Ga naar inhoud

oppassen met wellness genk "hygiëne" en welke implantaten


babelicious

Aanbevolen berichten

Ben echt heel erg depri, heb veel pijn en voel me afschuwelijk lelijk.

Constante pijn, borst is helemaal gespannen en naar voren getuit, staat op knappen, veel bultjes en knobbels.Ook tepel is nu van vorm aan t veranderen.Ik slaap ook op die kant, (anders lukt niet),en is nu bijna onmogelijk.

Volledige cupmaat groter dan mijn rechter.

Ik tel de weken af naar operatie.

maar gaat het kaspel helemaal weg zijn, ook eigen borstweefsel gaat n stuk weg, hoe gaat mijn borst er uitzien en littekens....

Zoveel vragen en zoveel zorgen.

Iemand ervaring met Mentor implantaten?

in wellness had ik gekozen en betaald voor Monobloc Hydrogel, nadien blijkt dat Goerdin Monobloc sillicone soft one heeft gestoken.

Dus ff een verschil van 1000 euro....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben echt heel erg depri, heb veel pijn en voel me afschuwelijk lelijk.

Constante pijn, borst is helemaal gespannen en naar voren getuit, staat op knappen, veel bultjes en knobbels.Ook tepel is nu van vorm aan t veranderen.Ik slaap ook op die kant, (anders lukt niet),en is nu bijna onmogelijk.

Volledige cupmaat groter dan mijn rechter.

Ik tel de weken af naar operatie.

maar gaat het kaspel helemaal weg zijn, ook eigen borstweefsel gaat n stuk weg, hoe gaat mijn borst er uitzien en littekens....

Zoveel vragen en zoveel zorgen.

Iemand ervaring met Mentor implantaten?

in wellness had ik gekozen en betaald voor Monobloc Hydrogel, nadien blijkt dat Goerdin Monobloc sillicone soft one heeft gestoken.

Dus ff een verschil van 1000 euro....

Echt verschrikkelijk voor je zeg! Balen dat je nog zo lang moet wachten met zoveel pijn en depressief gevoel!

Ik snap je zorgen heel erg, je gaat na deze ervaring heel anders een operatie in kan ik me voorstellen, ook al is het bij een andere arts waar je vertrouwen in hebt..

Echt ronduit belachelijk dat hij er andere implantaten in heeft gestopt. en zo ook nog eens 1000 euro afgetroggeld heeft! Heel bizar verhaal.

Best eng eigenlijk, je weet gewoon helemaal niet wat ze daadwerkelijk gedaan hebben en wat ze erin gestopt hebben, daarin moet je op je pc vertrouwen, maar eigenlijk heb je nergens controle over!

Ik heb wel gegevens meegekregen van de implantaten die hopelijk ook daadwerkelijk geplaatst zijn.

Stonden bij jou op het "bewijsje" met gegevens van je implantaten ook de hydrogels? Of heb je dit nooit meegekregen?

Meid, ik wens je veel sterkte en succes, hoop dat je de weken een beetje door kan komen tot het zover is!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,nee dat is het net.Heb geen bewijs mee gekregen...helaas .Blijkbaar is hij nadien met de noorderzon verdwenen,ontzet uit zijn ambt door de orde v geneesheren.Hij was geen pc maar gynaecoloog. Toen ik dit hoorde heb ik wellness gecontacteerd maar nog bleven ze hem verdedigen.Een assistente heeft in het operatieverslag kunnen achterhalen dat de Monobloc silicone gezet zijn,deze zijn ook veel vatbaarder voor kapsel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje! Wat erg allemaal!

En zo bizar dat de Wellness hem bleef verdedigen!

Het is dan allemaal toch overduidelijk?! Zo zetten ze zichzelf enorm voor gek!!

Heel jammer en onprofessioneel dat ze je geen nieuwe operatie geven!

Wanneer heb je voor het laatst contact met Wellness gehad?

Ik zou denk ik zou dreigen om het in de media te gooien, en misschien ook daadwerkelijk doen, je verhaal naar kassa schrijven ofzo.

Zou het niet dat als je daarmee dreigt dat je dan ineens veel meer voor elkaar gaat krijgen?!
Al kan ik me ook voorstellen dat je niks meer met ze te maken wilt hebben, en het kost ook energie, maar vind het te gek voor woorden dat ze met zoiets weg kunnen komen! Hun zijn toch zeker zelf verantwoordelijk voor hun artsen!

Sorry hoor, maar ondanks dat ik tot nu toe zelf een tevreden Wellness klant ben, kan ik me hier ontzettend kwaad over maken.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag lieve dames,

heb in 2008 bv gehad Dr Goerdin Wellness Genk, heb betaald voor Monobloc hydrogel maar weet recent dat er Monobloc Sillicone soft inzitten (290cc) (achter borstspier)

Heb sinds het begin complicaties linkerborst, nu kapsel Baker III.Veel pijn en misvormd.Over enkele weken ga ik onder het mes, kapsel w verwijderd links, beide implantaten gaan eruit, en nieuwe ,waarschijnlijk Mentor er in.

wie heeft ervaring, goed of slecht, met soortgelijke operatie...?

ben heel erg bang en erg depri door de pijn en t afschuwelijke uitzicht...tepel is ook aan het vervormen sinds kort...

Bovendien aardig prijskaartje, kapselverwijdering, explantatie en nieuwe protheses geschatte prijs is 4000, zonder enige ziektevergoeding in België :(

Maar Mentor is 20 jaar garantie en geen vervanging meer nodig?

Wie helpt me aub met wat feedback....tx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 12 augustus geopereerd aan beide borsten. Kapsel IV.....

