Ga naar inhoud

Zwaantje : 19 maart 2015 : Dr. van Selms : SLAZ (tubulaire borsten)


Aanbevolen berichten

@Poison Ivy

Dat lijkt me inderdaad ook het vervelendste, dat je niks zelf kan doen in het begin. Heb je wel hulp? En door wie en waar wordt je geopereerd?
Fijn dat je de dag van te voren nog lekker op stap gaat! Afleiding lijkt me zo belangrijk, even ontspannen en ergens anders aan denken voor de grote dag.. Super spannend!

@Natje83

Bedankt voor je bericht! Hoe is het eindresultaat bij jou geworden? Heb je daar toevallig foto's van? Fijn dat je er iets aan hebt kunnen laten doen! Door wie ben je geopereerd?

Ik heb trouwens vandaag een datum bedacht voor m'n borstvergroting. 26 januari wordt het, door Dr van der Weij in het Boerhaave Medisch Centrum. Denk dat ik zo maar ga bellen om deze datum door te geven. Spannendddd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Heb denkik hetzelfde borsten 'probleempje' :)

En twijfel héééél erg of ik voor een borstvergroting zou gaan... heb ook al heel wat horror verhalen gelezen

en wil liever niet erger eindigen dan dat het ervoor was :D

hoe wa jullie ervaring ermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Poison Ivy

Dat lijkt me inderdaad ook het vervelendste, dat je niks zelf kan doen in het begin. Heb je wel hulp? En door wie en waar wordt je geopereerd?

Fijn dat je de dag van te voren nog lekker op stap gaat! Afleiding lijkt me zo belangrijk, even ontspannen en ergens anders aan denken voor de grote dag.. Super spannend!

Hoi Zwaantje,

Ik heb hulp van mijn ouders dus dat is geen probleem. Ik ben het alleen gewoon om alles zelf te doen en dat gaat eventjes aanpassen worden.

Het is dokter Jacobs die mij zal opereren en dat zal gebeuren in Lier, België. De dochter van een vriend van mijn ouders is ooit door hem in het gezicht geopereerd en daar heb je nooit meer iets van gezien. Ik heb dus het volste vertrouwen in zijn capaciteiten maar het blijft natuurlijk wel een operatie aan gevoelige borsten. Anderzijds zal ik er volgende week rond deze tijd waarschijnlijk al blij mee zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Heb denkik hetzelfde borsten 'probleempje' :)

En twijfel héééél erg of ik voor een borstvergroting zou gaan... heb ook al heel wat horror verhalen gelezen

en wil liever niet erger eindigen dan dat het ervoor was :D

hoe wa jullie ervaring ermee?

Hallo Dreana,

Ik denk dat alles af hangt van je chirurg en hier moet je vertrouwen in hebben. Mijn chirurg zegt niet veel maar doet wonderbaarlijk werk. Volgende week zal ik weten te zeggen hoe het bij mij verlopen is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hey Zwaantje, ik lees dat je in januari je nwe boobs mag gaan verwelkomen, ik wil je vragen mijn bericht te lezen die ik geplaatst heb bij stel je even voor, je hebt nu nog een keuze, ga svp voor Monoblocs Hydrogel! lees svp wat mij is overkomen. Ik zie dat je ook op gesprek bent geweest bij een arts die Monoblocs gebruikt, ik vraag me af waarom de keuze er niet op is gevallen?

ik wil je niet onnodig bang maken, maar er is tegenwoordig zoveel te lezen over siliconen 

het gaat om je lichaam en je gezondheid..

ik wens je heel veel wijsheid en succes in januari :35:

grtz Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.