Ga naar inhoud

Minibeauty : 23 december 2014 : Dr. Sinove : Algemeen Stedelijk Ziekenhuis : Aalst


Aanbevolen berichten

  • 5 weeks later...
  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Alles is prima verlopen :) De ergste pijn was een 3-4 dagen redelijk intens, maar daarna begon het echt te beteren. Vandaag 5 weken na de operatie en ik voel eigenlijk niets van last meer. Enkel als ik echt heel zware dingen zou gaan tillen, dat voel ik dat ik dit niet mag doen. (vb. wou ik even onze zetel verschuiven om eronder te stofzuigen en voelde ik meteen al dat ik hem toch maar ging laten staan) Het resultaat is heel mooi :) 'k ben happy :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap je heel goed! dan moet je zeker NIET naar Nio of Koopmann! Ik ben nu voor de 2e keer geopereerd ze zijn van mij echt prachtig ik heb ronde dual plane 450 cc en nu cup d en soms zelfs e. Nio en Koopmann maken geen mooie borsten vooral Nio niet stopt er teveel in mijn chirurg heeft tientallen vrouwen geopereerd die eerder door Nio zijn geopereerd en nu opeens overal klachten krijgen en vreselijk en het ziet er ook echt niet mooi uit moet je maar kijken bij de fotos van sommige mensen hier. succes xxx

Denk niet dat een andere dokter zomaar zal zeggen, ik heb er tientallen van Nio die niet goed zijn, Of misschien Diana Gabriels!!

Kan er wel tientallen opnoemen, die zeer goede resultaten hebben bij Nio, een slechte ben ik nog niet tegengekomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.