Ga naar inhoud

Suusje<3 : 12 augustus 2014 : Dr. Lichtenegger : Bergman Clinics


Gast Suusje<3

Aanbevolen berichten

Gast Suusje<3

Hallo!

Ik ben nieuw op dit forum en lees graag de ervaringen van andere na een borstvergroting,ik denk er zelf al lang aan en heb nu eindelijk dé stap genomen!

Ik ben 27 maart op 1e consult geweest bij dr. Lichtenegger bij de Bergman kliniek in A´ dam.

Eind mei ga ik nog een keer passen voor de maat die het uiteindelijk gaat worden.

Ik krijg Anatomische prothese dual plane geplaatst en wil ongeveer naar een grote C cup.

Ik ben 1,77 lang en weeg 71kg.

Mijn pc zegt dat ze niet echt kan zeggen welke maat ik uit kom,omdat de cc´s bij iedereen anders uitvalt.

De eerste die ik gepast had was een 315 cc, die vond ik bij mijn lengte best klein uitvallen. Hierna heeft ze mij een 410 cc laten passen, die vond ik juist weer iets te groot.

Waarschijnlijk wordt het dus iets tussen deze cc in...vind het wel erg moeilijk hoor, vooral omdat zoveel meiden spijt hebben dat ze niet iets groter gedaan hadden.

Hoop op reacties van jullie :2:

12 aug wordt voor mij de grote dag! :D

x Suziee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai suusje,

Leuk om te lezen dat je ook bij bergman word geholpen. ik ben 20 mei aan de beurt bij bergman. cc's zijn gewoon erg moeilijk te bepalen bij iedereen valt het anders. Daarbij ligt het er ook aan welke projectie en diameter je krijgt. Met anatomische prothese heb ik geen ervaring ik krijg ronden dual plane. waarom heb jij voor anatomisch gekozen als ik vragen mag :)?

slim van je dat je nog een extra pas afspraak hebt gemaakt.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Suusje<3

Dank jullie voor de reacties!

Eviie, ik heb gekozen voor anatomisch omdat ik graag wil dat mijn borsten er zo natuurlijk mogelijk uit blijven zien.

Daarom raadde mijn pc mij anatomische prothesen aan ;-)

Waarom kies jij voor ronde prothese?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaai,

rond ziet er ook natuurlijk uit maar dan heb je wat meer `bolling` (volume) aan de bovenkant en dat vind ik erg mooi. Maar dat ligt er ook maar weer net aan welk profiel je dan kies. bij medium profile is er weer minder bolling dan bij high. Begin wilde ik ook altijd anatomisch maar ik vind het risico van het draaien van de prothese te groot. bij ronde prothese ziet het er ook erg natuurlijk uit zeker als je ze dual plane plaats worden ze door de spier die er half opligt in een soort van anatomische vorm geduwt. Toch zijn er ook veel meiden die ze op de spier hebben waar ze er ook super uit zien. Ligt er maar net aan hoeveel weefsel je van je zelf hebt.

in het begin dacht ik dat je met rond van de opplak balle kreeg maar dat is echt niet zo. als je in de zoekbalk rechts boven in zoekt naar fotos kan je oook zien dat de resultaten van rond echt heel mooi is. Kijk maar is bij prinsesje99 of leeuwtje85. hun hebben 350cc en 325cc. er is tegewording weinig verschil meer te zien tussen anatomisch en rond. Dit is hoe ik er over denk :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Suusje<3

Oh oke. Ik zal eens gaan kijken, dankjewel!

Mijn pc zei dat het draaien niet veel voor komt en dat zij deze operatie vaak uit voert.

Daardoor werd ik erg gerust gesteld en ik vind het van de zijkant ook mooier en natuurlijk aflopen. Mijn pc heeft bij het consult ook foto's van voor en na van rond en anatomisch laten zien en toen vond ik anatomisch toch natuurlijker en alle maten kunnen aangepast worden op jouw lichaam. Dat is de voornaamste reden waarom ik hier voor gekozen heb. Bedankt voor je reactie!:)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke goedzo!! als jij er een goed gevoel bij hebt moet je het ook zeker doen :D ben benieuwd voor welke maat je uiteindelij gaat kiezen. ik heb ook nog een extra pasafspraak staan vlak voor me operatie omdat ik twijfel :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Suusje.

