Ga naar inhoud

R1985 : 23 september 2014(bv)19 juni 2015(lift) Dr. : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Nadat ik 4 jaar geleden een zoon kreeg en na 3 maanden stopte met borstvoeding had ik al besloten dat ik een borstvergroting wilde. Nu na een 2e lieve zoon weet ik het nog zekerder 

Gister heb ik een consult gehad bij Diana Gabriels in Kliniek Amstelveen. Ik vond het een heel fijn gesprek.

Ze adviseerde me 350cc op de borstspier of een stukje dual plane maar dat zou de chirurg beslissen tijdens de ingreep. Ik ben 1.78 en 61 kilo. Volgens Diana heb ik grote borsten van mezelf. Naar mijn idee zijn ze alleen leeg na de borstvoeding 

Ze heeft foto's gemaakt met de vulling en een shirt aan en het voelde echt prettig. Als ik nu de foto's bekijk vind ik het wel meevallen met de grootte. Zal nog wel even aan de chirurg vragen of dit het max is wat erin past 

20 augustus heb ik de afspraak met de chirurg (Refaat Karim) en 24 september om 7:30 de ingreep!!

Spannend maar zie er heeeel erg naar uit!

Als er iemand PO foto's heeft van de bv. van Refaat Karim heel graag!

(De foto is met de pasprotheses)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danielle bij jou is echt mooi geworden!

Tattoo mama dan gaan we inderdaad bijna tegelijk!!

Ik ga niet op consult bij een andere PC, ik werk zelf in een polikliniek waar we borstvergrotingen doen (maar de arts die het bij ons doet is geen PC en doet het onder plaatselijke verdoving) en de eigenaar van mijn werk adviseerde me om naar Refaat te gaan dus ik vertrouw daar maar op

Priscyla spannend hoor!!! Zet je na de ingreep een berichtje op je site hoe het is gegaan? Ben heel benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das altijd fijn zn advies en je baas zal er wel verstand van hebben ;-)

Ik ben erg benieuwd morgen.....ergens hoop ik ook dat mijn gevoel goed is bij hem want vind de resultaten die ik tot nu toe gezien heb erg mooi!

En spannend voor jou Priscyla....! Ben ook erg benieuwd naar je ervaring.

Misschien zie ik je morgen wel in de kliniek...zonder dat we het weten hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is goed Priscyla leuk!

Heb nog geen slechte verhalen kunnen vinden over Refaat Karim gelukkig.

Tijdens consult met Diana wel gevraagd of ik als eerste op de dag mag, dat vind ik wel een fijn idee haha. Denk altijd dat een chirurg dan nog goed uitgerust is

Succes en veel plezier morgen allebei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie ook eerst consult gehad bij Diana of gaan jullie rechtstreeks naar Refaat?

Klein ik had aan Diana gevraagd of ik als eerste mocht :) Wel spannend dat jij al bijna mag!! Kan echt niet wachten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh dat duurt nog even!! 7 dagen na mijn operatie ga jij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe was het??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje irritant ! Wij waren om 13:50 in de kliniek Amstelveen ( ik en mijn man ) . Wij waren om 15:15 bij. De art! Ik vind wel leuk de gesprek! Hij zeg tegen mij dat ik kan krijge 300 tot 400 cc , dus , hij gaat 350 en 400 bestelen ! Ik ben nog twijfel welke maat ik moet kizem !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow je hebt echt lang gewacht!!

Wat had Diana tegen jou gezegd over hoeveel xx je kon nemen?

Hoe lang ben je en hoe zwaar? Ik heb gelezen op het forum dat je als je twijfelt beter voor de grotere kan gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diana zei tegen mij 350cc maar volgende week heb ik gesprek met Refaat Karim. Wil liever 400cc of 425! Ja ik ga me ook door hem laten opereren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.