Ga naar inhoud

LeLizz : 15 september 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hi ladies,

Bijna is het zover voor mij, na een lange tijd wachten.

Twee kids rijker, 2x bv, ik ben helemaal leeg. Voor de zwangerschappen had ik 75B.

Omdat ik veel sport zal mijn vet% nog dalen en is er gekozen voor DP, nu al

niet veel weefsel over.

Ik ben 1.68m en weeg 58 kg.

Na een consult met Diana bij Frans Straten terecht gekomen.

We waren het eens dat het 350/375CC, rond, high profile, dual plane moet worden.

Heel spannend allemaal!

Echter schieten er een aantal vragen te binnen na het lezen van bepaalde topics, graag jullie hulp hierbij?!

-Wanneer moet je een borstband aanschaffen? Hij heeft het namelijk alleen over een sportbh gehad...

-Ik heb aangegeven dat ik niet wil dat mijn tepels naar beneden wijzen, kan hij hier daadwerkelijk rekening mee houden? Hoe zit dit?

Zal ik hier contact met hem over opnemen of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Ik ben ook 1.68 lang en weeg 58 kilo en ben helemaal plat en krijg over 1,5 maand druppelvorm 360cc hp ..

Ben echt zo benieuwd naar jouw resultaat ..

Het is zo grappig waar jij bang voor bent dat vind ik zelf dus een van de lelijkste dingen aan wat met een borstvergroting mis zou kunnen gaan is dat wanneer de implantaten te hoog geplaatst zijn en de tepels naar beneden wijzen dat is dan ook meteen hetgene wat ik tegen mijn chirurg heb gezegd dat ik geen gat in het midden wil en tepels mooi naar voren en implantaten niet te hoog.

Tuurlijk kan jouw chirurg dat bij jou omdat je van je zelf geen hang tieten hebt dus hij moet ze gewoon op de juiste plek zetten hoe weet ik niet precies maar bespreek het wel van te voren of laat een foto zien van jouw droom borsten dan begrijpt hij wat jij verwacht van hem.

Wat voor merk borst impantaten krijg je ?

Alvast succes met je operatie !

:48: Ciao !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi GG7!

Dank voor je berichtje.

Ja ik denk dat niemand dat wil :P niet mooi nee.

Ik las je verhaal... Extra spannend nu voor jou!

Waar wordt je geopereerd?

En waarom druppelvorm als ik vragen mag?

Ben ook reuze benieuwd naar jouw eindresultaatt!

Ik ga het voor de operatie nog eens extra aangeven ;)

En zal wat foto's verzamelen.

Ik krijg implantaten van Mentor, rond, high profile, coh. 1

Dat van de borstband heb ik gevraagd, dit krijg ik te horen na het eerste consult.

Ciao!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ,

Ik krjg druppelvorm omdat ik totaal geen breast tissue meer heb doordat dat allemaal is weggehaald tijdens mijn laatste operaties .Rond zou te nep zijn bij mij .

Ik word geopereerd hier in Bali ,vorige keer was ik speciaal naar NL gekomen voor de operatie maar dat ging niet goed vanwege dat omgedraaide implantaat en ik kan nu niet weer terug vanwege m'n kinderen en dure tickets etc.

Ik krijg van Silimed omdat die meteen op de juiste plek blijven zitten na de operatie en niet kunnen draaien etc. en dat heb ik wel nodig omdat er ook iets van mijn borst spier is weggehaald de vorige keer .Mijn chirurg die ik nu heb heeft alles via ultrasound van binnen gezien en zei dat ik wel implantaten dual plane kan nemen .

Laten we hopen dat het dit keer wel goed komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gister geopereerd door Frans, het is echt heel mooi en ik ben er super blij mee. Ik had 70a en heb nu ronde mentor protheses 325cc. De kliniek bevalt opzich prima het duurde alleen allemaal wel lang. Ik moest om 10 uur aanwezig zijn en ik werd pas half 2 geopereerd en het wachten leek dus uren lang te duren. Ze gaan heel goed met je om en checken alles heel goed na! De pijn valt me wel zwaar tegen, ik voel me verschrikkelijk en alles doet pijn maar dat is het waard!

Veel succes alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je nieuwe boobs!

