Ga naar inhoud

R1985 : 23 september 2014(bv)19 juni 2015(lift) Dr. : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

23 september heb ik mijn borstvergroting en heb met de chirurg afgesproken 350cc mentor coh2 op de borstspier maar hoe meer ik op internet lees hoe meer ik denk dat bij slanke vrouwen eerder voor dual plane gekozen wordt!

Ik vraag me af wat het meest natuurlijk eruit ziet bij mijn figuur.

Zouden jullie mijn voor foto's kunnen bekijken en jullie mening kunnen geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als voor de spier kan zou ik daar zeker voor gaan. Ik ben ook redelijk slank en bij mij ziet het er niet nep uit. Daarnaast is het herstel minder pijnlijk, heb je minder kans op double bubble en wordt er niet in een gezonde spier gesneden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie! Stom hè dat hoe dichterbij de operatie komt hoe meer je je gaat afvragen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks! Ben gerustgesteld haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al die twijfels horen er denk ik bij haha.

Zoals je weet ben ik ook 23 september aan de beurt en ik krijg ze ook voor de spier.

Heb al regelmatig voor de spiegel gestaan en mn twijfels gehad of dat echt wel kon enzo.

Maar precies wat mensen hier zeggen.. vertrouwen hebben in de chirurg.. die weet het vast wel :)

Nog 3 weekjes geduld :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad... De chirurg heeft er meer verstand van dan ik dus ik vertrouw er maar op vanaf nu!

Zo spannend nog maar 3 weken!!!

Jij bent ook heel slank voor zover ik kan zien op de foto dus komt vast goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.