Ga naar inhoud

LeLizz : 15 september 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@Lelizz: Oh meid wat spannend. Of je gaat momenteel onder het mes of je hebt je mooie nieuwe boobs al!!!! Ben benieuwd hoe het is gegaan en hoe het met jou gaat. Wat lekker dat je het er op heb zitten.

(Kreeg e-mail dat de bh's vandaag binnen komen, net op tijd gelukkig!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was het mijn dag dan eindelijk!

Om 7 uur de de auto, aardig stukje rijden.

Rond 8 uur waren we er dan...

Ik kreeg mijn kamer toegewezen ba t melden bij de balie en vrij vlot daarna kwam er een aardige zuster. Ze kwam de bloeddruk etc. Meten.

Toen m'n boxer aangetrokken en het welbekende charmante jasje :P

Om half 10 ging ik naar de verkoeverkamer voor m'n infuus, ik had het erg koud dus kreeg wen extra deken. Toen kwam Frans aftekenen en we namen alles nog eens door. Zo ook de maat en ik gaf aan 375 te willen. 400 ging niet passen en zou niet mooi zijn vertelde hij.

Toen naar de OK... Spannend! Het was 10 uur.

Ik stapte over naar de operatie tafel en de anesthesist maakt mij klaar.

Frans nam nogmaals de maten door of het juist was en al snel ging ik slapen, mijn laatste woorden waren; maak er wat moois van Frans :)

Rond 11 uur was ik klaar en ik denk dat ik 10 min later bijkwam en meteen onder de dekens keek. Wow wat een verschil! En ik moest gewoon huilen!

Even later kwam alle spanning eruit, ik heb een uur liggen trillen, van de spanning, kou, whatever. Om 12 uur ging t niet meer dus pijnstilling gekregen, achteraf misschien te lang gewacht. Om 13 uur m'n bh aangedaan. Had inmiddels flinke rug pijn van t trillen.

Rond half 2 mocht ik naar m'n kamer naar m'n mannetje.

Ik kreeg vrijwel direct wat eten en drinken. Een cracker en een beschuit met jam en thee.

Had berehonger dus smaakte prima.

Rond kwart over 3 geplast en gelopen en toen wachten op Frans.

Hij kwam pas om half 5 zijn ontslagronde doen, liep wat uit.

En iets voor 5 uur zaten we in de auto naar huis.

De autorit was niet prettig...

Eenmaal thuis een lekkere kruik op m'n rug en war soep gegeten.

Later op de bank gaan chillen, vriendinnen kwamen een taartje eten om t te vieren.

Heel lief :)

T slapen ging uiteindelijk aardig. Van 22-2 toen tramadol en toen van 3-5 weer paracetamol ingenomen en m'n Lieffie heeft even over m'n rug gewreven, toen tot 9 uur geslapen!

Heb best wel last, kan niks zelf, zelfs m'n doos afvegen gaat niet..

M'n borstspier trekt m'n rugspieren denk ik ook naar voren wat gewoon een rot gevoel is.

Gisteren voelde ademhalen ook heel gek maar dat gaat al beter.

Niet klagen maar verdragen;) het is het allemaal waard geweest straks :)

Ik hoop vandaag even te kijken, al durf ik eigenlijk niet echt :P

Lekker rustig aan doen met m'n telefoon binnen handbereik, dan komt t vanzelf goed.

Ik zal snel een foto posten!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MyBoobs: Ja klopt!! Ik zit nu op de kamer te wachten totdat de verpleegkundige mijn bloeddruk komt opmeten. Veel gezonde spanning & toch wel beetje honger en dorst.

Ik zal vanavond uitgebreid verslag doen! Dank je!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt morgenochtend even via de laptop. Zit nu in een goede positie en verroer mij zo min mogelijk hihi.

Alles goed gegaan. Ben zo blij! Wel drukkend gevoel & alsof ik hele erge spierpijn heb. Kijk er een beetje tegenop om tramadol te nemen!

Heel goed herstel gewenst Lelizz! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.