Ga naar inhoud

Na hoeveel dagen/weken PO konden jullie weer optimaal genieten van seks?


Aanbevolen berichten

Ooh dat is ook zeker zo! Ik ben nog niet heel lang vrijgezel en heb een half jaar samen gewoond.. Stuk korter dus!

Lekker dat je nog een lieverd heb om mee te knuffelen ;) ik heb een hamster van 1,5 die ook blij is als die er uit mag maar die niet zo van knuffelen houd :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Ow, als ik dit zo lees, voel ik me echt een oude muts....Ben bijna 35 jaar en in november 20 jaar samen met mijn man. Ik kan me zo geen voorstelling maken bij een "scharrelkip", maar het klinkt wel heel spannend in ieder geval!!

Je zult er veel plezier mee hebben straks KleinEtje!!

Haha herkenning alom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow, als ik dit zo lees, voel ik me echt een oude muts....Ben bijna 35 jaar en in november 20 jaar samen met mijn man. Ik kan me zo geen voorstelling maken bij een "scharrelkip", maar het klinkt wel heel spannend in ieder geval!!

Je zult er veel plezier mee hebben straks KleinEtje!!

Nou dan ben ik ook een oude muts hoor :D Ik ben ook 35 en 18 jaar samen met mijn vent hihi.

Alles heeft zo zijn voor en nadelen. Moet altijd wel lachen als ik sommige verhalen hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahh wat een leuke reacties hier!!

ik ben nu 3,5 jaar samen met mijn vriend, daarvoor heb ik ook een relatie gehad van 3 jaar, daarvoor een van 2..
ben eigenlijk nooit lang vrijgezel geweest. Soms misschien jammer als ik soms hier en daar wat oppik van de vrijgezellen periode van mijn vriend
voordat hij mij leerde kennen :P maar anderzijds vind ik het heel fijn om 's avonds lekker naast hem te kunnen kruipen en 's morgens wakker te worden met hem!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt als een bus...

Maar ik vind het voor nu wel even goed

Heb 6 jaar samengewoond en vind het zalig nu alles te kunnen kijken wat ik zelf wil en geen snurkende vent naast me in bed...

Heb ook soms weleens dat ik eenzaam ben maar dan heb ik nog een lekkerding van 3 jaar die graag met zijn mama kroelt :57:

Hee kleinEtje hier pcies hetzelfde :-) Alleen mijn kleintje is 4! Vind t ook wel best zo. Af en toe een scharrel. Ik wil alleen nog een relatie als hij echt heeeel leuk is. Maar ik geloof dat die niet meer bestaan.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee kleinEtje hier pcies hetzelfde :-) Alleen mijn kleintje is 4! Vind t ook wel best zo. Af en toe een scharrel. Ik wil alleen nog een relatie als hij echt heeeel leuk is. Maar ik geloof dat die niet meer bestaan.....

haha juist ja precies zo denk ik erover!

En moet geen geclaim en bemoei en gedoe!

Laat mij maar lekker zo op mezelf dat gaat prima :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me echt saai als ik dit allemaal lees haha..

Ik ben nu alweer 2 jaar vrijgezel na een relatie van 4 jaar, waarvan 1,5 jaar samen gewoond.

En sinds dat ik vrijgezel ben, heb ik welgeteld 1 keer seks gehad en toen had ik mijn boobs nog niet eens!

Ik ben gewoon een watje, durf niet te scharrelen haha.

Terwijl ik toch echt zo'n beetje de perfecte leeftijd heb én een eigen appartement hahah.

Ik ben wel benieuwd naar de blik die ik nu zal krijgen als ik mijn beha uit trek... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan ben ik ook een oude muts hoor :D Ik ben ook 35 en 18 jaar samen met mijn vent hihi.

Alles heeft zo zijn voor en nadelen. Moet altijd wel lachen als ik sommige verhalen hoor

Wahhhh.....oude muts .... Hoe moet ik mij dan niet voelen , ik ben ver voor jullie tijd .

Hoe oud ? ,hi,hi,, raad maar !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh wat een lol dit onderwerp, kon het dan ook niet laten om te reageren..

Mijn 3.5 jr durende relatie is paar maanden geleden kapot gegaan doordat hij niet met de nieuwe situatie om kon gaan, want ja, zeg nu zelf, waar kijken andere mannen het eerste naar ? En vooral als ze ietwat groter zijn haha.. Mede doordat ze ietwat groter zijn en ik complicaties heb gehad heeft het vrij lang geduurt eer ik redelijk pijnvrij kon genieten, als het dan maar uhm normale sex was he haha.. Nu sinds kort weer nieuwe vriend die absoluut geen problemen heeft met grote borsten en nou ja, sex is met deze persoon helemaal het tegenovergestelde, super geweldig en alles wat je wensen kunt..wilde passievolle vurige nachten... Hahaha afgelopen nacht van 1 tot 5.30 uur leuke spelletjes gedaan whoehaha..tjonge jonge wat een sensuur hier haha.. Maar probleem is, ik krijg binnenkort mijn wissel, van 625 cc naar 925 cc.. Oeps, dat gaat tegenvallen de weken na de operatie.. Moet er niet aan denken om weer saaie sex te hebben hihihi.. Maar ja, zal niks anders opzitten na mijn wissel..

