Ga naar inhoud

fysiologische zoutoplossing


noor

Aanbevolen berichten

hallo dames ,

ik ben nieuw hier & ik probeer al 2 weken lang een berichtje te plaatsen..

tot nu toe nog niet in geslaagd haha , gaat het me nu dan eindelijk lukken??

ik vroeg mij af of er dames zijn die ervaring hebben met fysiologische zoutoplossing??

liefss noor

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Noor,

ja er waren wat problemen et het overzetten van de site. maar nu werkt hij geweldig goed hoor!

en ik kan je helaas niet verder helpen. er zijn er hier maar heeeeeel weinig (ik ken er nog geen eigenlijk) die dat gehad hebben. ik geloof dat ze dat meer in Amerika doen?

maar wacht ff af...

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Noor,

ik heb ze zelf hier nog niet voorbij zien komen,maar wel veel foto,s op het internet gezien.

en ik moet toegeven,vind het er vaak heel natuurlijk uitzien.

maar zou het zelf niet willen,te veel nadelen.is mijn persoonlijke mening.

sucses met je zoektocht :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal met Moontje eens,vind toch de moderene technologie met andere prothesen veel meer voordelen hebben,als nadelen.Het werld staat niet stil en alles wordt beter in mijn ogen dan.

Mag ik je vragen waarom heb je ervoor gekozen? Is dat een bewuste keuze,of ga je alleen er uit op het resultaat ervan (mooiere vorm,natuurlijkere look? )

Groetjes.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb drie pc's bezocht en alledrie weigerden ze nog langer te werken met zoutoplossing. Reden: teveel hersteloperaties omdat de ventielen in de prothesen, waar ze gevuld worden nadat ze in je borst zitten, blijkbaar vaak na verloop van tijd gaan lekken (zwakke plek).

Groetjes,

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Noor,

Hier is een topic van iemand die onlangs zoutwaterprothesen heeft gekregen.

Word wel niet meer zo vaak gebruikt, zijn nu al heel veilige siliconenprothesen. Veel succes met je zoektocht.

Liefs,

Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohw wat super dit :rolleyes:

fijn dat er gelijk al gereageerd word!! echt bedankt!!

het zit namelijk zo..

ik ben al een tijdje aant onderzoeken & zoveel mogelijk info aant lezen over de bv

maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen er is zoveel mogelijk :blink:

ik ben er al wel over uit wat voor cup ik wil & dat ik ze graag achter de borstpier wil,

maar ik heb nog geen flauw idee wat voor protheses.. & bij welk kliniek.

nou heb ik met aan aantal meiden contact gehad die al wel een bv hebben laten doen,

en 1 daarvan heeft dus de protheses met fysiologische zoutoplossing..

als ik haar verhaal hoor klinkt het helemaal geweldig, maar mij kun je alles wijs maken op het moment zeg maar!!

alles klinkt heel mooi want ik wil het zoooo graag!! :blush:

maar op deze forum kon ik er dus nog weinig over vinden..

en eigelijk krijg ik een beetje het idee dat deze protheses de meeste kans op lekkage hebben :107:

dus alle andere tips zijn van harte welkom!!!

lief noor

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou idd nog eerst maar even beter meer info en ervaringen lezen en opzoeken.

begrijpelijk dat je alles nu mooi vind,en jezelf van alles laat aanpraten,orienteer je aub erg goed,voor spijt en ellende te voorkomen achteraf.

sucses met je orientatiefase en zoektocht...

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Noor , HIER staat alles ivm een borstvergroting een beetje bij elkaar .

Je kan ter plekke bvb ook doorklikken op 'soorten protheses' .

Tegenwoordig wordt vooral gewerkt met vulling 'cohesieve siliconengel' .

Deze maakt de borst zacht en soepel en oogt natuurlijker .

Het gevoel komt aardig in de buurt van 'echt borstweefsel' .

Deze protheses hebben veel minder kans op kapselcontractie en kunnen NIET lekken : je kan de prothese eigelijk middendoor snijden . Ze gaan ook véél langer mee en zijn zeer bestandig tegen druk van buitenaf : knappen niet bij een ongeluk bvb .

De enveloppes (= omhulsel) van deze protheses is uit één geheel en meestal wordt gewerkt met een ruwe wand : kan je je voorstellen als een soort klitteband waarond kapsel zal gevormd worden , wat een normale reactie is op lichaamsvreemde voorwerpen . Je moet daarom 6 weken dag en nacht (hangt af van de raad van de chirurg) een sportbh dragen omdat het zolang duurt om dat kapsel aan te maken mede dat de protheses gedurende die tijd ook moeten indalen . Wanneer het kapsel beschadigd wordt spreekt men van kapselcontractie wat een vervormde borst oplevert .

Enfin , ben aan 't afwijken ...

De nadelen van zoutwater zijn behalve idd de grote procentuele kans op lekkage ook dat ze minder natuurlijk aanvoelen en ze zouden 'klotsen' . Je hebt ook een veel grotere kans op kapselcontractie .

Wanneer deze prothese scheurt , loopt ze leeg en moet je onmiddellijk een hersteloperatie laten doen . Het vocht wordt wel door het lichaam op natuurlijke wijze verwijderd (lymfeklieren) .

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.