Ga naar inhoud

Minibeauty : 23 december 2014 : Dr. Sinove : Algemeen Stedelijk Ziekenhuis : Aalst


Aanbevolen berichten

Ik moet ook zeggen dat ik de ronde mooier vind. Ze zijn prachtig nicole1987!!

Maar ik denk ook wel dat tegenwoordig de ronde niet meer zo rond vallen? Of heb ik het mis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi dames,

Vanmorgen m'n eerste consult gehad en de dokter was redelijk duidelijk : geen ronde voor mij!

Het zou er extreem 'opgeplakt' uitzien, en dat is net wat ik niet wil.

Hij vreest ook voor eventuele striemen bovenaan m'n borsten omdat m'n vel daar redelijk strak zit.

Het zouden anatomische 'high profile' boobies worden, van 220 of 250 cc ( moet ik nog beslissen) achter de spier.

Die van 220 cc zijn het meest realistische, die van 250 cc hebben een hoger 'sexy' gehalte maar meteen ook nepper.

twijfel nu dus enorm ertussen. ( en ja, ik zweer het je, die 30 cc is heel duidelijk verschillend).

Hij gaf trouwens een heel super tip : als je graag thuis de verschillende cc's nog eens wil bekijken een diepvrieszakje opvullen met die hoeveelheden water en dichtknopen. Het is niet accuraat qua vorm, maar kan je toch meer een beeld geven van de vergroting.

Ik heb dat gedaan om aan manlief te laten zien en het lijkt onder m'n kledij redelijk goed op de protheses.

Ok, vorm is raar, maar als je totaal geen benul hebt van CC's is het een goede leidraad.

Nu afwachten wat de andere twee dokters volgende week zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Minibeauty, ik heb zelf ook voor anatomische implantaten gekozen, omdat ik een natuurlijk resultaat wilde. En ik heb er geen moment spijt van gehad.

Ik heb net nog drie afbeeldingen geplaatst, waar je mooi het verloop van herstel en de verandering van de borsten kunt zien.

groetjes en succes

duffy :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag hier ook veel foto's die me totaal niets aanspraken.

Erger nog, ik vond sommige echt lelijk (sorry dames).

Ik hou helemaal niet van die bollen of het neppe uiterlijk.

Maar dit is puur persoonlijk natuurlijk.

Als je goede afspraken maakt met je pc en je zegt duidelijk ik wil een natuurlijk effect dan weet hij wel wat te doen.

Ik heb weinig borstweefsel en krijg 250 cc achter de spier. Anatomisch trouwens.

Heb er alle vertrouwen in dat het goed komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Jennifer120884

Ik had eerst 295cc achter de spier en niemand die bij mij zag dat ze nep waren. In het begin oogt het altijd vreemd, veel te hoog en te hard. Dat heeft tijd nodig als je weinig tot niks van jezelf hebt. Ik heb nu 700cc en met twee weken po loop ik nu ook met die "neppe ballen", maar laten we eerlijk zijn, ze zijn ook gewoon nep en niet van jezelf :D.. Bij was de boodschap dat het wel 6maanden tot een jaar kan duren voordat ze op hun plaats zitten en soepel zijn. Achter de spier heeft sowieso wat meer tijd nodig hiervoor, maar ik zou ze persoonlijk niet kleiner willen. Ik hou niet van die kleine heuveltjes. Bovendien hebben de implantaten van tegenwoordig niet meer zo'n "nep" effect. Tenzij je daar persé voor kiest natuurlijk. Ik geloof dat, wanneer je cup AA hebt, alles onder de 300cc wel natuurlijk gaat lijken. Mits je de juistte methode en chirurg kiest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als drie artsen dat zeggen, dan zou ik zeker niet voor rond kiezen ;)

Heb je nu een definitieve datum en zo ja bij welke pc?

Heel veel succes met kiezen hihi... Het is altijd lastig he, als je niet weet hoe het er uit komt te zien... Weet er alles van :)

xx BB

Wel ze zeggen niet alledrie hetzelfde, vandaar m'n eeuwige twijfel, twee zeiden anatomisch, 1 zei rond. ...

Ik ga langs bij Dr. Sinove in Aalst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerst 295cc achter de spier en niemand die bij mij zag dat ze nep waren. In het begin oogt het altijd vreemd, veel te hoog en te hard. Dat heeft tijd nodig als je weinig tot niks van jezelf hebt. Ik heb nu 700cc en met twee weken po loop ik nu ook met die "neppe ballen", maar laten we eerlijk zijn, ze zijn ook gewoon nep en niet van jezelf :D.. Bij was de boodschap dat het wel 6maanden tot een jaar kan duren voordat ze op hun plaats zitten en soepel zijn. Achter de spier heeft sowieso wat meer tijd nodig hiervoor, maar ik zou ze persoonlijk niet kleiner willen. Ik hou niet van die kleine heuveltjes. Bovendien hebben de implantaten van tegenwoordig niet meer zo'n "nep" effect. Tenzij je daar persé voor kiest natuurlijk. Ik geloof dat, wanneer je cup AA hebt, alles onder de 300cc wel natuurlijk gaat lijken. Mits je de juistte methode en chirurg kiest.