Wat spannend meid! Ik wordt ook in aug geopereerd al wacht ik nog op definitieve datum. En bij mij wordt er ook anatomische borsten geplaatst ong 360 cc en kom van een cup A80 af, echter ben ik wel een stuk kleiner dan jij namelijk 158cm. Ik wil ook ong een volle Cup C. Pc vertelde mij dat bij mijn lichaamsbouw de anatomische juist wel voor bolling zou zorgen en dat het natuurlijker en geleidelijker af zou lopen van boven naar onderin. Veel dames zeggen inderdaad dat anatomisch makkelijker zou draaien en dat ronde ook voor bolling zorgen. Mja ook ik ga voor wat mij het mooiste bij mezelf lijkt en ga ook af op de PC. Mijn operatie wordt gedaan in Amstelveen door Drs Koeijers. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Je kunt bij mijn fotos kijken van de pas sessie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hee,

Heb een dringende vraag.

Heb sinds gister een blaasonsteking (denk ik) plassen doet erg zeer en heb constant aandrang. Net temp gemeten en die is nu om 22.30 37.4, dus morgenochtend nog een keer meten..

Ik wacht al een halfjaar op deze dag en dan word ik ziek, ben nooit ziek!

Zou ik het moeten melden bij mn pc??

Ben bang dat ze dan zeggen dat de OK om een of andere reden niet door kan gaan...

Iemand ervaring hier mee of tips?

Hoor het graag snel van je!

xx suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd ff contact opnemen met pc of met anesthesist. Het beleid van de anesthesist is bepalend hierin.

Ik neem aan dat de ok gewoon door kan gaan. Vaak is griep met koorts een aanleiding om niet te opereren, omdat je een verzwakte afweer hebt, maar ik neem aan dat dit geen reden is waardoor de operatie uitgesteld hoeft te worden.

Echter.. Hoe rot het ook zou zijn als het niet door kan gaan..... Het gaat om je gezondheid!! Vergeet dat niet! Je gezondheid gaat VOOR nieuwe borsten! Als een ontsteking ergens in je lichaam zich kan uitbreiden naar de rest van je lichaam door een schoonheidsoperatie, dan zou je jezelf daarna wel heel erg voor je hoofd slaan als je het verzwegen hebt... toch? :)

Gewoon ff bellen morgen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de adviezen.

Gelukkig heb ik geen koorts! Zo bij had net gewoon een temperatuur van 37 en pijn bij plassen js er bijna niet meer! Ik heb de afgelopen 2 dagen ook als een gek cranberry bruistabletten en vit c naar binnen gewerkt en heel veel gedronken. :D O God het is morgen al! Word nu toch aardig zenuw achting hoor alleen beetje jammer dat ik pas om 14.45 geholpen word

Link naar reactie
Delen op andere sites

En anders gewoon even je plasje inleveren bij de huisarts, kleine moeite en je weet ieder geval meteen meer.

Gewoon even vandaag langs gaan . Blijf er niet mee zitten !

Succes en heel veel sterkte .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haay,

Zo voel me vandaag weer een stuk beter, niet meer misselijk en minder pijnlijk, Dus ik dacht laat ik eens een verslagje schrijven.

12 augustus was voor mij de dag, ik werd om 14.45 geopeerd.

Ik kreeg 445 cc dual plane anatomisch. Gemiddelde hoogte en extra hoge projectie.

Onderweg werd ik toch wel aardig zenuwachtig..nu zou het toch echt gaan gebeuren na al die maanden wachten!

Toen we(mijn vriend en moeder waren mee) daar aankwamen moest ik me melden en daarna werd ik door een verpleegkundige opgehaald.

Wat een mooi gebouw zeg, het is een oud klooster. Ik werd naar een zaal gebracht met ongeveer 10 bedden.

Er lag nog 1 vrouw die net zo laat als ik geholpen zou worden.

De controles werden gedaan, ik had een mega hoge bloeddruk haha maar kwam vast door de spanning.

Kreeg een polsbandje om met naam enz. Daarna werd een infuus ingebracht, ging niet heel soepel want ze dachten even dat hij subcutaan liep (onder de huis ipv in je ader)

Gelukkig bleek dat hij goed zat, Anti Biotica liep erin.

Mijn pc; dr Lichtenegger kwam naar me toe, hele aardige vrouw!

Kwam nog een voor foto maken en mij aftekenen voor de operatie.

Rond 14.45 liep ik naar boven met een vpk die mij naar de OK begeleidde. Ik mocht op de tafel gaan liggen met heerlijk warme dekens :)

De anestesit vroeg waar we heen gingen op reis, ik zei uhh ik weet het niet?! Hij zei toen; ja je moet opschieten hoor want we gaan vertrekken! Haha wel grappig.

