Ga naar inhoud

Plaatsing voor de spier of dual plane


Aanbevolen berichten

Hey,

Ik zou graag weten wat de voor- en nadelen zijn van plaatsing voor de spier en dual-plane.

Ik heb voldoende weefsel om voor de spier te plaatsen, maar nu lees ik dat je borsten sneller gaan hangen als je de prothesen voor de spier laat plaatsen.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Groetjes,

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in dit topic: http://www.borstenforum.com/topic/10260-faq-borstvergroting/ daar staat wat info.

Ik ben zelf voorstander van voor de spier, minder pijn en kans op double bubble en het ziet er echt niet nepper uit dan achter de spier. Daarnaast heb je ook niet dat een deel van de cc's wegvalt onder je spier.

Alleen als je echt grote implantaten wil zou ik niet voor de spier doen, in verband met het gewicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc zegt dat er geen cc's wegvallen bij dual plane hij vond het juist groter ogen bij dual plane omdat de spier dan naar voren komt..?

Dat lijkt me een beetje raar aangezien je dan alsnog je spier over de prothese hebt zitten. En bij voor de spier heb je helemaal geen last van die spier en ligt je prothese erop. Dus dat zou niets uit moeten maken

Over het algemeen zijn borsten die dual plane geplaatst minder rond aan de bovenkant door die spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.