Ga naar inhoud

dani : 26 augustus 2014 : Dr. Lichtenegger : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb helemaal geen drains gehad, bij de intake vertelde de pc dat hij drains gebruikte, maar op de ok-dag zei hij dat hij ze niet ging gebruiken! Heb niet overdreven veel zwelling gehad, maar zal straks even kijken of ik wat fotos kan maken, ik vind het er 'netjes' uitzien!

En ja luisteren naar mijn lichaam is een hele goeie bekende!!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ik eindelijk zover durven ze het niet aan omdat ik een lichte vorm van epelepsie heb ,geen klachten niks maar omdat ze geen neuroloog achter de hand hebben pfff heb ik 10 jaar over gedaan en nu dit konden ze dat niet eerder zeggen hoe nu verder ben ik eindelijk zover....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend! Heel vreemd dat je dat nu pas hoort, het was bijna zover! Kun je naar een ziekenhuis waar ze wel een neuroloog bij de hand hebben? Het is wel weer opnieuw op consult en wachten, maar in principe is er toch een mogelijkheid om een bvk te doen met de juiste medische hulp? Ik wens je heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ga je niet menen toch??? Hadden ze eerst wel een neuroloog achter de hand dan??? En gaat het helemaal niet door of deze datum niet?? Ik begrijp heel goed dat je baalt, al begrijp ik ook dat ze alle mogelijke risico's willen vermijden. Wat ik alleen niet begrijp is dat je dat nog geen week van tevoren pas te horen krijgt.....:*(

Hoop dat er een nieuwe datum kan komen en anders inderdaad via regulier ziekenhuis???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super vervelend, maar als je op de operatietafel toch een aanval oid krijgt wil je ook niet hebben. Kunnen ze je niet doorsturen naar een ziekenhuis waar het wel kan. Waar bijvoorbeeld 1 van hun artsen ook opereert en je dan voorrang kan krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas kunnen ze nils voor me doen dan naar een regulierr ziekenhuis te sturen ,maar had juist voor bergman gekozen vanwege de wachtijd en ze wisten ervan dan ga je toch eerst checken voordat je een afspraak inplant ben er kapot van had er zo op voorbereid :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooow dani wat erg!!! Kan me helemaal voorstellen dat je er kapot van bent!

Begin hem nu zelf ook te knijpen heb namelijk vroeger epilepsie gehad

Maar sinds 2006 niet meer en sinds 2009 geen medicijnen meer

Heb dus ingevuld: nee, vroeger wel maar sinds 2006 niet meer en geen medicijnen meer sinds 2009.. Hoop niet dat t nu bij mij ook niet doorgaat!

Heb jij JA ingevuld?

Kunnen ze je niet op een andere datum inplannen waarbij er wel een neuroloog kan zijn?

Echt heel erg dit!! Helemaal zo vlak van tevoren!

Wat zei je tegen hun dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach je´ Dani ... :53: wat uitermate vervelend ...

Snap heel goed dat je overstuur bent nu ...

Was de lichte vorm epilepsie van het begin af aan bekend bij de kliniek ?

Als dat wel het geval is , is dat niet zo netjes kort dag alles af te blazen ...

Maar aan de andere kant wel begrijpelijk het risico niet te willen/durven nemen .

Jeetje meid ...vind het echt heel vervelend voor je , vooral omdat je er al zo lang mee bezig bent en je

er echt op verheugd hebt ...knuf knuf ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vroeger ook epelepsie gehad op de EEG dan,zelf nooit klachten gehad ,kwam er nu dan ook achter door opnieuw een EEG te maken,ik heb ook geen klachten maar de Bergman durft het gewoon niet aan en ja ze wisten al ver van te voren dat ik het wel had en toch de afspraak ingepland en nu dit 3 dagen van tevoren hoor ik dit en ja ben er kapot van en dat ik wel in een regulier ziekenhuis met een dokter van hun kan tja wil ik dat nog wel ??,kan ik net zo goed in een ziekenhuis in de buurt want de wachttijd zal weer opnieuw beginnen pffff ben je eindelijk zo ver..en dat zeggen we sturen u wel wat bergmanproducten ter compensatie........moet nog even bezinken maar er komt zeker een klacht dit kan toch niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien wil je er nog helemaal niet over nadenken, maar hoe zit het dan met de kosten die nu al gemaakt zijn?? Het intakegesprek en anesthesie-gesprek worden ook gedeclareerd bij je verzekering en als evt. eigen bijdrage gerekend!!

Maar blijf het het meest vreemd vinden dat je zo kort van tevoren nog pas te horen krijgt dat dit een probleem geeft....

sterkte meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat ze 3 september beter/goed nieuws hebben!!! Hier gaat het zijn gangetje, 3-landenpunt links is nog steeds iets open, maar ziet er rustig uit en lijkt langzaam dicht te trekken...verder vandaag wel veel spierpijn, wat meer zwelling en me niet zo lekker gevoeld, denk dat ik gisteren iets teveel of verkeerd heb gedaan....dus effe klein stapje terug...maar nog steeds heb ik het gevoel dat ik niet mag klagen!!!

Heb alleen echt het gevoel dat mijn ribben gekneusd zijn maar ook dat heb ik vaker gehoord dus zal ook wel weer minder worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.