about it and seeing the photos.

Happy Easter

Love Karen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames, het is nu ruim een week na mijn BV en ik voel me prima!

De pijn is me echt super meegevallen!!!!! Het voelt gewoon als spierpijn... En ze zien er al super mooi uit!

Ben echt zooo tevreden :D

De eerste week heb ik lekker rustig aan gedaan, veel mensen die me kwamen verzorgen :) Maar nu kan ik eigenlijk alles weer zelf, behalve de zware dingen natuurlijk. Dat mag nog niet.

Gisteren mn eerste pijnlijke ervaring toen ik een hoge jeep moest uitstappen, dat ging een beetje lastig en toen zat ik een beetje klem en leek net of ik mn borst rekte en dat voelde ik!! :S Leek net of mn hechtingen openscheurde... ieww... maar was gelukkig niet zo :D

Tja ik kan gewoon niet anders zeggen dat het me echt 100% meegevallen is. Ik was ook niet zo heel zenuwachtig! En de verpleegkundige en PC waren echt super aardig!!!

Ik heb al fotos die moet ik nog even plaatsen. Vervelend is dat borstenforum het op mijn eigen computer dus niet doet :( Ligt waarschijnlijk aan mn internetprovider... en daar doe je weinig aan :S Dus ik kan niet dagelijks op het forum komen wat ik super jammer vind!!!

Dus als ik kan... kom ik het forum even checken en plaats ik een reactie! :)

Oowja ik wilde jullie nog allemaal bedanken voor de leuke berichten! Die ik nu dus allemaal pas lees :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lolita

ik wil je even feliciteren, GEFELICIFLAPSTAART! :1bouncingboobs:

over zes weken kun je deze beweging ook weer makkelijker maken!

goed dat het allemaal zo vlot met je is gegaan, ik weet eigenlijk niet meer wat er bij jou geplaatst zou worden. hoop tzt wat fotootjes van je nieuwe boobies te mogen zien!

veel beterschap meid!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.