Dat zei de arts op't laatste consult ook: dat alles onder de 300 cc wel OK was voor mij en er niet neppig zou gaan uitzien

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap je heel goed! dan moet je zeker NIET naar Nio of Koopmann! Ik ben nu voor de 2e keer geopereerd ze zijn van mij echt prachtig ik heb ronde dual plane 450 cc en nu cup d en soms zelfs e. Nio en Koopmann maken geen mooie borsten vooral Nio niet stopt er teveel in mijn chirurg heeft tientallen vrouwen geopereerd die eerder door Nio zijn geopereerd en nu opeens overal klachten krijgen en vreselijk en het ziet er ook echt niet mooi uit moet je maar kijken bij de fotos van sommige mensen hier. succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook op zoek naar een chirurg en wil zelf een zo natuurlijk mogelijk resultaat. (Net als jullie vind ik veel van de borsten er hier nep uitzien). Ook ik heb gelezen dat je dit kan verkrijgen door de prothese onder de borstspier te laten plaatsen. Ik ben alleen bang voor (milde) krachttraining daarna. De twee artsen bij wie ik tot nu toe reeds langsging zeiden beiden voor dual plane te gaan. Kan dit ook voor een natuurlijk resultaat zorgen, denken jullie? Op basis waarvan beslist een chirurg de plaatsing van de prothese wanneer je om het meest natuurlijke resultaat vraagt?

@minibeauty: ik heb ook gelezen dat de grootte van de prothesen de belangrijkste factor is voor het al dan niet neppe resultaat.

Ps. wat betreft het gevoel wanneer je de borsten aanraakt heb ik gelezen dat silicone het meest natuurlijk aanvoelt: saline niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ze zeggen niet alledrie hetzelfde, vandaar m'n eeuwige twijfel, twee zeiden anatomisch, 1 zei rond. ...

Ik ga langs bij Dr. Sinove in Aalst.

Oh sorry, heb ik waarschijnlijk ergens niet goed gelezen :)

Ik zal je titel aanpassen, en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je hier blijven schrijven, in dit topic en staat alles mooi bij elkaar :)

(hoe heet het ziekenhuis in Aalst?)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie een reactie staan dat hij slecht is maar ik heb daar een afspraak binnenkort! :(

Ik zou nooit op 1 slechte reactie afgaan hoor....

Misschien eerst eens op consult gaan en dan kun je daar je mening op afstellen. Je hebt een eigen topic zag ik. Ik ze je verslag van het consult graag tegenmoed.............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe ik ook niet hoor! Alleen hoor het ook van de mensen om me heen maar toen had ik de afspraak al gemaakt. Ik ga wel gewoon en ga ook andere chirurgen bezoeken. Zijn er misschien nog mensen met tips qua welke chirurgen goed zijn? Alle tips zijn welkom! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe ik ook niet hoor! Alleen hoor het ook van de mensen om me heen maar toen had ik de afspraak al gemaakt. Ik ga wel gewoon en ga ook andere chirurgen bezoeken. Zijn er misschien nog mensen met tips qua welke chirurgen goed zijn? Alle tips zijn welkom! :)

je hebt een eigen topic ;)

Daar kun je je vragen in stellen, niet in andermans topics aub. Anders wordt het minder overzichtelijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh sorry, heb ik waarschijnlijk ergens niet goed gelezen :)

Ik zal je titel aanpassen, en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je hier blijven schrijven, in dit topic en staat alles mooi bij elkaar :)

(hoe heet het ziekenhuis in Aalst?)

xx BB

Bedankt voor de titel aanpassing :) Het Algemeen Stedelijk Ziekenhuis is het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe ik ook niet hoor! Alleen hoor het ook van de mensen om me heen maar toen had ik de afspraak al gemaakt. Ik ga wel gewoon en ga ook andere chirurgen bezoeken. Zijn er misschien nog mensen met tips qua welke chirurgen goed zijn? Alle tips zijn welkom! :)

Ik denk dat je eigenlijk nooit 100% kan weten welke artsen 'goed' zijn en welke ' slecht' . Hoewel dit forum heel tof en handig is , is het ook subjectief. Gewoon meerdere artsen spreken en zien wie je het beste bevalt denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zo, gisteren m'n pas sessie en het definitief vastleggen van de operatie.

Het worden dan toch ronde protheses, dankzij de lieve dames hier op het forum die me gerust stelden en foto's van hun resultaat wouden tonen .

275 cc, want m'n onbestaande borsten ( minder dan een AA ) naar een kleine C zou brengen.

Ik twijfelde wel wat over de maat, maar de chirurg zei ( net als jullie hier altijd zeggen) 'Neem het grootste wat binnen je lichaam past, dan ben je zeker niet teleurgesteld' :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.