Ga naar inhoud

m&m : 9 oktober 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi,

ik ben m&m, en ben vastbesloten een bv te laten doen.

Ik ben 34 jaar en heb 2 kinderen.

Ik wilde graag bij mediconsult, en heb in het verre verleden al een consult gehad. Maar ik ben benieuwd of jullie anderen in de buurt van Haarlem aanraden die mogelijk goedkoper is? En toch ook goed aangeschreven zijn.

Ik kan mogelijk op zn vroegst in combinatie met mijn eigen agenda 9 okt 2014 terrecht, maar wie weet bij een ander eerder. Dus ben benieuwd naar jullie eigen ervaringen. Wie er dus nog meer goed aangeschreven zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in het SLAZ in Amsterdam geholpen door Dr.Nio een vakman vind ik zelf.

Maar ga zeker meerdere consulten af.

Succes meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit al een tijdje op het forum rond te kijken en ben zelf geopereerd door Mediconsult. Ze opereren in kliniek amstelveen. Is me super goed bevalle echt hele lieve mensen daar. Ze hadden een actie van 500 korting. misschien is dat nu nog? Succes in ieder geval. Als je nog wat wilt weten over mediconult kun je me ook een privebericht sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor jullie reacties!

Ik ga ff googelen.. heb ondertussen beide afspraken wel al staan bij meditel. Best spannend al zeg ik het zelf..;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Velthuis kliniek in hsum.

Wellicht niet de meest goedkope, maar het gaat uiteindelijk om de arts waar jij je goed bij voelt.

Laura moojen zaal kan ik zeker aanraden. Heel vakkundig en plaatst veelal anatomisch en maakt hele natuurlijke borsten.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben tot nu toe erg tevreden over de Boerhave kliniek in Amsterdam.erg proffesioneel allemaal! Prijs is ook wat goedkoper. Dit komt omdat ze de beste/modernste operatie kamer hebben. Dit verhuren ze ook wel eens.

Google het maar!

Ik heb 28 aug een mommy make over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor jullie reacties!

Ik ga ff googelen.. heb ondertussen beide afspraken wel al staan bij meditel. Best spannend al zeg ik het zelf..;)

X

meditel....ik bedoel mediconsult. Sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

quote name="Topper" post="244520" timestamp="1406016570"]Ik zit al een tijdje op het forum rond te kijken en ben zelf geopereerd door Mediconsult. Ze opereren in kliniek amstelveen. Is me super goed bevalle echt hele lieve mensen daar. Ze hadden een actie van 500 korting. misschien is dat nu nog? Succes in ieder geval. Als je nog wat wilt weten over mediconult kun je me ook een privebericht sturen.

Ik wilde je n pb sturen, maar moet eerst een donatie doen, maar dat lukt niet op de manier hoe ik graag zou willen. Dus dan weet je dat. Ben benieuwd of je ook door

Ewa stolarczyk geholpen bent. Ik lees zo weinig terug van haar.

En doen ze de operaties niet gewoon in Haarlem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi M&M, Ik heb ook alleen nog maar rondgekeken dus ik weet ook niet precies hoe het forum werkt.

Ze doen inderdaad de operaties in Amstelveen, maar het consult in gewoon in Haarlem. Dat is wat ik weet. Ik ken Ewa Stolarczyk niet. In Haarlem en in Amstelveen zijn ze allemaal super aardig en stellen je heel erg op je gemak. Heb het super ervaren. Ben benieuwd wat jij ervan gaat vinden.

Spannen. Wanneer heb je je afspraak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Topper,

Ik had je wel een pb gestuurd uiteindelijk, maar weet niet of je die binnen hebt gekregen..haha.

ik heb 19 aug het consult.

ben erg benieuwd en vindt t best spannend..;)

Ondertussen ben ik ook wel benieuwd naar Dr. Nio in amstelveen. Dus ga morgen ook even bellen of ze daar ook plek hebben wanneer ik vrij heb genomen.

Goed te horen dat jij het super hebt ervaren..klinkt goed! ;)

Bedankt voor je reactie!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik kan nog geen pb's sturen!

Ik ben nog geholpen door dokter De Boer. Die is nu met pensioen.

Ik had ook een A cup en heb 275 cc gekregen. ronde prothesen. Heb nu grote C cup.

Ben er super blij mee. Ik heb die nieuwe chirurge wel gezien in Amstelveen. Lijkt me ook fijn omdat het een vrouw is. Ze leek heel aardig. Ben benieuwd wat je ervan vind

Groetjes Topper

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Dames,

Heb gister eindelijk mn eerste consult gehad en wil niet héle grote borsten.

Ik heb een 75A en dacht aan een grote C. En na verhalen hier te lezen, dacht ik ongeveer aan de 300 cc te zitten.

Nou ging ik gister passen en zat eerst te twijfelen tussen nr 5 en nr 6 wat op de achterkant van de kipfilet's stond. Nadat ik wat gewend was zat ik daarna te twijfelen tussen nr 6 en iets meer..

Dr Nio liet me dus eerst passen zonder te zeggen hoeveel cc t was.

Ik was er dus uit dat ik nr 6 wilde, krijg ik te horen dat dat 500cc is! Dan wordt dat een Grote D, of E

En vervolgens sloeg de twijfel toe...want dat had ik niet in mn hoofd.

Vind het nogal wat, van een grote C naar een grote D of E gaan..

Maar tijdens t passen, leek het helemaal niet zo absurd groot.

Conclusie tot nu toe : 500 cc eurosillicone, rond, dual plane

Ik ga nog maar n keer passen en wacht ook nog n consult af.

En ga ook maar met rijstzakjes aan de slag haha.

Graag hoor ik jullie verhalen over Dr. Nio en jullie meningen/ ervaringen met keuzes maken.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Haai meis,

Ik had bij mn eerste bv 295cc en ben nooit tevreden geweest. Ik droeg wel bh maat C maar dat leek echt niet zo. Ik heb gisteren 700cc gekregen en ik vind ze echt niet abnormaal groot. Sowieso lijken echte borsten groter dan implantaten, dus die maat zegt niets!

Ps. Nio is een topper!! Fijne arts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Heb je de fotos van _ikketje wel eens gezien? Wat vind je van die borsten? Zij heeft een E, maar het ziet eruit als een mooie C.... Ik denk dat je dat in je achterhoofd moet houden. Een nep-E ziet eruit als een échte C... (of in ieder geval als een C zoals wij denken dat een C eruit hoort te zien :P )

Ik heb nu een 70G... en als je me van te voren gezegd had dat ik een G zou krijgen, had ik gezegd: ho ho, dat gaan we niet doen! Maar als ik nu kleinere borsten gehad zou hebben na mijn bv, zou ik niet tevreden geweest zijn ;) Je zult zien dat het heel snel went :)

ALs je _ikketje opzoekt in de zoekbalk, kun je haar foto's zien :)

Ik pas even je titel een beetje aan, zodat hij op de rest lijkt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden!

Cherryboob jij had 400 en welke cup maat had je ervan overgehouden?

En nu met die 700cc , welke maat sportbh moet jij bestellen?

Ik moet met 500 cc een 75 E bestellen, maar heb gekeken naar bh's van 85 D en 85E , maar dat zijn grote bh s zeg!

En Jennifer, idd dat zei Nio ook, maar als ik die bh maat voor me hou, dan is die bh zowat nog groter dan mijn bovenlijf...geen gezicht. ;)

ik wil wel gewoon bh's dragen die bij me passen qua verhouding dus ook wat erin past dan. Vind t zo moeilijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij M&M, ik word 21 augustus door dr Nio geholpen en heb ook de bekende kipfilets gepast. Ik kwam ook uit op 500cc en zoals jij ook al schrijft vond ik het ook niet absurd groot. Sinds ik hier op het forum zit (wel 3 dagen haha) denk ik dat ik voor de 500cc ga. Vorige keer heb ik getwijfeld over 30cc meer of minder en heb toen voor minder gekozen maar had direct al spijt!net zoals Jennifer schrijft ben ik ook nooit helemaal tevreden geweest over de maat..D klinkt groot maar zo voelt het voor mij nu niet.

Ik heb in mijn directe omgeving 2vriendinnen die door dr Nio zijn geholpen en het resultaat is echt heel mooi! Ik ben nu al 3 keer op consult geweest en vind het een fijne dokter..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar(Cherryboob)toen je 400 cc had, wat voor bh raadde hij je toen aan dan?

En ondanks dat 75 d kleiner oogde, moest je wel deze maat bh erbij kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je lis, dat is fijn en goed om te weten! Ik moet gewoon maar weer passen denk. Maar wat ik al zei als mijn nieuwe boobies in n nieuwe bh moeten moet t wel passen bij mn lijf.. ik heb een paar bh 's gekocht en ze ogen zo groot. En de sportbh die je aan moet na de operatie, is die groter dan de maat die je met je nieuwe bh 's koopt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Heb je de fotos van _ikketje wel eens gezien? Wat vind je van die borsten? Zij heeft een E, maar het ziet eruit als een mooie C.... Ik denk dat je dat in je achterhoofd moet houden. Een nep-E ziet eruit als een échte C... (of in ieder geval als een C zoals wij denken dat een C eruit hoort te zien :P )

Ik heb nu een 70G... en als je me van te voren gezegd had dat ik een G zou krijgen, had ik gezegd: ho ho, dat gaan we niet doen! Maar als ik nu kleinere borsten gehad zou hebben na mijn bv, zou ik niet tevreden geweest zijn ;) Je zult zien dat het heel snel went :)

ALs je _ikketje opzoekt in de zoekbalk, kun je haar foto's zien :)

Ik pas even je titel een beetje aan, zodat hij op de rest lijkt :)

xx BB

hoi , ik heb idd gekeken..die vind ik wel mooi ja, maar zij heeft dacht ik 265cc ofzo, dat scheelt wel ff met 500cc. Maar kon niet terug lezen welke cupmaat ze had.

Maar ik neem je opmerking mee ;) dat borsten n E kunnen zijn , maar anders ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.