Ga naar inhoud

gat in borst na borstlift


Wendy71

Aanbevolen berichten

Heel veel sterkte! Je mag mij altijd een privébericht sturen. Mijn prothese is dinsdag verwijderd naar aanleiding van een infectie (overigens heel snel gehandeld bij mij want de wond is zaterdag open gegaan en dinsdag is de prothese verwijderd).

Mentaal valt het niet mee maar probeer het een plekje te geven! Ik voel me ook verminkt, alleen kijk heel erg uit maar december , dan krijg ik een nieuwe prothese en ben ik weer compleet :)

Wat betreft de pijn, ik kon dinsdag niet eens normaal bewegen van de pijn! Was helemaal kapot! En hardstikke ziek! En meteen na verwijdering van de prothese voelde ik nauwelijks nog pijn!

Mentaal heb ik het de eerste 2 dagen heel zwaar gehad en nu gaat het wel weer redelijk.

Sterkte meid!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Booby en de rest

heb net jouw verhaal gelezen, daar wordt je ook niet blij van inderdaan, maar je gezondheid gaat toch voor alles. Ben net terug van de kliniek en maandag worden beide prothesen verwijderd. De reden is verstoorde wondgenezing. Om de een of andere vage reden willen de wonden niet genezen. Ik heb geen ontsteking, maar aan de ene kant kijk je zo op de prothese en de andere kant is de huid momenteel zo dun dat de arts bang is dat daar binnenkort ook een gat gaat komen. En dan moeten ze er uit omdat de boel dan gaat ontsteken, dat is kwestie van afwachten. Preventief moet ik antibiotica gaan slikken zodat ik zeker maandag geopereerd kan worden. Dan eerst alles 3 maanden tot een half jaar laten rusten en genezen en dan gaan we kijken wat mogelijk is.

Zal mij benieuwen hoe het er dan uit gaat zien. Ik had rechts een D cup en links een C cup en bij beide 405 cc vergroting. Waarschijnlijk is er door veel wondvocht te veel spanning op de hechtingen komen te staan, vermoeden ze. Het komt inderdaad heel weinig voor en net als booby heb ik blijkbaar het verkeerde lot getrokken. Echter is van mijn rechterborst 100 gram verwijderd om ze gelijk te krijgen omdat voor het verouderingsproces mooier is om gelijke prothesen te hebben en er is een lift uitgevoerd, wat ook een verkleining tot gevolg heeft. Dit betekent dat mijn mooie F-Cup nu gaat krimpen naar een B-cupje. Naast de tepels die verplaatst zijn die er ook niet fraai uitzien.

Dus op dit moment weet ik het niet zo goed meer, alleen dat een droom toch wel aan diggelen ligt en ik er flink wat littekens en kleinere borsten aan overhoud. Want nu komt bij mij de vraag, wat als ik het over een half jaar nog een keer laat doen, wie zegt dat de wonden dan wel genezen. Want ik rook niet, leef gezond en was ook erg gezond tot 5 weken geleden. Voel me nu net een wandelend wrak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Jeetje dit is toch wel echt schrikken!! Wonden op het drielandenpunt komen veel voor, maar het is zelden dat een wond steeds groter wordt en weer meer wondvocht gaat produceren... Jeetje wat een pech is dit ( en dat is nog zwak uitgedrukt)

Wat nu gebeurt, betekent niet meteen dat het over een half jaar ook weer zo gaat! Heb vaker gelezen van meiden waarbij een of allebei de prothesen verwijderd moesten worden, maar bij de tweede operatie een normaal herstel hadden!!

Wie weet zou dit ook gebeurd zijn als je een gewone vergroting gehad zou hebben... Is natuurlijk niet met zekerheid te zeggen maar het is hetzelfde lichaam, dezelfde prothesen en dezelfde genezing... Tenzij er toch een beestje in je wonden zit.... Vraag me af waarom het anders weer meer wondvocht gaat produceren....

In ieder geval heel veel sterkte!!

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb mijn ideeën bij het feit dat ze zeggen dat je geen infectie hebt..

Bij mij was het wondvocht juist de reden dat de prothese eruit moest omdat dit een kenmerk van infectie is.

Ik had eerder wel koorts alleen verder geen warme rode huid etc.

Maar bij mij mocht het absoluut niet langer dan 48uur lekken wat helaas wel het geval was.

In ieder geval heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nu wel tevreden met hoe ik begeleid wordt. Ik heb geen infectie, geen beestje, helemaal niets. Waarschijnlijk is de spanning te groot geweest op de borsten door vorming van meer wondvocht, maar wat exact de reden is, kunnen ze me ook niet aangeven. Ik vermoed dat de lift iets te drastisch is geweest waardoor de druk op het drielandenpunt te groot is geworden. Rechts is ook veel weefsel weggehaald, wat de reden wellicht is dat deze kant open is gegaan, door veel geknoei in de borst had ik meer wondvocht. De linkerkant heeft nu geen gat, maar de huid is extreem dun. Ik heb een heel lichte huid, dat schijnt ook tegen te werken, en wellicht een dunne huid. Ik ben verder eigenlijk heel gezond, dus helemaal begrijpen doe ik het niet. De wonden willen gewoon niet genezen.

De beide prothesen worden nu verwijderd omdat ze niet willen dat ik volgende week weer voor de ander terug moet komen omdat dat niet goed gaat. Ik voel me nu inmiddels al 5 weken lichamelijk nogal slecht, dus ze gaan me eerst weer oplappen en dan kijken wat er dan mogelijk is. Op zich is het denk ik fijner dat beide prothesen verwijderd worden, dan valt het in elk geval minder op. Links doet inmiddels ook pijn, soms meer dan rechts, dus daar zit het gewoon ook niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze beide verwijderd worden is mentaal denk ik beter.

Dat bij mij alleen links verwijderd is heeft me extreem veel verdiet gedaan dinsdag.

Ik had liever helemaal niks voor 3 maanden dan maar 1 borst met een D cup!

Maar nu heb ik het wel redelijk geaccepteerd, scheelt me de helft met herstellen in december. (Hoop ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat geloof ik ook ja. Vooral omdat jij daar ineens mee werd geconfronteerd. En het verschil is dan heel groot. Bij mij worden beide verwijderd en ik denk dat het ook langer gaat duren dan 3 maanden voordat ik er weer over na ga denken en de huid ook weer helemaal gezond is.

Andere kant heb je wel voordeel dat in december dan maar de helft van de ellende hebt. Dat krijg ik dan weer. Ik ga er maar vanuit dat het dan in elk geval minder pijnlijk wordt dat deze ronde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.