Ga naar inhoud

new me : 16 september 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hey Lady's,

Na 2kids en beiden 9 mnd borstvoeding ben ik van een 70e/f naar een lege c gegaan. Nu wil ik weer terug naar mijn 'oude ' maar 😊

16 september mag ik naar Amstelveen voor mijn nieuwe boobs bij dr Schiettecatte...

De planning is 400cc hp dual plane en ben heeeeel benieuwd.

Toevallig nog meer meiden binnenkort bij hem een operatie?

Groetjes me

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ook via schiettecatte in november via Aesthetic beauty clinics.

Ik krijg 325 of 350 hp dp coh 2.

New me hoe oud zijn je Kids nu?

Waarom hebben jullie hem gekozen?

Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen Leigh-Ann

En Leonie, spannend! Mijn kids zijn net 4 en 6. En de jouwe?

Ik heb van te voren wel wat rondgekeken en toen lag mijn voorkeur bij hem of dr. De meyere, omdat hij voorkeur heeft voor de spier en als dat kan had ik dat liever, maar dr schiettecatte was wel duidelijk dat dat bij mij niet gaat en ik had zo'n goed gevoel dat ik niet meer naar de meters ga. Dr Schiettecatte krijgt erg goede beoordelingen en het voorstel praatje over hem op internet spreekt me aan + resultaat foto's.

Nachtvliegje, ik ben 1x geweest, ik kon direct ook op consult bij de arts! Vind het echt een geschikte man! Heel vriendelijk, duidelijk en relax en hij lijkt kundig. Ik ben zelf in Amstelveen geweest op gesprek, waar heb jij het gesprek?

Ik ben trouwens wel heeeeel bang voor het eerste resultaat, omdat ze dan nog heel hog zitten, lijkt me zo lelijk! Hahaha, maar dat schijnt te horen en dan te zakken...

Laat je even weten hoe t was nachtvliegje? Ben heel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

New me, dus je hoeft niet meer te tillen, thats Nice!

Ik wel, zit met een baby van 9 mnd, maar ik wil het nu gewoon..

M'n man is 2 wk vrij en kan hulp van m'n ouders verwachten, dus moet lukken,

Zo weinig mogelijk tillen....

Ja ik had ook liefst voor de spier gehad, maar bij mij ook niet mogelijk .. Dus ook dp.

Diamond, hoe vond je aesthetic, ? Ben je ook ergens anders geweest nog?

Heb henzelf voor coh 2 gekozen of was het op aan raden van de pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag op consult geweest bij Diana en heb er een erg goed gevoel aan over gehouden. Het advies was 400CC HP Dual Plane bij D. Schiettecatte (daar ging m'n voorkeur ook naar uit). Ik twijfel zelf wel beetje of het niet 450CC moet worden, maar ik wacht even af wat D. Schiettecatte gaat zeggen.



Aanstaande maandag om 09:30u consult bij D. Schiettecatte en dan de 16de boobday als het goed is!


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door Schiettecatte geopereerd en in januari een heroperatie bij hem..

1 tip voor het consult: maak echt een goede vragenlijst hij is behoorlijk kort van stof.. als je niks vraagt zal hij ook weinig uitleggen.. voor de rest heb ik hele mooie tieten van hem voorbij zien komen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nachtvliegje, jij ook de 16e! Dan ook in Amstelveen? Dan komen we elkaar vast tegen! Ben benieuwd hoe je het gaat vinden!

Hoezo een herstel nies?

Leonie, dat lijkt me best heftig met eentje van 9 maanden, maar idd als je man 2 wk n thuis is komt t vast goed!

Wij hebben wel een puppy van 9 weken, die moet ik zelf doen vanaf dag 3 maar dat gaat vast goedkomrn, weegt net 6 ons dus da's geen tillen haha, maar wel bukken af en toe, zie wel hoe dat gaat.

