suzan03 Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 hoi dames,ik ben Suzan, 33 jaar en woon in Amsterdam.ik geef nu nog borstvoeding aan mijn jongste zoontje (5 maanden),maar wil na de borstvoeding mijn borsten laten verkleinen(ze waren al niet klein, maar na de oudste is het een h cup gebleven).ik heb nu 70i en ik hoop straks op een 70d.weet iemand hoelang je moet wachten na de laatste keer borstvoeding?groetjes suzan Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 In't algemeen wordt aangeraden een jaar te 'ontzwangeren' dus neem aan vanaf je met borstvoeding stopt 'de tijd ingaat' . Hou er rekening mee dat er wachttijden zijn dus kan je bvb 'maand 10' beginnen consults te plannen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaatje Kakel Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Geen idee hoe lang je gestopt moet zijn, maar even tussendoor, hoe snel wil je de bvk doen dan, met 2 jonge kids? Ik heb 3 kids en de jongste is nu 5 en ik vind het al pittig. En vaders doet erg veel. Heb je veel hulp waar je op kan rekenen dan?groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
suzan03 Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 hoi B-Cupje,dank je wel voor je antwoord. het zal dan nog wel even duren,....groetjes suzan Link to comment Share on other sites More sharing options...
suzan03 Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 hoi Kaatje Kakel, daar moet ik wel rekening mee houden ik dacht het rond de zomersluiting te doen, dan kan mijn man zeker 3 maximaal 4 weken thuis zijn (we hebben een eigen winkel). mocht dat niet genoeg zijn moet ik nog wat regelen gelukkig heb ik nog wel even. bedankt voor de tip! groetjes suzan Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 na me zwangerschap moest ik zoiezo 6maanden wachten met ondernemen,maar ik gaf geen borstvoeding,met borstvoeding moet men nog iets langer wachten vrees ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts