Ga naar inhoud

Lolita : 2 april 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Lolita

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Nou toch gelukt om een topic aan te maken.

2 april is De Dag... Ik ben gisteren op consult geweest bij Dr. van der Weij. Helemaal goed gegaan.

Ik ga voor anatomische prothese, voor de borstspier en ong 255cc. Dat zou moeten betekenen dat ik van een A-cup naar een C-cup ga, of een volle B-cup.

En zoals ik bij veel anderen lees, slaat bij mij de twijfel ook toe... als ze maar niet te klein uitvallen.

Ik ben 1,60m en weeg 49 kilo, vrij tenger dus...dus ik wil geen huge boobs.... maarja als je er dan voor gaat wil je ook dat je helemaal tevreden bent... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Lolita!

Gefelicieerd met het vaststellen van De Dag! 2 april... snel zeg! Ideaal :D

Niet dat ik een expert ben ofzo maar ik denk niet dat ze te klein uit gaan vallen bij jou als je een volle B/C wilt :)

Nu lekker gaan aftellen!

Liefs Jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lolita,

Proficiat met je datum, ik ben zelf wat vergelijkbaar met jou, ben 1,58m en 48 kg en heb 200cc gekregen op de spier (ook anatomisch). Ben hiermeer van een heel kleine 70A/AA naar een mooie 70 C gegaan. Dus zal zeker wel lukken bij jou!

Liefs,

Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lolita

welkom op het forum! ben blij met nog een soortgenootje. snel gepland ook. en helemaal tevreden met het advies? had je nog ergens anders een consult laten doen?

veel sterkte met het aftellen

gr. Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja weet je wat het is... ik ben een paar kilo afgevallen de afgelopen maanden... (ja dat kan blijkbaar ook nog als je al bijna niets weegt) dus vandaag bedacht ik mij... als ik die kilo's weer aankom.. kan ik beter gewoon voor een goede C gaan.... maarja ik blijf gewoon tenger dus daar zal het niet aanliggen...

Eefje, zou ik jouw fotos mogen zien? Zo te horen hebben wij idd een vergelijkbaar postuur.. dan ben ik wel benieuwd hoe het bij jou geworden is! :)

Kaat, ik heb nog een consult gehad bij Dr. Roddi, ook bij Boerhaave. Hij had ong hetzelfde advies gegeven, alleen dan onder de borstspier... Dr van der Weij heeft alles uitgebreid gemeten (dat had Roddi nog niet gedaan) en uitgelegd hoe hij bij zijn advies kwam. En mijn wensen meegenomen. Ik heb nog een consult staan op 30 maart... puur omdat de twijfels toesloegen... ik weet nog niet zeker of ik die door laat gaan :S Ik heb nu gewoon een goed gevoel bij Dr van der Weij. En Boerhaave bevalt mij ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lolita

ik heb hetzelfde gehad als jij, heel erg lang getwijfeld, uiteindelijk toch maar besloten en het even kunnen laten rusten. maar de twijfel blijft, zelfs na de bv als alles netjes moet gaan uitzakken, wat zal het worden en hoe zal het worden? voor mijn gevoel is en blijft het een grote gok. dat extra consult kun je inderdaad doen, het geeft je misschien toch wat meer rust. wat zou je dan willen bespreken?

gr

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja of het geeft meer twijfel als ze heel iets anders adviseren! :S

Ik denk ook dat het gewoon een gok blijft en je weet vantevoren niet hoe het resultaat gaat worden! Dat kunnen de pc's ook niet aangeven.. dus soms denk ik, niet meer teveel over nadenken en gewoon doen. Want ik ga het toch laten doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje, zou ik jouw fotos mogen zien? Zo te horen hebben wij idd een vergelijkbaar postuur.. dan ben ik wel benieuwd hoe het bij jou geworden is! :)

Hey Lolita,

Stuur je zo dadelijk m'n ww via pb.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet meer teveel over nadenken en gewoon doen.

Adem inhouden, neus dichtknijpen en springen maar!! en heb vertrouwen in een goede afloop, afgezien van enkele verhalen, het is een zeer kundig pc, ik heb van zijn hand al veel mooie resultaten gezien, en ik ben superblij dat ik bij hem terecht ben gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat ben ik dus gewoon van plan. Heb besloten het andere consult af te zeggen en er gewoon voor te gaan. Het voelt goed!!

Wil alleen nog voor alle duidelijkhied mijn wensen doorgeven zodat ik zeker weet dat we op 1 lijn zitten...

Eefje, thanx dat ik je fotos mocht zien. Ik ben blij dat ik veel mooie resultaten zie! Ik vind ze echt mooi geworden en lijken heel goed bij je lichaam te passen! Als ik het allemaal zie, krijg ik super veel zin in 2 april :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lolita,

'k Had ook oorspronkelijk nog een tweede consult gepland staan, maar heb het ook afgezegd toen ik zeker was van m'n beslissing. Gewoon je gevoel volgen is meestal het beste, en nog goed je wensen aangeven zoals je zegt.

