Ga naar inhoud

Na hoeveel dagen/weken PO konden jullie weer optimaal genieten van seks?


Aanbevolen berichten

Misschien een rare vraag, maar ben benieuwd naar de ervaringen van jullie rondom seks na je BV

waar ik vooral benieuwd naar ben is wanneer je weer 'ongestoord' kon genieten van de seks, zonder dat je bezig was met je borsten.

ik ben nu 4 weken PO maar echt genieten kan ik nog niet, omdat ik erg bezig ben met mijn borsten, "gaat het niet te hard"? ' zitten ze er nog'
'doet het geen pijn als ik dit doe' en 'hij mag ze zeker aanraken maar niet te hard want dat is nog gevoelig'.. mn sportbh mag zeker wel uit met de seks,

maar doe hem daarna het liefst zo snel mogelijk weer aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

hahah ja... we hebben het gewoon geprobeerd (stiekem al zo'n 3 uur PO in het ziekenhuis, was voor mn vriend en mij te opwindend :P ) en hoewel ik geen pijn meer heb is het nog niet optimaal genieten ervan. Merk vooral voor mijn vriend dat hij zoiets heeft van halloo... het is al 4 weken geleden, wanneer stopt het met gevoelig zijn :P het gaat m niet snel genoeg hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ lins ja.. hahaaha. ik was al vrij snel helemaal bij, voelde me erg goed, niet misselijk ed en ik lag daar in bed en mijn vriend in de kamer erbij en sja,
gelijk maar even proberen :P was beetje ongemakkelijk natuurlijk, waren even de badkamer in gegaan die op slot kon, je weet maar nooit :P

nu ik me bedenk is 3 uur wat overdreven btw, eerder 5 uur, maar iig in de middag in het ziekenhuis XD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het met 5 weken po pas weer echt gedaan, daarvoor was het nog te ongemakkelijk. Wel geprobeerd maar toen ging mijn vriend met zijn volle gewicht op me liggen en was voor mij de lol er gelijk vanaf haha! Hij deed het niet expres maar vond het toch nog iets te spannend..

Voor de rest is het denk ik voor iedereen verschillend, als je je al kiplekker voelt dan kan je eerder weer los gaan dan wanneer alles nog wat gevoelig is. Bij mij hebben de pijn en ongemakken redelijk lang aangehouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij heeft het echt wel even een tijdje geduurd voor ik een beetje kon genieten.

Niet dat ik bang was dat er iets fout zou gaan, maar het voelde gewoon nog niet fijn. Het bewegen van mijn borsten daar moest ik toch echt even aan wennen en als manlief lief wilde zijn voor ze dan voelde dit ook niet fijn.

De eerste weken had ik gewoon mijn sport-bh aan. Tja sexy voel je je niet maar het voelde voor de meisjes toch wel prettig aan ;) Het is een kwestie van langzaam opbouwen denk ik. Zowel lichamelijk als psychisch. Nu zal het voor iedereen anders zijn, maar voor mij heeft het wel een paar maanden geduurd voor ik weer sex kon hebben zonder dat het raar voelde of dat ik er de hele tijd bij stil stond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, mijn boobs zijn afgelopen weekend "ontmaagd" tijdens een weekendje weg....15 dagen PO. Ik kon er wel van genieten, ook al deden we voorzichtig. Ik moet zeggen...ik vond het bovenaanzicht wel erg mooi om te zien. Eindelijk kan ik ook opgewonden raken van mijn eigen borsten hihi....

Maar goed...mijn man....die raakt al opgewonden bij elk moment dat ik mijn "martel BH" even uit doe....Hij krijgt er maar geen genoeg van!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is ng eens een interessante topic haha..

Ik heb het afgelopen weekend pas weer voor het eerst gedaan maar ik heb dan ook geen vaste partner..

die blik als je je bh uitdoet prachtig haha alleen daarvan kan ik al genieten...

Het ging prima overigens met aanraken ed... ik was afgelopen vrijdag 4 weken po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar dagen na de operatie , wel met sport bh aan ! Niet echt romantisch of sexy maar

toch geprobeerd , en dit ging prima .

