Ga naar inhoud

m&m : 9 oktober 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

De 400cc die ik nu heb, heb ik bij n andere arts laten doen. Hij had geen advies gegeven qua bh, hoefde deze toen ook niet mee te nemen. Hoe lang ben je en wat is je gewicht? Ik ben zelf 175 en weeg nu 61. Draag nu maximizers om t groter te laten lijken. Maar heb nog niemand zien kijken van "wat heeft die n grote tieten". Hoop dat t straks net zo oogt maar dan zonder maximizer met de 700 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 400cc die ik nu heb, heb ik bij n andere arts laten doen. Hij had geen advies gegeven qua bh, hoefde deze toen ook niet mee te nemen. Hoe lang ben je en wat is je gewicht? Ik ben zelf 175 en weeg nu 61. Draag nu maximizers om t groter te laten lijken. Maar heb nog niemand zien kijken van "wat heeft die n grote tieten". Hoop dat t straks net zo oogt maar dan zonder maximizer met de 700 cc.

Hi, ik ben 1.63 en weeg 58 kilo

ik draag idd ook die maximizers ;) en graag wil ik ook dat t ongeveer die grootte word maar dan net ff wat groter.

Ik lees idd terug dat veel vrouwen een wissel willen, omdat ze t toch te klein vinden.

Maar ik ben juist bang dat ik te groot krijg.. als ik die bh's van D en E voor me houd, zie je meer bh dan bovenlijf haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Nou hoi lady's!

Ik dacht tis wel ff tijd voor een update..

Do 9 okt was mijn dag. Nu dus 1 week po.

S'ochtends 9.00 aanwezig en rond 14.10 lag ik op de ok.

Zenuwen waren gelukkig onder controle en kwam prettig uit de narcose.

Ik was voornamelijk moe en de pijn voelde ik niet zo.

Ik had n gezellige kamergenoot en hebben nr's uitgewisseld om onze ervaringen te delen.

De autorit van 20 min ging goed. De eerste twee dagen voelde ik me eigenlijk wel goed.

Had wel spierpijn en druk op de borst, maar als ik stil lag voelde ik me goed.

Na die twee dagen kwam de misselijkheid en enorme rugpijn bij kijken!

Die twee klachten hebben me genekt.

Mijn maag blijkt de medicijnen niet aan te kunnen, dus ben daarmee na 4 dagen gestopt. Neem wel 2x paracetamol om de 6 uur.

Liggen op mn rug vind ik niet erg, maar de pijn probeer ik wat te onderdrukken met n warme kruik. En laat mn rug insmeren met perkiskindol. N warme douche erop is ook lekker, al zit je op n kruk. En lopen veel lopen wordt hier aangeraden.

De stuwing is de ene keer heftiger dan de andere keer. En dan koel ik het met zo'n kompres.

Heb wat irritatiejeuk van de bh band en daar doe ik inlegkruisjes tussen.(gelezen van hier) ook voor op de plek waar t litteken zit.

En heb sinds kort ook wat gevoelige tepels, dus heb maar borstkompressen gekocht, die je normaal gebruikt voor als je borstvoeding geeft haha. Tja je moet toch wat hè. ;)

Oja mijn onlasting kwam maar moeilijk op gang en drink verse bessensap van de appie. En moet zeggen dat t wel werkt, ondanks dat t ni echt n favoriet drankje van me is.

Ik heb barweinig gegeten deze week, maar de eetlust begint weer op gang te komen.

Oja ik twijfelde enorm aan t resultaat, ik was te bang voor te groot.

Ik moet nog wel wennen en ze zitten nog vrij hoog, maar ben er erg blij mee!

Thanks dr. Nio!

Ik hoop dat jullie wat hebben aan mijn ervaring deze week.

Succes voor degenen die nog moeten!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid!

Fijn dat je operatie goed is verlopen. Die rugklachten dat hebben heel veel meiden. Zelf had ik hier ook last van helaas. Bij mij hielp het om een kussen in mijn rug te leggen en een kussen onder mijn benen (boven). Het gaf enorm veel verlichting. Ik lag s'nachts ook met zo'n kussen onder mijn benen en lag dan ook schuin omhoog.

Het wennen gaat heel snel. Over een paar weken dan is de spanning een stuk minder en zitten ze al beter op hun plaats. Neem goed de tijd om te herstellen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meis! Ja idd..ik slaap al met veel kussens in bed..tis ni anders..

probeer veel te bewegen..maarja moet ook weer rust pakken..maar ach aan alles komt n eind..;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.