Ga naar inhoud

Advies BH (geen sportBH)


Boobie_87

Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Ik ben eind maart geopereerd en toevallig afgelopen week weer bij de Hunkemoller geweest om te kijken of er weer nieuwe BH's zijn binnen gekomen :)

Het valt mij op dat de BH's toch heel anders vallen/zitten na een BV. Het sluit niet heel goed aan en vooral de cup lijkt niet groot genoeg of een beetje laag te zitten (waardoor mijn tepel niet bedekt is).

Ik vraag mij af of dat ik gewoon pech heb of dat er meer dames zijn die dit zo ervaren ?

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties.

En eventuele tips qua winkels/merken BH's zijn ook welkom.

Liefs !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch echt aanraden om jezelf een stevige bh aan te schaffen na je operatie.
Hunkemöller is echt flutkwaliteit, dit merk je vooral fel aan de omtrek die na een paar maanden al serieus breder valt, gewoonweg uitgerokken is.

De cups zijn inderdaad ook heel "standaard" en bieden weinig ondersteuning.

Ik weet dat hier veel dames graag hunkemöllerbh's dragen, maar ik vind het persoonlijk wat raar om eerst duizenden euro's op tafel te smijten voor mooie borsten, en deze dan te willen verpakken in het witte product der bh's. Hiermee wil ik niet op iemands teentjes trappen, maar geen enkele PC zal achteraf een hunkemöllerbh aanraden hoor. :)
In een porsche leg je ook geen peugeotmatjes hé. :6:

Voor mijn operatie deed ik ook hunkemöllerbh's aan omdat ze maximizers hadden, en ook omdat mijn borsten toch niet echt veel ondersteuning moesten hebben (wat er niet is moet je niet ondersteunen hé).

Nu draag ik bh's van Marie Jo en Prima Donna (zelfde makelij dacht ik) en hier ben ik echt tevreden van. Als je naar een fatsoenlijke lingeriezaak gaat meten ze je ook op, zodat je onmiddellijk de juiste maat weet.
In België worden ook regelmatig lingerie outlets georganiseerd: alle overtollige stock van merkproducten wordt te koop gesteld aan heel lage prijzen, moet je maar eens opzoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen BV maar had wel maat F dus qua grote maten wel ervaring.

Ik vond Marlies Dekker heel fijn zitten, die zijn nieuw vrij prijzig maar zijn wel vaak met acties en in de uitverkoop. Bij de hunkemuller zaten bij mij sommige modellen wel goed andere absoluut niet, is een kwestie van passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik ga dan inderdaad maar eens kijken bij andere merken :)

Hopelijk werkt dat beter.

Ik vroeg mij ook af of het nu komt door de prothesen omdat je borst nu toch heel anders 'valt' dan een natuurlijke borst, of dat ik gewoon een rot maat heb nu hihi ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste maanden kan het gerust zijn dat een bh nog niet zo goed zit, omdat je borsten nog geen natuurlijke "hang" hebben.
De eerste 3 maanden werd mij ook afgeraden door de PC om al een beugelbh te kopen, exact door deze reden (en ook omdat het wat irritant kon zijn aan de verse littekens).

Zeker niet abnormaal dus Boobie_87!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.