Sex zonder bh was weer een week later , ik hielt de dames heel voorzichtig goed vast , en ook dit ging

prima en geen gewiebel :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant onderwerp! Ik moet nog maar vroeg me al af hoe lang dat zou duren.. Heb geen vriend maar wel een vaste scharrel die niet kan wachten tot k ze heb :P zeg nu al soms tegen hem dat t over een paar weken stuk voorzichtiger moet maar zijn we niet zo goed in :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant onderwerp! Ik moet nog maar vroeg me al af hoe lang dat zou duren.. Heb geen vriend maar wel een vaste scharrel die niet kan wachten tot k ze heb :P zeg nu al soms tegen hem dat t over een paar weken stuk voorzichtiger moet maar zijn we niet zo goed in :P

nog een scharrelkip hier zie ik wel...

mijne kon ook niet zo goed wachten maar hadden gewoon niet echt eerder de mogelijkheid ofzo...

Maakte het wel extra spannend ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog een scharrelkip hier zie ik wel...

mijne kon ook niet zo goed wachten maar hadden gewoon niet echt eerder de mogelijkheid ofzo...

Maakte het wel extra spannend ;)

Scharrelkip hahaha tja als je geen vriend meer heb moet je iets he ;) bij mij word het ook even afwachten omdat hij die periode ooj weinig tijd heeft.. Maar is misschien maar beter ook haha kan ik beetje herstellen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow, als ik dit zo lees, voel ik me echt een oude muts....Ben bijna 35 jaar en in november 20 jaar samen met mijn man. Ik kan me zo geen voorstelling maken bij een "scharrelkip", maar het klinkt wel heel spannend in ieder geval!!

Je zult er veel plezier mee hebben straks KleinEtje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow, als ik dit zo lees, voel ik me echt een oude muts....Ben bijna 35 jaar en in november 20 jaar samen met mijn man. Ik kan me zo geen voorstelling maken bij een "scharrelkip", maar het klinkt wel heel spannend in ieder geval!!

Je zult er veel plezier mee hebben straks KleinEtje!!

Ach ja als het goed is is het goed toch?

Ik ben sinds een jaar weer vrij na een relatie van 10 jaar...

Scharrelen is spannend maar niet iets wat ik wil blijven doen... het is ook lekker om een vent bij je in bed te hebben enzo...

Maar voor nu is het prima...

Haha ik kan er nu al naar uit kijken dat we er plezier mee gaan hebben ;)

Whahahaha

Lijkt me idd leuk! Denk dat zn ogen er uit ploppen als k mn bh uit doe :P

Haha niet alleen zijn ogen verwacht ik...

Ademhaling zal ook wel wat zwaarder worden :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow, als ik dit zo lees, voel ik me echt een oude muts....Ben bijna 35 jaar en in november 20 jaar samen met mijn man. Ik kan me zo geen voorstelling maken bij een "scharrelkip", maar het klinkt wel heel spannend in ieder geval!!

Je zult er veel plezier mee hebben straks KleinEtje!!

Ook heel fijn toch al zo lang gelukkig! Ik moet mijn man nog vinden haha

KleinEtje heeft ze al dus ze is al volop aan het genieten ;) voor mij Duurd nog 5 weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik voel me ook een oude muts met al die scharrelkippe, geweldig om te leze trouwens hahaha

ik ben 25 jaar en zit 10 jaar bij me bijna 5 jaar man ;) hahaha

en die man van jou laat je echt niet meer gaan met die mooie bos hout van je ;)

ik ben 28 dus echt een veel oudere muts dan in dit geval ;)

Ik heb een soort van tweede jeugd.,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahaha wat een lol hier.. Mensen zullen wel denken als ze me zo naar mn telefoon zien lachen :P maar meiden geloof me.. Scharrelen is best leuk maar ook best eenzaam ;) dus geniet van jullie mannetjes! Het klinkt altijd spannender dan het is. Bij mij in ieder geval wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahaha wat een lol hier.. Mensen zullen wel denken als ze me zo naar mn telefoon zien lachen :P maar meiden geloof me.. Scharrelen is best leuk maar ook best eenzaam ;) dus geniet van jullie mannetjes! Het klinkt altijd spannender dan het is. Bij mij in ieder geval wel.

klopt als een bus...

Maar ik vind het voor nu wel even goed

Heb 6 jaar samengewoond en vind het zalig nu alles te kunnen kijken wat ik zelf wil en geen snurkende vent naast me in bed...

Heb ook soms weleens dat ik eenzaam ben maar dan heb ik nog een lekkerding van 3 jaar die graag met zijn mama kroelt :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.