Ga naar inhoud

dani : 26 augustus 2014 : Dr. Lichtenegger : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

hallo allemaal ,

mijn naam is dani en overweeg al 10 jaar n borstverkleining,heb nu twee afspraken gehad 1 in Bergmankliniek met dr Ullrich lichtenegger en 1 in rode kruis ziekehuis

wie heeft er ervaring met Dr Ullrich Lichtenegger

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai Dani,

Met die van Bergmankliniek heb ik geen ervaring, misschien als je bovenaan bij de zoekbalk zijn naam intypt dat wel iemand dat heeft.

Met welke PC heb je in het Rode Kruis Ziekenhuis een afspraak gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ik hoop dat je wat kan vinden over haar.

Ik dacht dat je het rkz in Den Haag bedoelde maar je hebt denk in een andere een gesprek gehad. Dr Melis ken ik ook niet.

Succes met je keuze. Ga op je gevoel af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt "lichtenegger" intypen in de zoekbalk bovenaan rechts, en dan selecteren op "forums". Er zijn best een paar verslagen waarin zij genoemd wordt. Ik ben zelf geinteresseerd in haar methode voor een borstlift. Ik heb een klein borstje, en het zou mooi zijn als het litteken niet helemaal tot de zijkant hoefde te komen. Jammer dat Bergman zo duur is, want bij mij wordt het niet vergoed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Ik denk dat je inderdaad wel wat kunt vinden via de zoekbalk.

Er zijn hier meerdere dames die een borstverkleining hebben ondergaan.

Misschien leuk om de operatieverslagen te lezen en te zien wat hun ervaringen zijn bij verschillende pc's

Heel veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom dani

Waarom word bij jou de Bvk niet vergoed ??

Ik zelf heb 20 maart een Bvk operatie bij Bergman Clinics in Bilthoven gehad , door Dkt SM Maas .

Een verslag daarover staat ook hier op het forum ...

Veel plezier op het forum hier ...

Greetz ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ik overweeg al 10 jaar een bvk en nu eindelijk de stap genomen best spannend maar ben dr helemaal klaar voor. heb nu n cup G

Anesthesist al geweest alleen mn ijzer moet omhoog,dus gaan aftellen ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je eindelijk de stap hebt durven nemen!

Ik ben nog geen week po maar ben ondanks de pijn en ongemakken super blij dat ik het gedaan heb!!

Ik had voorheen ook een G en na het afvallen een grote F, snap dus volkome dat je er klaar voor/mee bent.

Door wie wordt je geopereerd?

Succes met je ijzer omhoog halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dani ,

Super , eindelijk de stap / beslissing genomen .

En een datum heb je ook al

Spannend hoor , maar je zult er straks heel blij

mee zijn .

Door wie word je geopereerd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boobs are going great :43: ..ben er heel erg blij mee .

Ja , is echt een mooie locatie ...de sfeer is echt klasse ,de rust , de sereniteit .

Voor mij is het wel 1 uur en een kwartier rijden , maar dat is het me echt waard .

Krijg je de operatie eigenlijk vergoed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft je ook niet druk te maken , voordat je het goed beseft is het al gebeurd ...

Mag je iig een nachtje in de refter slapen , is een mooie zaal hoor .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik werd ook wel wat nerveus toen het dichterbij kwam, maar het is me echt 100 % meegevallen tot nu toe!! Ben wel heel moe, maar heb eigenlijk geen wondpijn, alleen spierpijn, met name de armen, onder de oksels en borstspier is gevoelig.... ben echt heel blij dat het achter de rug is..... douchen is heerlijk, maar wel inspannend en kost mij veel energie, maar ik heb er ook fibromyalgie bij (weke delen reuma) waardoor het een extra aanslag op mijn energie-level is! Maar nog effe en dan ben je zelf aan de beurt! Hoop echt dat het je net zo "bevalt" !!!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.