Ga naar inhoud

oppassen met wellness genk "hygiëne" en welke implantaten


babelicious

Aanbevolen berichten

hoi lieve dames

6 jaar geleden heb ik BV gehad, wellness genk, dokter Goerdin

2 dagen na operatie grote infectie op 1 borst

niemand bereikbaar

telefonisch arts aan de lijn gehad na halve dag wachten

na contact met huisarts antibioticakuur

na enkele weken consult in wellness

dokter Goerdin was ondertussen weg

andere arts deed controle vond alles normaal,alhoewel die ene borst duidelijk opgezwollen en groter

na genezing vergroot gebleven,lager hangend

werd steeds harder en pijnlijker

dit jaar pijn niet meer te harden,borst steenhard

verschillende echo en mri onderzoek laten doen

besluit: kapselvorming baker 3

blijk ik ook andere implantaten (materiaal) te hebben dan waar ik voor betaald had

toestand nu:

wellness wil opereren, prijskaartje 3100 euro (kapsel weg en nieuwe implantaten, dezelfde rommel) ze vergoeden niks, ondanks dik dossier geven ze niet toe

heb consult gehad met professor vranckx, UZ Leuven

hij gaat kapsel en implantaten verwijderen

operatie eerste week oktober gepland

aandacht lieve dames, besteed liever een euro meer en neem een echte pc in een echt ziekenhuis

informeer je over de verschillende implantaten, vormen, materialen inhoud enz.... dat is nog veel belangrijker dan de cc inhoud en de prijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey....

Ik ken je situatie .....ik ben zelf ook in de welness geholpen maar dan zeven jaar geleden...door dr prutser goerdin...waar ik achteraf een hoop verhalen over heb gehoord die niet door de beugel kunnen,oa dat hij zelfs niet eens een plastish chirurg is,maar goed...ondertussen is hij met de noorderzon verdwenen...

Ik heb van week één problemen gehad met men borsten,ze zijn niet gelijk,éne kant zit hoger dan de andere,zit ook verschil van groote in enz...

Als ik voorover buk zonder bh kan ik langs ondere men implant zo vast nemen,en het is ook helemaal gkreukt langs onder...

In de welness zelf zeggen ze dat ze een wissel wilden doen maar komaan,daar zien ze mij niet terug hoor!!

En dan nog,ze zouden het zeker niet gratis doen!!

Nee,ik raad niemand aan om naar de welness te gaan...ook al is die beenhouwer daar al lang niet meer te bespeuren...

de verhalen die je hoort van daar zeggen genoeg...

Op mijn consult bij Plovier ben ik er zelfs achter gekomen dat mijn implants verkeerd geplaats zijn!!!!

Hoe is dit mogelijk zeg....Ik ben blij dat ik via dit forum dokter Plovier ontdekt heb(wat een ontdekking!!hahaha)en dat hij me nu gaat helpen om zorgeloos van men boobies te genieten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow god nou zie ik pas dat je door goerdin bent geopereerd :blink::blink:

dat was toch die 'horrordokter' ??

laat plovier en vranck er maar gauw wat moois van maken!!

wel echt schrikbarende verhalen allemaal zeg..

als ik vooroverbuig zonder bh voel ik ook het implantaat schuiven :65: voelt echt heel vies..... maar dat zijn bij mij die plooien in de prothese die je dan over je ribben voelt ofzo ik weet niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verschrikkelijke ervaring heb jij gehad, echt heel naar! Welke implantaten heb jeg

had.. En welke had je moeten krijgen?

Veel sterkte met de moeilijke weg, en hopelijk hersteld je lichaam zich goed.

Hoor dat eea. Inmidddels wel veranderd is, wat ik hier lees is dat qwa operatie wel het geval in ieder geval bij verdonck, de service is soms minder begrijp ik uit de revieuws hier......maar daar kies je dan ook bewust zelf voor vindt ik als je hier al van op de hoogte bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd...de horror dokter..dat is hij echt...niet vriendelijk ook niet en deed ook zijn eigen zinnetje...als ik van te voren had geweten welke praktijken hij er op na hield had ik me nooit door hem laten opereren,maar ja...

Kop op nu naar de toekomst,en die ligt in de handen van plovier!!!jeeeej!!

En ja idd he voelt echt vies aan dat schuiven van je implant ...bah!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel naar wat jullie hebben meegemaakt dames, wens ik niemand toe ..