Ik ben nu opeens een beetje onzeker... Heb pasborsten gehad bij diaba en door haar advies 400cc wat breder model, maar hij zei dat die niet passen, heb echt een droomdecolete in mijn gedachten maar heb dat niet aan hem laten zíen... Vraag me af of hij uit haar aantekeningen nu wel weet wat k wil!?! Toch nog even bellen maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt toch ook consult gehad met de arts zelf?

De communicatie bij diana is niet top, dus ik denk niet dat zij uitgebreid met artsen gaat bespreken , zij wil zo'n decolleté en zij zo 1...

Ik heb toen ook foto's laten zien aan schiettecatte ,maar hij kan niet zeggen , zoals die kun je krijgen of die, het is gewoon een verGroting van je eigen borsten nu en niet die van een ander. Qua grote kan hij dan natuurlijk wel inschatten , maar Dan nog moet het passen bij je...

Ja dat tillen is wel een dingetje van m'n kleine, maar ik ben niet de enige die een BVG laat doen met kleine kids, dus het zal wel goed komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG ik kom net via via op een site terecht met allemaal vrouwen die (dood)ziek zijn door de siliconen implantaten! Nu twijfel ik opeens ernstig!

Natuurlijk wist ik dat er 'wilde verhalen' gaan over prothesen, maar ik dacht ook wel dat er dan werd overdreven. maar er schijnen echt vrouwen doodziek te zijn en zelfs de best geteste prothesen scheiden hoe dan ook siliconen uit in het lichaam (de wanden zijn poreus en zo komt er toch een minimale hoeveelheid in het lichaam door 'zweten' van het implantaat??)

Allerlei horrorverhalen over autoimuunziekten en siliconen die in lymfeklieren, longen en heel het lichaam zitten waardoor mensen altijd pijn hebben, vermoeiid en of ziek, zwak en misselijk zijn... En dat terwijl de implantaten niet eens gescheurd zijn oid en zelfs van sommigen al binen 1-3 jaar....

Ik mag toch hopen dat dat een heeeeeeeele kleine minderheid is!? (er werd ook wel gesproken over allergie voor siliconen)

Ik ben opeens heel bang, zo onleefbaar zijn mijn borsten nou ook weer niet! Als ik er daadwerkelijk ziek van kan worden, dan doe ik t er wel mee...

(risico's van de operatie zijn er natuurlijk ook, maar daar heb ik wel bewust voor 'gekozen')

Ik hoop op positieve reacties.. ben even helemaal in de war.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Natuurlijk lees je horrorverhalen! Die zijn toch veel interessanter dan de goede verhalen? Je leest en hoort ook alleen over vliegtuigen die neerstorten, maar nooit van goh dat was een vlekkenlose trip. En hoe vaak gebeurt zoiets, dat een vliegtuig uit de lucht valt?

Wat jij moet doen is eens al je vragen en angsten op papier zetten en met een goede pc gaan praten. Hij/zij kan je vast gerust stellen. Hier ga je ook horrorverhalen lezen, en eerlijk, daar wordt je ook naar van. Ik zelf ook. Maar je moet er niet vanuit gaan dat het mis gaat. Laat je gewoon eens goed informeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nagevraagd omdat ik een prothese verloren ben en dacht dat ik wellicht de boel af zou stoten of zoiets. Maar het is zo dat siliconen in heel veel produkten voorkomen zoals in dagcremes, make up en ook in tandpasta. Als je daarvoor allergisch zou zijn zou je veel meer problemen hebben.

Zijn die horrorverhalen niet terug te brengen op de tijd dat de implantaten nog alleen gevuld waren met vloeistoffen en dan scheurden? Ik heb implantaten die geheel van siliconen zijn en dus bij scheuren niets loslaten.

Uiteraard kun je altijd ziek worden van zaken. Ik had ook 1% kans dat het fout zou gaan en had precies dat probleem. Maar dat weerhoud me er niet van om alsnog over aantal maanden het implantaat opnieuw te laten plaatsen.