Ik moest een paar keer diep inademen door een kapje en er werd narcose spul in mn infuus gespoten.

En toen werd ik weer wakker...zo gek.

Meis het is achter de rug, zei een verpleegkundige.

Ik voelde me heel raar en zag alles dubbel, moest nog even goed wakker worden.

De operatie had 1 uur geduurd zei ze, het was nu 16.15 en 15.45 werd ik binnen gebracht, dat is dus best snel gegaan!

De pc kwam naar me toe en vertelde me dat de operatie goed verlopen was en dat ik nu rustig aan moest herstellen.

Toen ik weer op zaal was heb ik iets te snel 2 broodjes kaas gegeten...kwamen er namelijk 10 min later weer uit :(

Toen het infuus was verwijderd en de goodie bag was uitgelegd (zat een dag en nacht creme in, een masker en een pot zalf voor op de littekens als deze genezen zijn) mocht ik om 19.45 eindelijk naar huis!

Heerlijk eten van de Mc donalds gehaald, voelde me na 2 keer overgeven helemaal niet meer misselijk. En dit bleef er gelukkig ook in.

Eerste nacht was vervelend, kon niet zelf in en uit bed en had veel pijn ondanks de pcmen Tramadol.

Overdag weer veel gespuugd en die nacht daarop ook. Ik heb het idee dat het van de Tramadol kwam.

Werd gisterochend nog gebeld door Bergman kliniek over hoe het ging, vond ik wel erg fijn die goede na zorg!

Ze zei dat het goed was om elke dag lekker te douchen, goed voor de spieren.

Gisteravond heeft mijn vriend me geholpen mt douchen, was erg lekker dat warme water.

Ben sinds vanochtend met de tramadol gestopt en heb tot nu toe niet meer hoeven overgeven gelukkig!

Slik nu 4 x daags pcm en 1 x daags Meloxicam, gaat stukke beter.

Nu maar verder herstellen en ga er vanuit dat elke dag beter gaat worden!

Ben al tevreden over het resultaat, benieuwd wat jullie ervan vinden :)

xxx Suus <3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nu al dat ik geen! Tramadol ga nemen hahahaha...

Dus ik weet nu iig hoe het zal gaan verlopen bij Bergman. Bij mijn ooglidcorrectie kreeg ik ook van alles mee. Ik mocht zelfs mijn slippertjes meenemen als aandenken..hoe lief toch!!!

Ohh nog even wat....mocht jij de volgende dag al douchen??? Ohhh echt echt echt????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest douchen de volgende dag want ze zei dat dat heel belangrijk is! Was i ook erg blij mee haha. Iedereen kan er anders op reageren he op tramadol en ik reageerde er gewoon heel heftig op. Aawh wat lief, hoop dat het je ook nu goed gaat bevallen in bilthoven xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh hier maak je mij zo blij mee dat ik al mag gaan douchen de volgende dag!! Wowwwww...Tralalalala superdepuper zeg. Ik zag mezelf al met zwitsal baby creme smeren om toch een beetje het frisse gevoel te hebben. Doe ik alsnog hoor, want het ruikt zo lekker. Maar als je lekker heb kunnen douchen is het nog lekkerder.

Ik zag idd je foto wel en zag dat je haren nat waren en dacht?? Huh?? Kan toch nog niet?? De pleisters kunnen wel goed tegen het water he? hahahaha

Ja, ik hou me nu aan jou vast!! Believe me!!! Want ik voel me nu wel wat sterker omdat je ook bij Bergman bent geweest.

En de nazorg? Die is super daar!! Ik weet er alles van

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe Boobies ! Zien er heel mooi uit !

En gelukkig gaat het nu weer wat beter met je , en nu gaan genieten :1:

Even over de Tramadol .. Ik kon niet zonder .. en daar mee kwam ik pijnloos de dag mee door .

Zo zie je maar dat Tramadol bij elk persoon verschilt .

Beterschap .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een verfrissende tip ! Neem Nenuco de Spaanse cologne , of een variant hiervan te koop

bij elke drogist . Echt heerlijk !

Deze kan je gebruiken met een watje tussen en onder je borsten , gaat toch op een gegeven moment ruiken , door het bloed , blah ... voelt lekker fris en schoon aan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhhh weet je dat ik die vroeger kocht in Spanje en mee naar huis nam voor mij en mijn dochter??? Kan je die hier nu wel kopen dan??? Wat cool!!!!

Gevonden!! ThnXxx voor deze tip.... blij blij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.