Ga naar inhoud

Suusje<3 : 12 augustus 2014 : Dr. Lichtenegger : Bergman Clinics


Gast Suusje<3

Aanbevolen berichten

Zal het onthouden caro66 :)

Jq dat bedoel ik, jij had weer helemaal geen last van spugen dus. @Sylleke die hechtdraad zitten idd heel goed vast hoor en daaronder de hechtingen. Voelde me veel lekkerder na het douchen. Mocht jij ook meteen douchen caro66?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

wahhh..... ja wij ook , ik nam liters mee uit Spanje , nu wij alleen nog maar Frankrijk bezoeken hebben ze daar ook een goedkopere versie , voor 1 euro !!!! Zo lekker . Maar de echte wint het hoor ! Je kan ze bestellen ,even googelen !

Ik heb nu genoeg flessen ingeslagen voor zeker een jaar :6: Volgens mij heeft het Kruitvat

ze ook , weet ik niet zeker . Even kijken dan .

Ik heb er heel veel plezier van gehad ( en nog ) na de operatie , je borsten kon je nog niet echt goed wassen .

Deze cologne was echt een uitkomst !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Suusje , ik mocht de volgende dag ook meteen douchen .

Maar ik vond het absoluut niet fijn om de eerste week mijn sport bh af te doen , brrrr pijnlijk .

Vandaar ook die Nenuco ....

Ik heb 700 CC en na de operatie was alles gezwollen dus ik had zeker een maatje erbij

met al het vocht , heel pijnlijk .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh ik vind het juist pijnlijk als die bh en die band weer om moeten! Wordt alles zo tegen elkaar geduwd..

Haha ik ben nu wel benieuwd naar dat parfum van jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey suusje fijn dat het zo goes is gegaan, en dan nog ff naar de mac, ik kom niet meer bij!

Ik mag pas vandaag douchen omdat de drains moesten blijven zitten. Dus vnavond lekker soppen!

Zijn mooi geworden hoor, welke maat bh heb je mee?

Oh nenuco, dat is mmmmmm! Babylotion!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh oké en was er veel uitgekomen mbv de drains? Die Mac smaakte ontzettend lekker hoor haha:D

Heb sport bh 80c maar dit is geen confectie maat zei de verpleegkundige, dus wordt waarschijnlijk niet mijn echte maat, denk eerder een D cup.

Veel plezier vanavond met douchen, ik vond het heerlijk

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hee meiden,

Ik ben suus en ben 12 aug geopeerd. Heb anatomische prothesen MX 445 cc dual plane, ben nu dus 3 weken po.

Voor mn operatie had ik al wat verchil tussen mn borsten, maar minimaal, daarom heeft de pc bij beide borsten het zelfde aantal cc gebruikt.

Nu valt mij op dat mijn rechter borst echt wel een stukkie kleiner is dan mn linker..

Wat vinden jullie ervan? Eerlijk zijn aub..

Ben voor de rest erg blij met het resultaat alleen dit maakt mij onzeker :(

(Op de foto waar je mn broek ziet,lijkt het wel een stuk erger dan het is..)

Alle reacties zijn heel welkom!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi suusje,

Ten eerste vind het verschil niet enorm. Aan de onderkant lijken ze gelijk. Aan de bovenkant lijkt het alsof je rechterborst(dus voor jou rechts) je borst iets hoger zit dan je linker. Maar je bent pas net geopereerd! Bij mij heeft links even iets hoger gezeten, toen rechts en nu zijn ze helemaal gelijk. Even geduld nog, komt vast goed! Ze zijn mooi trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet er wel even bij zeggen dat de Li foto in de spiegel gemaakt is! Haha dus voor mij is mijn Li borst groter en zit die dus wat hoger. Ja ik Let er nu erg op en dan lijkt het verschil steeds meer te worden. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik zie nu pas op de foto dat de kleinere borst idd nog wat hoger zit. Maarja denk dat die niet meer groter gaat worden toch? Want mn rechter is wel voller

Bij het indalen lijken ze opties toch nog weer wat groter hoor. Fftjes geduld nog denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.