Ga naar inhoud

Neuscorrectie - Iemand tips?


Bibiie.x

Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik ben een vrouw van 21 jaar en wil al sinds m'n 12e een neuscorrectie laten uitvoeren.

Ik ben al op consult geweest bij dokter Noormann van der Dussen (deze krijgt veel positieve reacties), maar gezien zijn hoge leeftijd, zou ik toch graag voor een andere pc kiezen...

Kennen jullie nog chirurgen die een positieve naam hebben op vlak van neuscorrecties?

Ik heb een neusbrug + neustipcorrectie nodig.

Het grootste probleem is dat mijn neus veeel te groot is in verhouding met de rest van m'n gezicht.

Het vooraanzicht is in orde, maar als je mij van de zijkant bekijkt vind ik het echt enorm lelijk.

Ik ben er dan ook zeker van dat ik deze stap willen zetten, maar ik ben enkel nog op zoek naar een goede chirurg.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Groetjes,

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Dag Kaat,

Ik ben 25jaar geleden al eens aan mijn neus geopereerd geweest door Jake Van De Put,

toen bestond die luxe van forums enz nog niet, Die chirurg was een brut , hij was gekend omdat iedereen bang van hem was, maar dat kon ik niet weten

Ik heb heel fel afgezien bij hem, zo liet hij me heel hard op mijn neus duwen 1dag na mijn operatie, hij zei me dat ik dit 3keer per dag moest doen, met mijn duimen aan de (zijkant van mijn neus) tot mijn nagels wit zagen. als ik een mooie neus wou moest ik dat doen, ik kan je verzekeren dat ik weende van de pijn en pijnstillers dat ik op dat moment geslikt heb omdat ik zo afzag, achteraf zei hij dat het maar een grapje was.

Ik heb door hem echt een schrik gepakt

Nu zovele jaren later droom ik toch weer van een mooi neusje

Ik ben ook bij Dr Frans Noorman van Der Dussen geweest,

heb binnenkort terug een afspraak met hem Hij is inderdaad ouder maar hoe hij mijn gezicht bekeek Dat heeft nog nooit een andere pc gedaan en hoe hij uitleg gaf hoe het echt zou moeten komen, dat was ook het neusje dat ik wou. Ik heb vertrouwen in hem en ik denk als ik me laat opereren dat het voor het moment door Frans Van Der Dussen zou zijn.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.