Nwe protheses gekregen. De chirurg heeft veel moeten herstellen pocket aangepast en alle kapsel verwijderd, veel weefsel weggehaald noodgewongen. En nu?

Ik herstel veel langzamer natuurlijk dan alleen bij een bv. Mijn borsten zijn nu nog niet mooi in model doordat de binnenkant van de borst zo is gekwetst.

Wat wel fijn is dat ik geen harde ballen meer heb en geen trekkende scheurende borsten...hoe het uiteindelijk wordt? We zullen het zien, veel geduld hebben iig! Heb heel veel vocht in mijn borsten, ook de eerste twee dagen met drains gezeten.

Het is echt wel heftig dus regel goede zorg en als je er vanuit gaat dat je langer herstel nodig hebt komt het ook weer goed!

Wel jeel erg balen dat je het niet vergoed krijgt! Ik kreeg allen de operatie vergoed niet de protheses.

Wanneer word je geholpen waar? Mentor staat volgens mij goed aangeschreven hoor! Maar 20 jr kan niemand beloven natuurlijk, net als je niet zeker weet of het kapsel terug zal komen. Het kan wel, hoeft niet....

Succes, ik ga je volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, wat een ellende joh! Ik heb zelf geen ervaring met zo'n operatie, heb de mijne net, maar misschien kan je kijken bij Nonky, volgens mij hebben ze bij haar ook kapsel verwijderd en nieuwe protheses geplaatst!

Van Mentor weet ik dat ze als een van de 2 merken protheses het FDA keurmerk hebben en daarom als een van de beste worden aangeprezen. Sowieso zijn de siliconen van tegenwoordig een stuk veiliger dan vroeger en gaan daarom ook langer mee.

Bij wie ga je nu onder het mes? Heel veel sterkte meid!


Oh ze was me al voor zie ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, wat een ellende joh! Ik heb zelf geen ervaring met zo'n operatie, heb de mijne net, maar misschien kan je kijken bij Nonky, volgens mij hebben ze bij haar ook kapsel verwijderd en nieuwe protheses geplaatst!

Van Mentor weet ik dat ze als een van de 2 merken protheses het FDA keurmerk hebben en daarom als een van de beste worden aangeprezen. Sowieso zijn de siliconen van tegenwoordig een stuk veiliger dan vroeger en gaan daarom ook langer mee.

Bij wie ga je nu onder het mes? Heel veel sterkte meid!

Oh ze was me al voor zie ik ;)

Hihi xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ladies,de monobloc die er nu inzitten zijn glad met flexibele, malse(of hoe noem je dat?)vulling

Naar t schijnt heb je met gladde protheses tot 70% kans op kapsel

De mentor zijn ruw en dus maar 3% kans op kapsel......

iemand hier ervaring mee?

Nonky hoe lang zat het kapsel er al bij jou?

Ik heb nu zelfs voelbare knobbels, langwerige bulten....

Ik vrees dus ook dat er veel van mijn eigen weefsel weg moet.

Heb je het kapsel mogen zien na je operatie?Kreeg je de operatie vergoed door privéverzekering?

hier in Belgie dekt ziekenfonds niets....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruwe protheses zijn minder gevoelig voor kapsel dan gladde. Ik had het al vrij snel. Ik denk dat het is gekomen doordat mijn vorige pc de ruimte te groot had gemaakt en de protheses daardoor zijn gaan zweven. Na een zwangerschap was het helemaal bal....

De chirurg moet echt alles goed weghalen andersmis de kans dat het terugkomt groter. Ook van binnen goed spoelen met een bepaalde antibiotica. Ik heb niks gezien na de operatie maar wel gevraagd of mijn protheses nog heel waren. En dat was zo gelukkig.

Ziekenfonds is ook niet meer in nederland volgens mij is iedereen zelf verzekerd. Mijn verzekering vergoedde berwijderen kapsel... Dan heb ik nog een eigen bijdrage van 300 euro ofzo. Heb hier thuis ook veel hulp moeten inkopen dus al met al is het een hele dure grap. En ik weet het resultaat ook nog niet. Blijven ze nu wel goed/ zacht? Geen idee....

Link naar reactie
Delen op andere sites

het enige wat me nu recht houdt is dat ik in handen ben van een deskundige prof.Vranckx in UZL.

Nonky zie je al enige verbetering in de "gedeukte" borst?

Jammer dat ik bijna niks kan vinden over patienten van deze prof...

Maar hij komt heel gedegen, eerlijk en bekwaam over.

Gaf me echt alle info,ook de negatieve.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja moeilijk he! Ik zie dat de zwelling afneemt, voel ook dat er van binnen van alles aan het gebeuren is. Dubbel herstel moet je maar denken. Ik hoop natuurlijk dat die bult straks wel weg is, hij neemt af maar als het bloed en vocht is gaat dat best lang duren!

Wat was de negatieve info,die jij hebt gekregen? Moet je een nacht blijven? In veel ziekenhuizen is dat wel zo.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe,

Wat raar dat ze er gewoon silleconen in hebben gedaan als je de monobloc hydrogel besteld had!

De hydrogel hebben de minste kans op kapselvorming.

Ik zou daar al boos om zijn, neem aan dat je niet zelf hoeft te betalen voor de wissel??

groetjes en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het enige wat me nu recht houdt is dat ik in handen ben van een deskundige prof.Vranckx in UZL.

Nonky zie je al enige verbetering in de "gedeukte" borst?

Jammer dat ik bijna niks kan vinden over patienten van deze prof...

Maar hij komt heel gedegen, eerlijk en bekwaam over.

Gaf me echt alle info,ook de negatieve.

Vanmorgen naar controle geweest, alles ziet er goed uit. De zwelling links gaat nog weg, ik hoefde me daar geen zorgen over te maken! Ik blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.