Hoe komen jullie eigenlijk bij de keuze om door Frans Straten geholpen te worden? Is dit op advies van bv Diana Gabriels, of is dit meer omdat je veel "boobjobs werk" van hem hebt gezien? En natuurlijk moet je er prettig bij voelen tijdens een gesprek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte met je nieuwe boobies Jennieesk!

Heb je echt veel pijn?! Hoe zijn ze geplaatst?

Nou dat is echt toevallig meiden, we zien elkaar vast wel :)

Ik kan echt niet wachten, slaap er slecht van. Kan mij niet snel genoeg 15-9 zijn hoor!

Diana heeft mij hem aangeraden. Ze vertelde dat iedere arts zijn eigen handtekening heeft en ze denkt dat hij de beste combi bij mij is.

Ik vond het een aardige kerel! Als hij er nou ook nog eens wat moois van maakt is hij mijn held! Komt vast goed! Hebben jullie de sportbh's al

In huis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed herstel gewenst!Frans straten maakt mooie boobs hoor :) even over die borstband, die mag je niet zelf aanschaffen zonder dat pc dat heeft gezegd. En meestal verkopen ze die in de kliniek ook. Heb hem destijds met mijn controle meegekregen bij Frans :) lees trouwens net dat ie dat al tegen je gezegd had haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super Jennieesk! Ik hoop voor je dat je herstel voorspoedig verloopt!

Goed dat ik t weet, mocht ik er 1 extra nodig hebben. Hunkemöller zit om de hoek;)

Ik heb er nu 1 van Triumph, dat raadde Frans aan en 1 van LipoElastic.

Omvang zit prima, nu de cups nog :P

Oh ben echt benieuwd Prinsesje99

Het komt vast goed!

Toch bedankt voor je antwoord :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om de positieve verhalen te lezen over Frans van Straten en de verhalen van de dames die daar binnenkort geopereerd worden.

Ik zelf heb een optie staan voor volgende week dinsdag, 16 september!! Ben vandaag op consult geweest.

Twijfel nog een beetje om de cc's.. Het wordt in ieder geval rond, high profile, achter de borstspier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het aftellen is begonnen! Voor jullie ook, jullie zijn 1 dagje eerder.. Spannend hoor. Kan niet meer wachten!!

Ik twijfel tussen 350 of 375 cc.. Ik weet dat het niet veel scheelt, maar ik had 390 cc gepast tijdens het consult en dat vond ik echt te groot. 330 cc vond ik te klein, dus vandaar dat ik tussen deze twee twijfel. Als ik dan denk dat ik 375 cc neem, begin ik me te realiseren dat het maar 15 cc minder is dan de 390 die ik gepast had. Nou heb ik wel begrepen van vele verhalen hier op het forum dat het kleiner uitvalt dan met passen en dat er wat cc wegvalt omdat ik het achter de borstspier laat plaatsen.

Jij al helemaal voorbereid? Wat neem je bijv. allemaal mee naar de operatie en welke sportbh heb je aangeschaft?


Ik moet dinsdag 11 uur aanwezig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou op schei uit! Ik twijfel ook enorm! Bang dat t klein uitvalt, heel herkenbaar.

Ik heb een Triumph en een LipoElastic, nog even wassen en dan kunnen ze mee.

Na de operatie doe ik een jumpsuit aan, heb weinig keus want heb niks anders wat op die manier aan kan en er ook nog een beetje charmant uitziet op een paar nachthemden na :P

Slippertjes aan en gaan :) ja wat moet je verder allemaal meenemen?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lelizz: Ja ik heb twee besteld van Lipoelastic PI Extra New bij Online-Care, maar ik heb ze nog niet binnen!!! Dus ik wacht maandag tot 17 uur nog even af en anders haal ik even een bh in de stad.

Waar heb jij ze besteld? Hoe snel waren ze bij jou binnen?

Ja jumpsuit is wel een goeie ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi xZOETJE!

Ja ik ook bij online-care! Duurde bijna een week voordat ie binnen was!

Die andere via Annamelle ofzo.

Hoop voor je dat ie op tijd binnen is en anders snel naar de stad ja!

Spannend!!! Bijna is t zover, ook voor jou! :) zo lekker naar bed, wekker gaat om 5:45 uur... Vroeg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.