Die angst die jij nu hebt, hebben denk ik alle vrouwen wel. Ik heb ook gedacht waar ben ik aan begonnen. Ben 5 weken ziek geweest en rechts moet opnieuw geplaatst gaan worden. Mijn borsten waren ook eigenlijk niet eens zo slecht. Dacht is wel leuk om het nu nog te doen voor ik te oud ben en het dan nooit meer doe. Ben 100% gezond en heb nooit wat. En toen werd ik die 1%. Ben nu 2 weken geleden voor de 2e keer geopereerd, rechts is verwijderd, daarna ben ik op gaan knappen. Maar als ik nu mijn linker borst zie, denk ik toch, het is het waard, ook al ben ik er ipv 6 weken zeker 6 maanden mee bezig.

En ziek worden kun je van van alles. Als het echt zo erg zou zijn, was het allang verboden geworden.

Heel veel succes met je keuze en laat je leiden door de positieve verhalen, die zijn er veel meer, ook op dit forum. En blijkbaar vinden we allemaal achteraf dat de borsten toch te klein zijn uitgevallen, maar ook dat is waarschijnlijk onze eigen onzekerheid wederom.

Kijk eens goed om je heen op straat en op TV hoeveel vrouwen een beetje geholpen zijn en die springen allemaal vrolijk rond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb ik eens een forum over gestart , ook ik kwam die site tegen.

Zie de link : http://www.borstenforum.com/topic/10213-svs-zweten-lekken-siliconen-niet-veilig-fda-chemisch/page-3?hl=+svs%20+zweten

Staat Miss wat info op wat je zoekt,

Maar idd álle implantaten zweten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt dat implantaten zweten, en dat er een groep is die hier ziek van is.

Dat iedereen siliconen in zijn lichaam heeft klopt ook, alleen is de hoeveelheid groter bij vrouwen met implantaten.

In lipstick, shampoo enz. zitten siliconen, maar niet in grote hoeveelheden, en die moeten ook nog eerst je lichaam binnen dringen...

Als je al gevoelig bent voor allergieën, dan moet je er niet aan beginnen.

Zelf heb ik na 24 jaar mijn implantaten laten verwijderen, omdat ik fout ben voorgelicht.

Toen ik eraan begon dacht men dat het voor het leven was, maar dat bleek niet zo te zijn.

Met de risico's die nu bekent zijn, en de wetenschap om de 10/15 jaar een operatie in gedachte, moet je de keuze maken....

Ik wil er nog even bij vermelden dat ik weet dat het goed kan gaan, ik ben er zelf tenslotte ook niet ziek van geworden. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

New me, ik denk dat het gewoon verstandig is dat je tot je boobday afstand neemt van dit forum en/of andere info bronnen. Ik zie dat meer dames opeens gaan twijfelen als ze 'slechte' verhalen lezen.........het beste is dan om afstand te nemen. Natuurlijk is er een klein percentage waar iets fout bij gaat en vaak wordt dat dan groot uitgelicht, maar dit is echt meer een heeeeeeeeel klein percentage.

En ja, risico's zijn er altijd..maar dat weet je!

Zie ik je dinsdag?! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het goed is om de informatie wel tot je te nemen en weloverwogen je beslissing te nemen. Ja, je kan er ziek van worden. Hoe groot die kans is daar van heb ik geen idee.. Ondanks dat risico heb ik besloten toch door te zetten. Bij zoveel meiden gaat het gewoon goed en zelf heb ik geen auto immuun ziekte of iets dergelijks. Ook geen last van allergieën.

Afstand nemen van die horrorverhalen zou ik in die zin doen.. Dat je eerst wel informatie inwint over wat het met je kan doen etc. En dan niet van al die vrouwen die zelf die nachtmerrie hebben beleefd want die zijn niet objectief. Er zijn ook onderzoeken beschikbaar :) goed geïnformeerd zijn kan nooit kwaad!

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.