Maar om nu te zeggen dat de hygiëne niet oké is? Ik ben er geopereerd, en de nazorg is misschien niet wat het hoort te zijn, je hoort soms minder fijne ervaringen passeren.. maar de hygiëne is daar wel in orde hoor .. Ik heb als studente verschillende ziekenhuisstages gedaan en heb in de wellness niets anders bemerkt =)

Natuurlijk, 6jaar geleden zag het er misschien anders uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi @babeliciouse wat jammer dit te lezen :( ikzelf ben gisteren ook in de wellness geopereerd bij dr. visser en tot op heden, alles goed verlopen, laat ons hopen dat het zo blijft want indd ik heb nogal gelezen als er problemen zijn dat je er niet echt terecht kan :( ik kan je wel met 200% zeggen (persoonlijke werkervaring) dat dr. vranckx een top prof is en dat je bij hem in zeer goede handen bent! word je in DIest geopereerd de eerste week van oktober? groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Volgens mij is een vriendin van mij ook in de welness kliniek geopereerd met alle gevolgen van dien. Ontstekingen en tepels die groter werden ipv dat ze ze kleiner zouden maken. Zij moest op een gegeven moment elke keer spuiten krijgen in haarr littekens, brrr. En ze is er ook echt getraumatiseerd van.

Ik heb vroeger ook weleens op de site van de Welness gekeken en qua prijs en voorbeeld foto's vond ik het toen ook aanlokkelijk. Gelukkig nooit doorgezet. Ookal werkt daar nu een goede arts, complicaties kunnen altijd voorkomen. En als je dan niet gehoord wordt vind ik dat een slechte zaak. Nope, doe mij maar m'n Nio's hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ondertussen meerdere keren in welness gepasseerd,eerst bij Verdonck,die het kapsel eerst ontkende,en me nog wat belachelijk maakte door te zeggen dat weet je dit kan altijd gebeuren bij een bv.Nadien ook nog ns bij Visser geweest,met resultaten van Mri onderzoek,haar uitleg over de operatie om kapsel te verwijderen was echt onprofessioneel, volgens mij had ze t nog nooit zelf gedaan.Met mijn vraag over de verkeerde implantaten vang ik bot,schuiven schuld van zich af.Visser vond dat ik de 2 moesten laten verwijderen en sowieso grotere,nieuwe steken( door mij te betalen en kost voor kapselverwijdering) nieuwe moesten extra high zijn,ik vroeg waarom...haar antwoord: dat vind ik mooier! Toen ben ik opgestaan.Ze wilden me nog 35 euro consult aanrekenen maar heb ik hard mee gelachen.Hygiene in de operatie laat te wensen over,im had infectie door onverzorgd materiaal,wat is gaan broeden en het kapsel heeft gecreëerd, meerdere dames hebben dit daar opgelopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend voor jullie!!! En heel jammer dat ze er zo mee omgaan...
Heel vreemd ook dat het andere implantaten blijken te zijn dan dat je dacht!!!!

Over Dr. Damen heb ik ook slechte verhalen gelezen, had eerst een afspraak met hem, maar dat voelde toen niet meer goed na eea gelezen te hebben.. schijnbaar heeft hij voorheen in NL geopreerd, maar heeft dat toen lang (of miss nog steeds) niet meer mogen doen ivm veel mislukte resultaten!

Over Dr. Verdonck ben ik nog geen enkel slecht verhaal tegen gekomen, alleen maar positieve ervaringen tot nu toe. Nu weet ik niet hoe hij ermee omgaat als je complicaties zou hebben, of als je ontevreden zou zijn, dit ben ik nog niet tegen gekomen. Maar denk dat dit altijd maar afwachten is hoe daar mee om wordt gegaan bij welke kliniek of arts dan ook....

Zelf heb ik wel meerdere malen contact gehad na de operatie omdat ik vragen/twijfels had. Die keren had ik iig snel contact met hem en werd ik geduldig geholpen, hij nam er echt de tijd voor.
Ik vond het er allemaal hygiënisch uitzien daar, tot nu toe erg tevreden gelukkig!
Hoop dat het zo blijft!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over Dr. Verdonck ben ik nog geen enkel slecht verhaal tegen gekomen, alleen maar positieve ervaringen tot nu toe. Nu weet ik niet hoe hij ermee omgaat als je complicaties zou hebben, of als je ontevreden zou zijn, dit ben ik nog niet tegen gekomen. Maar denk dat dit altijd maar afwachten is hoe daar mee om wordt gegaan bij welke kliniek of arts dan ook....