Jeetje, word wel een vrij gewild onderwerp lijkt me haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me echt saai als ik dit allemaal lees haha..

Ik ben nu alweer 2 jaar vrijgezel na een relatie van 4 jaar, waarvan 1,5 jaar samen gewoond.

En sinds dat ik vrijgezel ben, heb ik welgeteld 1 keer seks gehad en toen had ik mijn boobs nog niet eens!

Ik ben gewoon een watje, durf niet te scharrelen haha.

Terwijl ik toch echt zo'n beetje de perfecte leeftijd heb én een eigen appartement hahah.

Ik ben wel benieuwd naar de blik die ik nu zal krijgen als ik mijn beha uit trek... :P

1 keer???!!!! Omg dat word m'n dood!

Echt scharrelen is eng in het begin maar dat maakt het dan ook gelijk super spannend!!!

Ook jij kan het... Zeker met je prachtige boobs! ;)

Oooh wat een lol dit onderwerp, kon het dan ook niet laten om te reageren..

Mijn 3.5 jr durende relatie is paar maanden geleden kapot gegaan doordat hij niet met de nieuwe situatie om kon gaan, want ja, zeg nu zelf, waar kijken andere mannen het eerste naar ? En vooral als ze ietwat groter zijn haha.. Mede doordat ze ietwat groter zijn en ik complicaties heb gehad heeft het vrij lang geduurt eer ik redelijk pijnvrij kon genieten, als het dan maar uhm normale sex was he haha.. Nu sinds kort weer nieuwe vriend die absoluut geen problemen heeft met grote borsten en nou ja, sex is met deze persoon helemaal het tegenovergestelde, super geweldig en alles wat je wensen kunt..wilde passievolle vurige nachten... Hahaha afgelopen nacht van 1 tot 5.30 uur leuke spelletjes gedaan whoehaha..tjonge jonge wat een sensuur hier haha.. Maar probleem is, ik krijg binnenkort mijn wissel, van 625 cc naar 925 cc.. Oeps, dat gaat tegenvallen de weken na de operatie.. Moet er niet aan denken om weer saaie sex te hebben hihihi.. Maar ja, zal niks anders opzitten na mijn wissel..

Jeetje, word wel een vrij gewild onderwerp lijkt me haha

Hahaha!!! Heeft hij toevallig nog een leuke broer/broertje die wil scharrelen? Klinkt helemaal goed die vent van jou...

En ik denk dat jullie creatief genoeg zijn na je wissel om het niet saai te laten worden. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Oh my... Ik mag niet aan sex denken hoor! Maar dat mocht ik sowieso al een tijdje niet :| Ben echt bang dat mn tieten eruit scheuren whahaha.. Nee, ik wacht nog wel een tijdje, brrrr.. Maar als het dan gaat gebeuren (geen idee met wie) dan is het wel speciaal lijkt mij, voor de eerste keer met mn nieuwe boobies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@caro 42?

@liekje, omg van 1 tot half 6? Pfff hoe hou je het vol haha,

Wat dat betreft heb ik echt geen conditie, vind 1,5 u al lang ;)

Ik ben 28 en net 12jr samen met m'n vriend.. Word ook al wat dus..

Soms idd wel eens jaloers op die wilde verhalen , Maarja als ik nu vrijgezel was durfde ik toch niks omdat ik me erg schaam voor m'n tieten.... Met m'n vriend heb ik daar niet echt meer last van, maar echt bloot lopen voelt niet fijn ofzo....

(Komt hopelijk binnenkort verandering in.. ;). )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik ben ook heel benieuwd zit nu op 5 dagen na operatie... wat een grappig onderwerp.

k kom juist uit relatie van 4 jaar en samenwonen en kwam erachter dat hij me dus al 4 jaar lang bedonderd met allemaal verschillende meiden.. als k nie thuis was

volgende week laatste stap samenlevingscontract laten ontgelden.. heb voor mezelf gekozen en van me eigen geld eindelijk me borsten laten doen wat ik al heel lang op planning had staan :) wat hij natuurlijk absoluut niet kan hebben

Dus volgende week vol zelfvertrouwen ( ingepakt in sportbh na notaris haha en hij diep van binnen uitlachen en trots zijn op me dames haha wel benieuwd indd de eerste x lijkt me heel raar maar zal nog wel even duren :P even klaar met mannen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nies!! 5 min?! Come on, je bent nu nog jong haha dat kan wel als je 60 bent ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: @leonie

Haha ik ben ook heel benieuwd zit nu op 5 dagen na operatie... wat een grappig onderwerp.

k kom juist uit relatie van 4 jaar en samenwonen en kwam erachter dat hij me dus al 4 jaar lang bedonderd met allemaal verschillende meiden.. als k nie thuis was

volgende week laatste stap samenlevingscontract laten ontgelden.. heb voor mezelf gekozen en van me eigen geld eindelijk me borsten laten doen wat ik al heel lang op planning had staan :) wat hij natuurlijk absoluut niet kan hebben

Dus volgende week vol zelfvertrouwen ( ingepakt in sportbh na notaris haha en hij diep van binnen uitlachen en trots zijn op me dames haha wel benieuwd indd de eerste x lijkt me heel raar maar zal nog wel even duren :P even klaar met mannen haha

haha you go girl!

Dan zou hij zichzelf wel voor zijn kop slaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.