Zal er vlug zijn hé, 2 april, spannend!!! :104: Word vast ook supermooi bij je! :123: Blijf je volgen hoor, ben heel benieuwd. Toen ik hier op het forum kwam was er bijna niemand die een vergelijkbaar aantal cc kreeg, nu komen er meer en meer. Voel ik mij niet meer zo alleen met m'n bescheiden 200 cc. :blush:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

het wordt zowiezo steeds drukker hiero, dan krijg je ook meer vergelijkbare maten, ben ook blij met nog een ander v.d. weij klantje. klinkt een beetje minderwaardig zo, maar het was een beetje rustig op het weijfront en vind het leuk om jouw verhalen te lezen, De Dag straks en het resultaat! natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook blij om verhalen te lezen van dezelfde pc, geeft je toch een fijn gevoel als je goede ervaringen en resultaten ziet!

Haha Eefje, ja als je al die verhalen leest ga je bijna denken dat er minimaal 300cc in moet. Dus ik ben heel blij om te zien dat 200cc een prachtig resultaat geeft!!!

Ik had nog gemaild naar de kliniek om te kijken of ik nog 1 keer langs kon komen voor een uitgebreide passessie. Het ging allemaal zo snel dat ik niet meer voor me kan halen hoe het eruit zag!:S Zal mij dat laatste beetje rust geven om 'ontspannen' 2 april in te gaan :) Heb nog geen reactie gehad... dus maar ff bellen morgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lolita,

Voor ik op m'n eerste consult ging had ik zelf gedacht dat ik tussen de 280 à 320 cc zou nodig hebben, stond ik even te kijken toen de pc zei 175 à 200 cc :20: Maar goed, heb toch m'n vertrouwen gesteld in hem en 't is allemaal heel goed meegevallen. Zo zie je maar.

Goed idee, nog eens te gaan passen, kun je misschien iemand meenemen die eens enkele foto's kan nemen van je met de pasprothesen, dan kun je thuis nog altijd eens kijken als je een beetje vergeten bent hoe het er weer uitzag!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gebeld en vrijdag kan ik langs komen om nog eens te passen. Fotos maken is een goede tip! Thanx ga ik doen!!

Ik voel me beetje lastige klant zo, weeeer langskomen, maarja geen dagelijkse kost voor mij :)

Voelt ook zo ongemakkelijk, half naakt daar staan en jezelf beoordelen.. maarja ff trots opzij! Tis voor een goed doel! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Lolita

I am considering the same surgery and I am near to your size and weight. I hope all goes well for you. I would be interested to see any photos which you have later. I am an A and not sure whether to go for a full B or C.

Best wished for the 2nd

Hello Eefje

I tried to click on you album but am unable to view it, do I need a special permission.

Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor!!

Ik ben 1.63 en weeg ook maar 47 kg, dus ook ik ben maar een klein dametje :D

Bij mij is er 250 cc achter de spier geplaats, ronde protheses.

Ik ben van een bcup naar een volle c cup gegaan.

Ben nu een week PO en vandaag is het tape eraf gegaan..

Ze zijn echt supermooi en niet te groot voor mn lichaam..

Ben benieuwd hoe het bij jou zal worden..

Gr Debby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een paar dagen voor jou! Spannend :2:

En ben je nog wat wijzer geworden van het gesprek afgelopen vrijdag?

Zelf blijf ik ook twijfelen hoor! Het ene moment denk ik: dit moet echt voldoende zijn, en het volgende moment ben ik weer bang dat het niet genoeg is...Het blijft moeilijk!

Gr. Steef :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook nog maar 2daagjes voor jou,ook voor mij,spannend he

hoelaat word jij verwacht?

al beetje kriebels van de zenuwen of valt het NOG mee?

ik ben alles aan kant ana het maken,boodschappen ga ik straks doen,huis is altijd schoon,dus heb er geen werk aan,oe alleen nog ff de badkamer,en morgen zet ik alles op handbereik,heb gelukkig tot woensdag de hukp van me oudste zoontje,dat scheelt ook een berg,me man is dan meer bezig met de 2jongste

nog ff aftellen,en dan......yahoe! :43:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer genoeg kan ik slecht reageren, want de site blijft maar raar doen bij mij. Het schijnt aan mijn inernet provider te liggen :S

maar vrijdag is het zover. Ben nog niet echt zenuwachtig maar zal vast wel komen. Ik ga m'n best doen om iets aan de fouten op de site te doen, dan kan ik gewoon reacties plaatsen. Als iemand tips heeft?? :)

Voor nu maar eerst cncentreren voor vrijdag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lolita,

Spannend hé, nog 2 nachtjes slapen en 't is al zover! Hoop dat je pc problemen spoedig van de baan zijn dat je je verslagje zonder problemen zult kunnen posten.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 nachtje meid en dan is het zover!!!

Spannend hoor..

Ik werd pas zenuwachtig toen het me daar allemaal iets te lang ging duren haha, dus mochten de zenuwen niet komen dan ben je niet de enige geweest :D

Ben benieuwd hoe ze gaan worden en hoe je je zult voelen..

Succes morgen meid, ik denk aan je.

Gr Debby

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.