Zelf heb ik wel meerdere malen contact gehad na de operatie omdat ik vragen/twijfels had. Die keren had ik iig snel contact met hem en werd ik geduldig geholpen, hij nam er echt de tijd voor.

Ik vond het er allemaal hygiënisch uitzien daar, tot nu toe erg tevreden gelukkig!

Hoop dat het zo blijft!

Ben zelf ook geopereerd door dr Verdonck en ik had nog heel veel vragen ben ook heel ziek geweest en ik heb hem steeds aan de lijn gehad en hij heeft mij met al mijn vragen geholpen. We zijn nu 4dagen verder, hopelijk verloopt alles goed!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over Dr. Verdonck ben ik nog geen enkel slecht verhaal tegen gekomen, alleen maar positieve ervaringen tot nu toe. Nu weet ik niet hoe hij ermee omgaat als je complicaties zou hebben, of als je ontevreden zou zijn, dit ben ik nog niet tegen gekomen. Maar denk dat dit altijd maar afwachten is hoe daar mee om wordt gegaan bij welke kliniek of arts dan ook....

Zelf heb ik wel meerdere malen contact gehad na de operatie omdat ik vragen/twijfels had. Die keren had ik iig snel contact met hem en werd ik geduldig geholpen, hij nam er echt de tijd voor.

Ik vond het er allemaal hygiënisch uitzien daar, tot nu toe erg tevreden gelukkig!

Hoop dat het zo blijft!

x

Ik zelf ben ook 3 dagen geleden geopereerd geweest door dr Verdonck . Wel de eerste dagen goed ziek geweest door de medicatie. Maar wel steeds telefonisch direct geholpen door dr Verdonck, en een oplossing gezocht en gevonden voor al mijn vragen. Ondertussen voel ik mij al een beetje beter. Dus zeker geen klachten over hygiene en service .

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je ziet het is dus voor iedereen weer anders he...Van hygiene heb ik daar ook nooit iets op te merken gehad...ik had gewoon de pech dat ik me heb laten opereren door Rock Goerdin,ik wist van tevoren niet welke reputatie hij had,ik heb na men ingreep vaak gebeld naar de welness omdat ik best wel veel pijn had en littekens die niet goed wilden genezen,de dokter zelf heb ik nooit meer gehoord,en toen ik er terug kwam voor een wissel te vragen was hij met de noorderzon vertrokken en ben ik bij dr visser terecht gekomen,wat een stug mens was me dat..zo onvriendelijk en deed alsof ik spoken zag,terwijl je echt heel goed zag dat men borsten niet gelijk waren en je de implants zo kon vastnemen langs onderen..ze zouden me zeker niet kunnen geven wat ik echt wou en bovendien gingen ze het niet gratis herdoen...dus mij zien ze daar nooit meer terug....

Maar er zullen zeker wel dokters werken die wel een goede reputatie hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf 4 dagen geleden geholpen in genk door dr verdonck.niks op aan of op te merken.6 jaar geleden is toch wel al een tijdje geleden, techniek en materialen veranderen in deze tijd heel erg. Voor dat ik bij de wellness kliniek ben uitgekomen heb ik eerder afspraken gehad in andere klinieken, nou ben ik blij dat ik voor de wellnesskliniek heb gekozen. Toen ik in Brussel naar een kliniek belde leek het net of ik de chirurg aan de lijn kreeg die snel van de OK was gerend om mijn telefoontje aan te nemen. En dat privé klinieken lopend band werk is. OK.maar dat gaat in het ziekenhuis het zelfde,.daarbij komt veel plastisch chirurgen beginnen een privé kliniek Bijv koopman..

Persoonlijk vind ik hem waardeloos, heeft mijn gezicht 13 een beetje verknoeid, andere hebben dat moeten herstellen. Maar goed...overal is wel wat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet wel even erbij zeggen, dat ik over de operatie van dr DAMEN wel tevreden ben hoor, zijn littekens zijn nauwelijks te zien, en me herstel ging voorspoedig, NADEEL is dat hij zich niet aan de afspraken heeft gehouden om mijn wensen te vervullen, dit is nu allemaal aan het rollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.